Ν.Ε ΠΑΣΟΚ Φθιώτιδας: Διαφημιστική καμπάνια των σούπερ μάρκετ, το καλάθι του νοικοκυριού

Lamianow.gr Add a Comment
1 Min Read

Η πρεμιέρα του μέτρου του «καλαθιού του νοικοκυριού», παρά την επικοινωνιακή φιέστα της κυβέρνησης, φάνηκε να περιορίζεται σε μία διαφημιστική καμπάνια των προσφορών των σουπερ-μάρκετ, που ήδη ισχύουν.
Την ίδια στιγμή έλεγχοι δεν υπαρχουν, πρόστιμα για αισχροκέρδεια στην αγορά τροφίμων δεν επιβάλλονται, ο πληθωρισμός στα τρόφιμα αυξήθηκε και η επιβάρυνση στο μέσο καλάθι θα υπερβεί το 15% μέχρι το τέλος της χρονιάς. Σύμφωνα, δε, με έρευνα του ΙΝΕ ΓΣΕΕ από τον Αύγουστο έως και τον Σεπτέμβριο του 2022 η αγοραστική δύναμη του κατώτατου μισθού έχει μειωθεί κατά 20%.
Το ΠΑΣΟΚ έχει ήδη προτείνει εδώ και καιρό και επαναλαμβάνει πρωτοβουλίες που οφείλει να λάβει η κυβέρνηση.

✅Μείωση του ΦΠΑ στα βασικά προϊόντα, 

✅Επιβολή πλαφόν στην λιανική τιμή της ενέργειας

✅Αύξηση των ελέγχων στην αγορά

✅Ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και των ελεγκτικών μηχανισμών Ανάπτυξης και υποστήριξη των καταναλωτικών οργανώσεων.

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Exit mobile version