Ο Δήμος Λαμιέων βάζοντας σε προτεραιότητα τη διευκόλυνση των πολιτών της περιοχής, θέτει σε λειτουργία έναν πενταψήφιο αριθμό, μία τηλεφωνική γραμμή στην οποία μπορούν πλέον να καλούν οι συνδημότες μας για οποιαδήποτε θέματα έχουν σχέση με το Δήμο.
Έχοντας ως παρακαταθήκη την εμπειρία από το «lockdown» του Μαρτίου, ο Δήμος προχώρα τώρα πλέον με σταθερά βήματα στην ενεργοποίηση του αριθμού 15188, στον οποίο οι πολίτες μπορούν να καλούν για οποιοδήποτε θέμα, είτε αυτό αφορά τη χορήγηση βεβαιώσεων ή άλλων εγγράφων, είτε αφορά την εξυπηρέτηση αναγκών τους στο πνεύμα αλληλεγγύης και βοήθειας προς αυτούς που δοκιμάζονται, είτε οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή καταγραφή αιτήματος που άπτεται των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών και των Δομών του Δήμου.
Για μία ακόμη φορά, από αύριο το πρωί, κάθε μέρα και για όλο το εικοσιτετράωρο, ο αριθμός 15188 θα βρίσκεται σε λειτουργία διευκολύνοντας έτσι τους δημότες να περιορίσουν τις συναλλαγές με τις δημόσιες αρχές και το Δήμο, όπως επίσης και την κυκλοφορία, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού.
Από τη Δευτέρα τίθεται σε εφαρμογή και η ηλεκτρονική επικοινωνία με το Δήμο, καθώς κάθε δημότης μπορεί ηλεκτρονικά με e-mail, να ζητά οποιοδήποτε στοιχείο ή έγγραφο, το οποίο θα του αποστέλλεται ταχυδρομικά.
Από αύριο το πρωί και συνεχώς μέχρι την λήξη της κατάστασης «lockdown» ο Δήμος Λαμιέων είναι έτοιμος να σταθεί συμπαραστάτης σε αυτούς που δοκιμάζονται, ακόμη και για τα απλά και καθημερινά, είτε αφορά την προμήθεια γεύματος, είτε αφορά τροφές, είτε αφορά φάρμακα.
Ήδη έχει συγκροτηθεί ένα δίκτυο υπαλλήλων και εθελοντών το οποίο φιλοδοξεί να αποκριθεί άμεσα σε οποιεσδήποτε συνθήκες, έτσι ώστε να βοηθήσει σε αυτές τις καταστάσεις.
Το 15188 είναι πλέον η Γραμμή του Δημότη
Ο Δήμαρχος Λαμιέων Θύμιος Καραΐσκος δήλωσε:
«Ο Δήμος Λαμιέων έχοντας στις πλάτες του την εμπειρία του παρελθόντος, ξεκινά και αυτή την περίοδο να προσφέρει υπηρεσίες του στους συνδημότες μας και ειδικά σε αυτούς που τις έχουν ανάγκη. Θέλουμε και αυτή τη φορά να βρεθούμε δίπλα στους πολίτες, να συμβάλλουμε να περιοριστούν οι κίνδυνοι, και για μία ακόμη φορά να εκφραστεί η αλληλεγγύη, που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη τις μέρες που διανύουμε.
Θέλω εκ των προτέρων να ευχαριστήσω τόσο τα στελέχη του Δήμου μας όσο και τους εθελοντές, που από την πρώτη στιγμή έδειξαν περίσσεια διάθεσης, να συμβάλλουν για μία ακόμη φορά σε αυτό το εγχείρημα και να δηλώσουμε έτοιμοι να βρεθούμε δίπλα στον Πολίτη, σε ό,τι κι αν τύχει…..»
Δυστυχώς, μόλις συνειδητοποίησα (ήρθε ο λαγαριασμός..) ότι ΔΕΝ είναι δωρεάν. Πιο συγκεκριμένα, κάθε μία κλήση χρεώθηκε 1,15 €…. Αυτό δε θα έπρεπε αν το αναφέρουν ?…..
Είναι με χρέωση όταν καλούμε η δωρεάν?
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ – ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΝ, ΜΕ ΕΙΔΗ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ & ΓΕΥΜΑΤΑ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΡΓΟΙ & ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ…