Μπρος πίσω στα διπλώματα -αλλάζει ξανά ο τρόπος εξέτασης

5 Min Read

O υφυπουργός Μεταφορών αναλύει τι θα γίνει με τις άδειες οδήγησης, τους ηλικιωμένους οδηγούς, την κατάσταση του στόλου των λεωφορείων και τις ποινές του Κ.Ο.Κ.

-Advertisement-

Νομοθετική ρύθμιση θα κατατεθεί την ερχόμενη εβδομάδα με την οποία επανέρχεται το προηγούμενο καθεστώς στις εξετάσεις για την απόκτηση αειών οδήγησης το οποίο θα ισχύει από 6 έως 9 μήνες ξεκαθάρισε ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Ειδικότερα ο Υφυπουργός μιλώντας στον Real FM αναφέροντας ότι μετά τη διέλευση αυτού του διαστήματος θα πάμε σε ένα νέο καθεστώς.

«Αντιμετωπίσαμε μια κατάσταση στο υπουργείο όπου οι άνθρωποι άνω των 74 ετών αντιμετωπίζουν μια σειρά από δυσκολίες και θα έλεγα μια σειρά από ανισότητες, γιατί πουθενά στην Ευρώπη δεν εφαρμόζεται το σύστημα που εφαρμόζεται στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες. Δεύτερον , το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι από τον Οκτώβριο του 2018 έχουν σταματήσει οι εξετάσεις για άδεια οδήγησης γιατί ο νόμος που ψηφίστηκε το 2018 είναι ανεφάρμοστος για μια σειρά από λόγους. Αυτή τη στιγμή 105.000 συμπολίτες μας δεν μπορούν πάρουν δίπλωμα. Σκεφτείτε κάποιον που έχει βρει δουλειά ως οδηγός κι επειδή το κράτος δεν μπορεί να του δώσει αυτή τη δυνατότητα, αυτός ο άνθρωπος είναι άνεργος» ανέφερε χαρακτηριστικά.

- Advertisement -

Αναφορικά με τους  άνω των 74 ετών, θα επανέλθει επίσης  το παλαιό το καθεστώς που αφορά τις ιατρικές εξετάσεις και της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας επιτροπής, «χωρίς να μπουν σε αυτή την ταλαιπωρία, να δίνουν τη λεγόμενη πορεία». Στόχος είναι και την επόμενη εβδομάδα να ψηφιστεί η συγκεκριμένη ρύθμιση. Είπε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Μεταφορών.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Από τα 2.000 λεωφορεία κυκλοφορούν μόλις 850!

Στην άσχημη κατάσταση που βρίσκονται τα λεωφορεία των αστικών συγκοινωνιών αναφέρθηκε επίσης ο υφυπουργός Μεταφορών αναφέροντας ότι: «Το θέμα είναι περίπλοκο και χρειάζεται παρεμβάσεις βραχυπρόθεσμου και μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα. Δυστυχώς, ενώ υπάρχει ένας θεωρητικός στόλος 2.000 λεωφορείων στην Αθήνα, αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν κάτι λιγότερο από 850. Τα υπόλοιπα κάποια είναι οριστικώς παροπλισμένα και κάποια χρήζουν συντήρησης για να επιστρέψουν στους δρόμους. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι υπάρχουν ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες, όπως οδηγοί και ένα από τα βασικά μέτρα που πήραμε από τις πρώτες μέρες ώστε να επανέλθει μια κανονικότητα, είναι να αναζητούμε ορισμένους που ήταν σε κάποιες άλλες υπηρεσίες και ήδη έχει δοθεί εντολή να επιστρέψουν. Είναι μικρός αριθμός γύρω στα 30 άτομα, αλλά από εκεί και πέρα είναι και μια άλλη κατηγορία οδηγών που είναι εκτός υπηρεσίας για ιατρικούς λόγους και αυτό πρέπει να επανεξεταστεί, γιατί είναι ένας πολύ μεγάλος αριθμός, προσεγγίζει περίπου τους 500 οδηγούς. Γίνονται λοιπόν κάποιες ενέργειες βραχυπρόθεσμου χαρακτήρα προκειμένου να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της αραίωσης δρομολογίων. Από εκεί και πέρα γίνεται προγραμματισμός μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα με έναν νέο διαγωνισμό για νέα λεωφορεία, γιατί δυστυχώς ο στόλος των λεωφορείων στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη είναι γηρασμένος και κάποια θα αποσυρθούν».

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Αυστηροποίηση των ελέγχων και κάποιων ποινών

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ως αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε παρουσιάσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο οδικής ασφάλειας και η προηγούμενη συνάντηση που είχε με τον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη (κ. Οικονόμου) είναι προς αυτή την κατεύθυνση και θα συνεργαστούμε μαζί του, γιατί ο δικός μας τομέας έχει άμεση συνάφεια με το αντικείμενο. Πέρα από το κομμάτι των υποδομών που είναι σημαντικό να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις, το βασικότερο είναι να υπάρξει μια διαφορετική νοοτροπία στον κόσμο, να συζητήσουμε με το υπουργείο Παιδείας πως θα υπάρξουν κάποιες δράσεις στα σχολεία, προκειμένου οι μαθητές να μπαίνουν σε μια διαφορετική νοοτροπία από μικρή ηλικία. Εμείς ως Υπουργείο σκοπεύουμε να ακολουθήσουμε μια συγκεκριμένη καμπάνια να ενημερώσουμε τον κόσμο για τους κινδύνους. Και σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη που θα αναλάβει την αυστηροποίηση των ελέγχων, αλλά ενδεχομένως και των ποινών σε κάποια ζητήματα. Θα επανεξετάσουμε μια σειρά από ζητήματα που αφορά τον ΚΟΚ για την πρόληψη των ατυχημάτων. Αν είναι επαρκές το πλαίσιο, ασφαλώς θα παραμείνει, διαφορετικά αν δούμε ότι χρειάζεται μια αυστηροποίηση των ποινών, θα προχωρήσουμε σε αυτή την κατεύθυνση.

πηγή : protothema.gr

Share This Article
Leave a Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *