Η κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει η ΙΝΤΕΡΚΑΤ του ιδιοκτήτη του ΠΑΣ Λαμία Πανουργιά Παπαϊωάννου και του αδερφού του Μιχάλη, μαζί με την CMC και την ΤΕΚΑΛ μειοδοτησε με 14% για το κομμάτι Μπράλος – Άμφισσα (285.5 εκ. ευρώ) του έργου του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ έξι σχήματα συμμετείχαν στην δημοπρασία του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο για το μεγάλο οδικό έργο στο τμήμα Μπράλος-Άμφισσα.
Οι πληροφορίες του lamianow.gr αναφέρουν πως οι εταιρείες που συμμετείχαν ήταν οι: ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ και η κοινοπραξία CMC-TEΚΑΛ-ΙΝΤΕΡΚΑΤ. Μειοδότρια αναδείχτηκε η κοινοπραξία CMC-TEΚΑΛ-ΙΝΤΕΡΚΑΤ με 14%. Από εδώ και πέρα θα ακολουθήσει ο έλεγχος των προσφορών των συμμετεχόντων.
Προκειται για ένα έργο του Υπουργείου Υποδομών και μεταφορών το οποίο θα κοστίσει μαζί με το ΦΠΑ 285,50 εκατ. ευρώ . Οι εργασίες θα διαρκέσουν 54 μήνες από την στιγμή της υπογραφής της σύμβασης ενώ η χρηματοδότηση θα γίνει μέσω ΕΣΠΑ από τους πόρους 2021-2027.
Η δημοπράτηση πραγματοποιήθηκε σήμερα 15 Φεβρουαρίου 2022 όπου έγινε και η αποσφράγιση των προσφορών.
Ποια είναι η ΙΝΤΕΡΚΑΤ
Η εταιρεία ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ Α.Τ.Ε.Β.Ε. με διακριτικό τίτλο: ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε . ιδρύθηκε το 2003 από τους κύριους Μιχαήλ και Πανουργιά Παπαϊωάννου.
Σκοπός της εταιρείας είναι:
- Η κατασκευή πάσης φύσεως τεχνικών έργων.
- Η εκμετάλλευση λατομείων αδρανών ή μη υλικών και λοιπών λατομικών προϊόντων.
- Η εμπορία, εισαγωγή και αντιπροσώπευση κάθε είδους αυτοκινήτων , οχημάτων και μηχανημάτων.
- Η άσκηση πάσης φύσεως τουριστικών και οικοδομικών επιχειρήσεων.
Επιπλέον, η ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε το 2015 απέκτησε επίσημα πτυχίο Μ.Ε.Ε.Π. 6ης τάξης.
Τα τμήματα που θα κατασκευαστούν
Αντικείμενο της παρούσας σύμβασης είναι μελέτη και κατασκευή των έργων βελτίωσης του οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και τη δημοπράτηση για το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα. Το τμήμα αυτό διακρίνεται στα υποτμήματα:
-1ο Υποτμήμα: Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)
-2ο Υποτμήμα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαμβάνεται) – Άμφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700)
Το ενδιάμεσο τμήμα του άξονα (Χ.Θ. 7+300 – Χ.Θ. 9+300) αντιστοιχεί στην παράκαμψη Γραβιάς, το οποίο είναι κατασκευασμένο και δεν αποτελεί αντικείμενο της παρούσας. Το τμήμα του άξονα από Χ.Θ. 9+300 έως τον Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη στη Χ.Θ. 14+000 έχει δημοπρατηθεί και δεν αποτελεί αντικείμενο της παρούσας
Ταυτότητα του έργου
Στο αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνεται η κατασκευή ενός αριθμού ισόπεδων κόμβων, καθώς και ενός δικτύου παράλληλων και κάθετων δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο και την εξυπηρέτηση των παροδίων χρήσεων.
Το έργο αποτελεί τμήμα του οδικού άξονα «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο», το οποίο υπάγεται στον διευρωπαϊκό άξονα Ε65. Βάσει της υπ’ αρίθμ. ΔΜΕΟ/ε/ο/1308/15-12-95 (ΦΕΚ 30Δ/19-01-96) απόφασης του Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. (νυν ΥΠΟΜΕ) η οδός έχει καταταχθεί στο δευτερεύον εθνικό οδικό δίκτυο.
Η οδός έχει χαρακτήρα σύνδεσης, ευρισκόμενη στο σύνολο του μήκους της εκτός σχεδίου, παρακάμπτοντας τους οικισμούς από την περιοχή των οποίων διέρχεται και συνδέοντας την Π.Ε. Φθιώτιδας με τις Π.Ε. Φωκίδας και Αιτωλοακαρνανίας. Ως εκ τούτου ανήκει στην κατηγορία Α με λειτουργική βαθμίδα ΙΙ (οδική σύνδεση νομών / επαρχιών) με αρχή και πέρας τον ΠΑΘΕ και την ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ αντίστοιχα, που ανήκουν στην λειτουργική βαθμίδα ΑΙ.
Το έργο περιλαμβάνει συνοπτικά:
-Την εκτέλεση κάθε είδους χωματουργικών έργων (γενικές εκσκαφές σε γαιώδες-ημιβραχώδες και βραχώδες έδαφος, εκσκαφές χαλαρών εδαφών, εκσκαφές θεμελίων τεχνικών έργων, εκσκαφές τάφρων, διανοίξεις σηράγγων, επιχώσεις με προϊόντα εκσκαφών, επιχώσεις με κοκκώδη υλικά και θραυστά υλικά λατομείου κλπ)
-Εργασίες για την κατασκευή κάθε είδους τεχνικών έργων (οχετοί, γέφυρες, σήραγγες, τοίχοι αντιστήριξης, οπλισμένο επίχωμα)
-Εργασίες οδοστρωσίας και ασφαλτόστρωσης
-Εργασίες ασφάλισης και σήμανσης
-Η/Μ εργασίες οδοφωτισμού και υπογείων έργων (σηράγγων)
-Λοιπές εργασίες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία της οδού, όπως κατασκευή και τοποθέτηση κρασπεδορείθρων, πλακοστρώσεις, εργασίες αποχέτευσης και αποστράγγισης, περιφράξεις οδικών έργων κλπ.
Μπράλος – Άμφισσα : Μειοδότησε σε έργο 285.5 εκ. ευρώ η κοινοπραξία που συμμετέχει η ΙΝΤΕΡΚΑΤ (Αφοί Παπαϊωάννου)
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
3 Comments
Μπράβο ρε Πανουργιά γάτε
Me tetoies kinhsis ta aderfia papaioannou deixnoyn tin dinamiki tous anamesa se karxaries
Συγχαρητήρια για την επιτυχία του δικού μας ανθρώπου, του ευεργέτη της περιοχής! Ήμασταν στην αφάνεια & τώρα μιλάνε ποδοσφαιρικά για εμάς παντού….