Lorenzo – Σκέφτηκα να εγκαταλείψω

Δήμητρα Γιωτίδου
By Δήμητρα Γιωτίδου Add a Comment
3 Min Read

Ακόμη και την εγκατάλειψη σκέφτηκε κατά τη διάρκεια του Grand Prix στο Assen, ο Jorge Lorenzo καθώς δεν υστερούσε πολύ σε απόδοση, ενώ ένιωθε πως δεν ήταν ασφαλής στην ολλανδική πίστα.

Ο κάτοχος του τίτλου και δεύτερος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, Lorenzo είχε έναν πολύ δύσκολο αγώνα στον Assen, στον οποίο βρέθηκε ακόμη και στην 20η θέση, λίγο πριν την διακοπή, αλλά κατάφερε, εκμεταλλευόμενος και τις αρκετές πτώσεις των αναβατών μπροστά του για να τερματίσει τον αγώνα δέκατος.

-Advertisement-

Στις δηλώσεις του μάλιστα εστίασε στη δυσκολία που αντιμετώπισε στον πολύ απαιτητικό αγώνα του Assen: «Μετά την επανεκκίνηση ο αγώνας μου ήταν πιο ανταγωνιστικός, αλλά δεν ήταν πολύ δύσκολο να είμαι πιο απαιτητικός από το πρώτο μέρος του αγώνα. Ήμουν πιο αργός από ποτέ, ειδικά όταν ξεκίνησε να βρέχει, ήμουν όλο και πιο αργός. Δεν ένιωθα ασφαλής, δεν έβλεπα καλά και για να μην τρακάρω έπρεπε να κινούμαι πιο αργά.

«Ήμουν τελευταίος, πολύ μακριά από τους επόμενους αναβάτες. Σκέφτηκα να μπω στα pits γιατί ήμουν τελευταίος, δεν θα έπαιρνα κανέναν βαθμό και ρίσκαρα σε κάθε γύρο. Σκέφτηκα ακόμη και να σταματήσω, αλλά ευτυχώς διακόπηκε ο αγώνας και μπόρεσα να επανεκκινήσω.

«Στο δεύτερο μέρος, με το μαλακό ελαστικό και με λιγότερο νερό στην πίστα ήταν πολύ καλύτερα, αλλά και πάλι ήμουν από τους πιο αργούς αναβάτες, αν όχι ο πιο αργός. Και δεν είναι ότι πήγαινα συντηρητικά, πίεζα πολύ στα φρένα και στις στροφές. Αλλά η μηχανή έδειχνε πως αν πίεζα παραπάνω, θα έπεφτα. Ακόμη και αν πήγαινα πιο αργά, δεν ήμουν ασφαλής.»

- Advertisement -
-Advertisement-
=Advertisement=

Όταν κλήθηκε να αιτιολογήσει τα προβλήματα του, ο Lorenzo ανέφερε πως η έλλειψη της πρόσφυσης στο μπροστινό μέρος, τον επηρέασε περισσότερο από κάθε άλλον αναβάτη στο grid. Πιο συγκεκριμένα εξήγησε:

«Νομίζω ότι έχει να κάνει με το μπροστινό μέρος, δεν το ένιωθα σωστά, δεν είχα την πρόσφυση, ειδικά στα φρένα και με το δικό μου στυλ και το πως τοποθετώ το σώμα μου, νομίζω ότι υπέφερα περισσότερο σε σχέση με τους άλλους αναβάτες και δεν ήμουν σε θέση να αλλάξω τον τρόπο οδήγησης μου.

«Κυρίως όταν ήθελα να κερδίσω χρόνο στα φρένα ή στις στροφές, συνηθίζω να χαλάω λίγο την είσοδο για να έχω περισσότερη ταχύτητα στις στροφές, αλλά όταν δεν έχεις πρόσφυση, αυτό δεν συμβαίνει και χάνεις πολύ στα φρένα. Όταν έχω καλή αίσθηση μπροστά, όπως στο Motegi πέρσι στη βροχή, μπορώ να είμαι ο ταχύτερος. Αλλά όταν την χάνω, μπορεί να είμαι τελευταίος και αυτό έγινε σήμερα.»

 

πηγή

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *