Λαμία: Το κέντρο της Λαμίας αλλάζει από την Παρασκευή 14/08 – Θ. Καραϊσκος: Να αναβαθμίσουμε το αστικό κέντρο (Φώτο, Βίντεο)

Lamianow.gr 17 comments
6 Min Read

Τις ήπιες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το κέντρο της πόλης ανακοίνωσε το μεσημέρι της Τετάρτης ο δήμαρχος Λαμιέων Θύμιος Καραϊσκος. Μετά την εισήγηση του δημάρχου το θέμα πήγε στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Λαμιέων και προχώρησε περαιτέρω μετά από μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας. Μετά την συγκεκριμένη απόφαση εφαρμόζονται ήπιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από την Οδό Ευαγγελιστρίας πριν την Μητρόπολη Φθιώτιδας ως και την Αινιάνων από την Παρασκευή 14/08. Επίσης απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση στο βόρειο τμήμα της οδού Καραγιαννοπούλου και μετατρέπεται το συγκεκριμένο τμήμα του οδοστρώματος σε χώρο αποκλειστικής διέλευσης πεζών. 

[ytp_video source=”1cdQZ2jTvA8″]

Οι αλλαγές στο κέντρο της πόλης

Με την απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που λήφθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4688/2020 και τη μελέτη της Δ/νσης Υποδομών και Τεχνικών Έργων, από τη Παρασκευή 14/08/2020 και ώρα 21.00 τίθενται σε εφαρμογή οι παρακάτω προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:


1) Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων πλην λεωφορείων και ΤΑΧΙ στις παρακάτω οδούς:

-οδό Υψηλάντου, από τη συμβολή της με την οδό Ευαγγελιστρίας έως την Πλ. Ελευθερίας,

Η κάθετος στην Υψηλάντου είναι η Ευαγγελιστρίας, από εκεί και μετά και ως; την Αινιάνων τα οχήματα πλην των ΤΑΞΙ και ΜΜΜ δεν μπορούν να συνεχίσουν

-δυτικό τμήμα της Πλ. Ελευθερίας,


-οδό Σκληβανιώτη, από την Πλ. Ελευθερίας έως τη συμβολή της με την οδό Μακροπούλου,


– οδό Διάκου, από την Πλ. Ελευθερίας έως τη συμβολή της με την οδό Αινιάνων.

Από την Μητρόπολη (Ευαγγελιστρίας) ως και την Αινιάνων απαγορεύεται η κίνηση πλήν ΤΑΞΙ και ΜΜΜ

Θα τοποθετηθεί σήμανση Ρ7 πλην λεωφορείων και ΤΑΧΙ και σήμα υποχρεωτικής πορείας αριστερά, επί της οδού Υψηλάντη στη συμβολή της με την οδό Ευαγγελιστρίας όπως επίσης θα τοποθετηθούν πληροφοριακές πινακίδες σε διάφορα σημεία της οδού Υψηλάντη.

Σε ό,τι αφορά την φορτοεκφόρτωση των καταστημάτων που βρίσκονται στην περιοχή, την διέλευση των μόνιμων κατοίκων, την κίνηση των αυτοκινήτων παροχής πρώτων βοηθειών, των νεκροφόρων οχημάτων, των απορριμματοφόρων του Δήμου, των εκτελούντων υπηρεσία αυτοκινήτων Ελληνικής Αστυνομίας, Πυροσβεστικής και άλλων περιπτώσεων, ισχύουν οι διατάξεις του κανονισμού Χρήσης Κοινοχρήστων Χώρων του Δήμου, ο οποίος έχει εγκριθεί με τη αριθμ. 438/2018 Απόφαση Δ.Σ. Λαμίεων.

Στην οδό Σκληβανιώτη από την Πλ. Ελευθερίας μέχρι και τη συμβολή της με την οδό Μακροπούλου, θα απαγορευτεί προσωρινά η στάση και στάθμευση όλων των οχημάτων, αφού στο συγκεκριμένο τμήμα της οδού έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία των οχημάτων πλην λεωφορείων και ΤΑΧΙ. Σημειώνεται ότι θα παραμείνει εν ισχύ η θέση η οποία έχει παραχωρηθεί για τον ΟΤΕ και τα ΜΜΕ.

Σε ό,τι αφορά τα οχήματα ΑΜΕΑ τα οποία έχουν ειδική κάρτα ΑΜΕΑ κι επιθυμούν να σταθμεύσουν στην θέση ΑΜΕΑ, η οποία βρίσκεται στο δυτικό τμήμα της Πλ. Ελευθερίας, επιτρέπεται η διέλευση τους προκειμένου να σταθμεύσουν στις αντίστοιχες θέσεις.

2) Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση στο βόρειο τμήμα της οδού Καραγιαννοπούλου και μετατρέπεται το συγκεκριμένο τμήμα του οδοστρώματος σε χώρο αποκλειστικής διέλευσης πεζών, στην ίδια στάθμη με την μηχανοκίνητη κυκλοφορία, με μείωση του ορίου ταχύτητας των οχημάτων στην οδό Καραγιαννοπούλου σε 30 χλμ/ώρα

Ο διαχωρισμός του διαδρόμου κίνησης των πεζών με την λωρίδα κυκλοφορίας οχημάτων θα πραγματοποιηθεί:

α) με αξονική συνεχή γραμμή κίτρινου χρώματος.

β) με την τοποθέτηση αυτοφερόμενων οριοδεικτών για την προστασία των πεζών από τους απρόσεκτους οδηγούς που μπορεί να εισέλθουν στη λωρίδα κίνησης πεζών ή να σταθμεύσουν παράνομα και να προκληθεί ατύχημα.

Υπάρχει πρόβλεψη για θέση χρηματαποστολής και φορτοεκφόρτωσης έμπροσθεν της ALPHA BANK και θέση στάθμευσης δικύκλων στη συμβολή της οδού Καραγιαννοπούλου με την Πλ. Πάρκου, μετατοπισμένες εκτός της λωρίδας διέλευσης των πεζών.


Οι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύουν έως 30/11/2020.

Μετά την απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής ο Θ. Καραϊσκος προχώρησε σε δηλώσεις τονίζοντας χαρακτηριστικά:

“Ήταν ένα αίτημα που σήμερα γίνεται πράξη. Σήμερα προχωρήσαμε σε παρεμβάσεις για να γίνει καταρχήν μια διασύνδεση του δικτύου πεζοδρόμων της πόλης μας και να δώσουμε περισσότερο χώρο σε ανθρώπους και ανθρωπογενείς δραστηριότητες και να δημιουργήσουμε ένα φιλικό αστικό κέντρο”.

Με τις ήπιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που αποφασίσαμε σήμερα στην επιτροπή Ποιότητας Ζωής του δήμου μας και θα εφαρμοστούν από την Παρασκευή 14 Αυγούστου έχουμε δύο βασικούς στόχους. Πρώτον, να δημιουργήσουμε πιο φιλικό αστικό κέντρο για τους δημότες μας και δεύτερον να αναδείξουμε τα ποιοτικά εκείνα χαρακτηριστικά του αστικού περιβάλλοντος. Τα βήματα είναι πολύ προσεκτικά έχουμε ανοικτές τις κεραίες μας στην κοινωνία των δημοτών μας. Και αυτό είναι αυτονόητο γιατί οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και παρεμβάσεις δεν είναι ένα έργο σαν τα συνηθισμένα δημοτικά έργα που γίνεται μεμιας και εφαρμόζεται με την εκτέλεση του.

Απαγορεύεται η άνοδος στην Σκληβανιώτου ως την Μακροπούλου

Είναι ένα έργο, είναι μια παρέμβαση που ενέχει τα στοιχεία αλληλοεπίδρασης του δήμου με τους πολίτες και επιτάσσει την ανάγκη να παρακολουθείται και να βελτιώνεται όταν πρέπει. Ξεκινάμε τις παρεμβάσεις παρακολουθώντας την εξέλιξη τους. Είμαι βέβαιος όμως ότι γίνεται ένα βήμα ώστε να αναβαθμίσουμε το υποβαθμισμένο αστικό περιβάλλον. Καλούμε τους δημότες μας να αγκαλιάσουν αυτή την προσπάθεια και καλούμε τους φορείς να συμμετέχουν στον διάλογο που θα ακολουθήσει με θέσεις, αποψείς και προτάσεις ώστε να δημιουργήσουμε αυτό που λέμε ένα σύγχρονο αστικό κέντρο, ένα σύγχρονο αστικό περιβάλλον”.

σε λίγο βίντεο…

Share This Article
17 Comments
  • Ξέχασες κάτι πολύ σημαντικό!!! Απαγόρευση στάθμευσης (μικρής – μεγάλης διάρκειας), παρκαρίσματος στο κέντρο όλων των ΙΧ.

    Μόνο στην Ελλάδα παρκάρουμε όπου βρίσκουμε για όσο θέλουμε χωρίς να μας νοιάζει.

    Υ.Γ. Μην το λες περήφανα ότι είσαι Λαμιώτης. Γούρνα είμαστε. Από τις χειρότερες νοοτροπίες κατοίκων. Όπου πας και πεις ότι είσαι Λαμιώτης, δεν το θεωρούν καλό.

  • Να απαγορέψουν τα αστικά από το κέντρο. Υπάρχει στο τσαλτάκη χώρος για αυτά και ας βάλουν μικρά να κάνουν από κει μικρά δρομολόγια για τους ανθρώπους που δεν μπορούν να περπατήσουν μέχρι το πάρκο. Παράλληλα με ότι άλλο κάνουν, ας αρχίσουν να παίρνουν εκτός κέντρου όλες τις δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες γραφεία παραγραφεία κτλ. Η απαγόρευση στην Υψηλάντου, μάλλον λάθος είναι, θα δείξει. Και τα δικαστήρια, πρέπει να φύγουν από εκεί να πάνε σε μεγάλο χώρο εκτός. Να μπορούν οι αρχές να δουλέψουν σωστά….

  • Καλά Χριστούγεννα. Όσοι νομίζουν ότι είναι προσωρινό μέτρο ας αλλάξουν πλευρό. Πάει τελείωσε μ κλείδωσε. Το προσωρινό μέτρο μας μάρανε. Συνηθειστε τη νέα πραγματικότητα. Προβλέπω ότι το κέντρο θα ερημώσει ακόμη περισσότερο και τα υπερχρεωμένα μαγαζιά του θα βάλουν λουκέτο πιο γρήγορα.

  • Είναι πολλά τα λεφτά Άρη στις αστικές αναπλάσεις. Τι δεν καταλαβαίνετε. Αναβάθμιση αστικού κέντρου και καλά κρασιά. Μια βόλτα έκανες γύρω από τις πλατείες με το αυτοκίνητο να ξελαμπικαρεις μας την κόψαν και αυτή. Καλά πάμε.

  • Όλοι γκρινιάζετε για το τι θα γίνει. Ας γίνει κάτι τουλάχιστον. Γιατί ως τώρα δεν γινόταν τπτ. Δηλαδή αν αλλάξει μορφή το κέντρο της πόλης είστε σίγουροι ότι δεν θα είναι καλύτερο από ότι είναι τώρα; Αυτός ο αρνητισμος στα πάντα είναι απόρροια της γουρνας που δεν αφήνει ποτέ και κανέναν να κάνει το οτιδήποτε και το κατακρίνει πριν καν το δει. Προχώρα καραισκο. Υπάρχουν και κάποιοι που θέλουν να δούν κάτι διαφορετικό σε μια πόλη που είναι βυθισμένη στην ανυπαρξία δεκαετίες τώρα.

  • Ωραία η σκέψη, το χρειάζεται το κέντρο μας. Επίσης πολύ καλά το ανέλυσε και έδωσε εξηγήσεις ο δήμαρχος. Να δούμε λοιπόν τις αντιδράσεις του κόσμου και να αναπροσαρμοστούμε τις επεμβάσεις !!!

    Όμως, οποιαδήποτε αλλαγή πρέπει να γίνεται για όλα τα οχήματα. Δεν υπάρχει λόγος να εξαιρούνται ταξί και λεωφορεία. Και σε άλλες πόλεις που έγιναν παρόμοιες παρεμβάσεις, δεν υφίσταται αυτός ο διαχωρισμός.

    Αν θελουμε να δούμε την πόλη να αλλάζει και να γίνεται πιο σύγχρονη και φιλική προς τον πεζό, είναι αυτονόητο να κατανοήσουμε πως ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ είναι οχήματα και οι πεζόδρομοι είναι για τους πεζούς.

    • Πολυ ομορφα τα βλέπεις ολα.Μαλλον ζεις σε αλλη πολη.Αυτα χρειαζεται το κεντρο?Τα κανατε σαλάτα στην Πλατεία Πάρκου, τωρα τα κανετε σαλάτα και στην Πλατεία Ελευθερίας.Καποιος που δεν μπορεί να παρει ταξί η λεωφορεία, πως θα πηγαινει στο κεντρο?
      Για δε τα μαγαζιά, ειχαν το προβλημα τους, τωρα θα τα ερημώσετε εντελώς.
      Αλλά μάλλον εσεις δεν θελετε ανθρώπους στο κέντρο, αλλα αλεξιπτωτιστες…

  • Γία μερικούς ιδιοκτήτες καταστημάτων δουλεύετε….Όπως στον πεζόδρομο που δημιουργησατε μεταξύ Καραγιάννοπουλου και Ρήγα Φεραιαου που γέμισε τραπέζια καφετερειας και δεν δοθηκε στους πεζούς. … Λυπάμαι πραγματικά διότι σας πιστέψαμε. ..

    • Τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια φιλε; Αυτό ακριβώς. Για τον κο Δημητράκη. Βάζω εδώ το σχόλιο ελπίζοντας να περάσει γιατί στι LR δεν περνάει τίποτα για το θέμα

    • Πώς δεν έχει δοθεί στους πεζούς. Μην τρελαθουμε κιόλας. Απλά κάποιοι την είδαν και ως εμπορική ευκαιρία. Και καλά κάναν. Ένας σκέτος δρόμος δεν έλεγε και τπτ.

  • Και επεκτείνοντας το κέντρο θα διώξουμε τους Ρομά έξω από αυτό; Ρωτάω εγώ ο αφελής πολίτης. Διότι αναβάθμιση του αστικού κέντρου δεν γίνεται με την ευπαθή κοινωνική ομάδα απ’οικω.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Exit mobile version