Είναι… γεγονός! Από σήμερα Δευτέρα 26 Οκτωβρίου και για 50 εργάσιμες ημέρες (από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 10.00-13.00 & 17.00-20.00), θα πραγματοποιούνται τα δοκιμαστικά δρομολόγια των λεωφορείων χωρίς οδηγό του προγράμματος FABULOS στην πόλη μας και πιο συγκεκριμένα επί της Λεωφόρου Ελευθερίας δίπλα στον ποδηλατόδρομο.
Το απόγευμα της Δευτέρας όσοι βρέθηκαν για περπάτημα στη Νότια πλευρά της πόλης κοντοστάθηκαν για μια στιγμή βλέποντας τα “μινιόν” λεωφορεία χωρίς οδηγό -που από όσο είδαμε είχαν 3 άτομα μέσα που έκαναν σχετικούς ελέγχους, πιθανότατα το συνεργείο από από την Εσθονία- να κινούνται δίπλα τους.
Μάλιστα στο σημείο βρέθηκε και περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ προκειμένου να δώσει και… κατευθύνσεις μιας και από σήμερα καθιερώνεται αποκλειστική λωρίδα κυκλοφορίας στα δύο ρεύματα της Λεωφόρου για ηλεκτροκίνητα οχήματα χωρίς οδηγό, με αφετηρία το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής και την εξής διαδρομή: κίνηση στο βόρειο ρεύμα της Λεωφόρου Ελευθερίας προς την οδό Άρη Βελουχιώτη, αναστροφή στην οδό Βελουχιώτη και επιστροφή στην Αφετηρία μέσω του νοτίου ρεύματος της Λεωφόρου Ελευθερίας.Στην Λαμία το Control Room θα βρίσκεται στην οδό Κραββαρίτη στον 1ο όροφο των τεχνικών υπηρεσιών όπου διαμέσω δορυφόρου θα υπάρχει η δυνατότητα να ελέγχονται ανά πάσα στιγμή τα δύο αυτόνομα λεωφορεία που βρίσκονται αυτή την στιγμή στην πόλη μας.
8 άτομα οι επιβάτες – αυτονομία ως 8 ώρες
Να σημειώσουμε πως τα 2 αυτόνομα λεωφορεία που βρίσκονται στην πόλη μας σταθμεύουν στο αμαξοστάσιο του Δήμου Λαμιέων όπου έχει τοποθετηθεί και η σχετική τροφοδοσία για την επαναφόρτιση τους. Τα οχήματα των 60 κιλοβάτ έχουν δυνατότητα αυτονομίας ως 8 ωρες ενώ θα κινούνται με ταχύτητα ως και 25χλμ.
Πρόκειται για ένα έργο το οποίο ξεκίνησε από την προηγούμενη δημοτική αρχή και υλοποιείται πλέον με τη νέα δημοτική αρχή και υπό την επίβλεψη του αντιδημάρχου (Προγραμματισμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Διαφάνειας – Κοινωνίας των Πολιτών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων) Δημήτρη Κυρίτση ο οποίος παρακολουθεί βήμα – βήμα το σχετικό εγχείρημα έχοντας δει την επιτυχημένη πιλοτική λειτουργία του, τον περασμένο Δεκέμβριο, στο Ελσίνκι της Φινλανδίας.
Να σημειώσουμε πως τα δύο αυτόνομα λεωφορεία πέρασαν από σχετικό έλεγχο και ΚΤΕΟ ενώ τους δόθηκαν και πινακίδες κυκλοφορίας.
Δείτε και άλλες φωτογραφίες