Η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε το κυβερνητικό επιτελείο να ανακοινώσει αυστηρά περιοριστικά μέτρα ώστε να μειωθούν τα επιβεβαιωμένα κρούσματα. Ήδη σε πολλές περιοχές της Ελλάδας μεταξύ των οποίων Αττική και Θεσσαλονίκη πολλά καταστήματα έκλεισαν ενώ οι πολίτες στην συμπρωτεύουσα και τις Σέρρες μετακινούνται πλέον μόνο με την αποστολή SMS.
Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη και τις Σέρρες οι Αρχές αποφάσισαν να υλοποιήσουν lockdown για δύο εβδομάδες καθώς τα επιβεβαιωμένα κρούσματα δεν άφηναν και πολλές επιλογές.
Ωστόσο στα καταστήματα που το κράτος επιβάλλει αναγκαστικό προσωρινό κλείσιμο περιλαμβάνονται και οι εμπορίες και service ποδηλάτων που γνώριζαν μεγάλη άνθηση αυτή την εποχή εξαιτίας και της ύπαρξης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» όπου η απόκτηση κάποιου ηλεκτρικού ποδηλάτου γίνεται πολύ πιο εύκολη εξαιτίας της επιδότησης.
Παράλληλα θα πρέπει να υπενθυμίσουμε πως τα ηλεκτρικά ποδήλατα αφορούν σχεδόν σε 8 στις 10 αιτήσεις για επιδότηση στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και το προσωρινό κλείσιμο των εν λόγω επιχειρήσεων θα αναστρέψει το καλό κλίμα που είχε δημιουργηθεί στην συγκεκριμένη αγορά και ίσως να μην μπορέσει να επανέλθει στα προηγούμενα επίπεδα.
Πέραν όμως της αγοράς ηλεκτρικών ποδηλάτων που «παγώνει» από το προσωρινό κλείσιμο των συγκεκριμένων επιχειρήσεων έχει δημιουργηθεί ακόμη ένα τεράστιο πρόβλημα που έχει να κάνει με την συντήρηση των ηλεκτρικών ή κανονικών ποδηλάτων καθώς ούτε τα συνεργεία των συγκεκριμένων δίκυκλων εξαιρούνται από το προσωρινό λουκέτο.
Το αποτέλεσμα της απόφασης είναι οι κάτοχοι των ηλεκτρικών ή μη ποδηλάτων να μην μπορούν να τα επισκευάσουν αλλά ούτε να αθληθούν με αυτά σε περίπτωση βλάβης καθώς σε υπάρχει διαθέσιμο συνεργείο επισκευής τους.
Άλλωστε το ποδήλατο είτε είναι ηλεκτρικό είτε όχι αποτελεί και ένα Μέο άθλησης για τον αναβάτη καθώς αν εκείνος δεν κάνει πετάλι δεν κινείται!
newsauto