Ad imageAd image

Mυθικό γέλιο: Γραφείο τελετών παροτρύνει τους οδηγούς να παίζουν με τα κινητά τους!

Lamianow.gr
By Lamianow.gr Add a Comment
2 Min Read

Μία πρωτότυπη διαφήμιση έκανε την εμφάνισή της στους δρόμους του Τορόντο την προηγούμενη εβδομάδα. Η λιτή επιγραφή παρότρυνε τους οδηγούς, να γράφουν στα κινητά τους καθώς οδηγούν, στο πλαίσιο της μακάβριας διαφημιστικής καμπάνιας του γραφείου κηδειών Wathan Funeral Home. Όμως τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς έτσι.

Οι εξοργισμένοι πολίτες που δοκίμασαν να επισκεφτούν το site του γραφείου τελετών για να διαμαρτυρηθούν, αντί για πακέτα προσφορών, έπεφταν πάνω στο παρακάτω μήνυμα:

-Advertisement-

«Μπήκατε εδώ επειδή διαβάσατε την πινακίδα «Text and drive» και πιθανότατα θέλετε να μας πείτε πόσο φρικτοί άνθρωποι είμαστε που ξεκινήσαμε μία τέτοια καμπάνια. Και θα είχατε δίκιο: θα ήταν απαράδεκτο για ένα γραφείο κηδειών να λειτουργεί κατ’ αυτόν τον τρόπο αλλά εμείς δεν είμαστε γραφείο κηδειών.

Απλώς προσπαθούμε να πείσουμε τους Καναδούς να σταματήσουν να ασχολούνται με τα τηλέφωνά τους την ώρα οδηγούν – μια συνήθεια που φέτος στοίχισε την ζωή σε περισσότερους ανθρώπους σε αυτοκινητιστικά δυστυχήματα απ’ ότι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.

Αν και στην πλειοψηφία τους δεν θα διανοούνταν να οδηγήσουν πιωμένοι, περισσότεροι από τους μισούς οδηγούς του Οντάριο παραδέχονται ότι διαβάζουν και στέλνουν μηνύματα ενώ βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Ακριβώς. Περισσότεροι από τους μισούς οδηγούς στον δρόμο ρισκάρουν τις ζωές τους και τις ζωές των συνεπιβατών τους, των μοτοσικλετιστών και των πεζών.

- Advertisement -

Και αυτό θα έπρεπε να σας εξοργίζει πιο πολύ από την διαφημιστική μας πινακίδα».

-Advertisement-

Όχι, το γραφείο τελετών Wathan δεν είναι πραγματικό και η «διαφήμιση» πρόκειται για καμπάνια ευαισθητοποίησης της διαφημιστικής εταιρίας John St., του Μόντρεαλ, σε συνεργασία με την Cieslok Media.

«Οι άνθρωποι ακούν καθημερινά την οδηγία «μην πληκτρολογείτε ενώ οδηγείτε», αλλά ο αριθμός όσων αγνοούν τους κινδύνους αυξάνονται μέρα με την ημέρα. Θέλαμε να υπενθυμίσουμε με έναν διαφορετικό, αφυπνιστικό τρόπο τις πιθανές συνέπειες μιας τέτοιας συνήθειας», λέει η CEO της St. John Montreal, Mylene Savoie.

«Το μόνο μειονέκτημα αυτών των μηνυμάτων είναι πως σε ένα βαθμό μπορούν να αποσπάσουν και αυτά την προσοχή των οδηγών», παραδέχεται (χαριτολογώντας) η Mylene.

Πηγή: skai.gr

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *