Βάφτηκαν κόκκινα γιορτινά, στήθηκαν στην πλατεία Πάρκου και κρύβουν πολλές εκπλήξεις που θα ενθουσιάσουν μικρούς και μεγάλους!
Αν και τις τελευταίες ημέρες τα προσπερνάμε χωρίς να τους δίνουμε ιδιαίτερη σημασία, εν τούτοις, από αύριο που θα αποκαλυφθεί και το εσωτερικό τους, θα μας μεταφέρουν στην μαγεία των Χριστουγέννων.
Είναι κυριολεκτικά, σαν να ανοίγεις την πόρτα και να μεταφέρεσαι στις σελίδες ενός παραμυθιού, με τους διακοσμητές να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, για να ευχαριστήσουν όχι μόνο τα παιδικά ματάκια αλλά και τους μεγάλους που νοιώθουν παιδιά…
Τα μαγικά σπιτάκια θα είναι έτοιμα αύριο, με τα συνεργεία του Δήμου να δουλεύουν ακόμη και όλη τη νύχτα αν χρειαστεί, για να ολοκληρώσουν και την παραμικρή λεπτομέρεια.
Για να δώσουμε μία μικρή γεύση από το τελικό αποτέλεσμα, θα αποκαλύψουμε μόνο ότι τα σπιτάκια θα είναι θεματικά.
Το σπιτάκι του Αϊ Βασίλη, το σπιτάκι των ξωτικών αλλά και χριστουγεννιάτικα σπιτάκια για την δημιουργική απασχόληση των παιδιών, θα κάνουν την στολισμένη πλατεία Πάρκου, το αγαπημένο σημείο της πόλης, μέχρι και την λήξη των γιορτών.
Παρά τις “σκληρές μας διαπραγματεύσεις” για να μας επιτραπεί να φωτογραφίσουμε έστω και ένα μέρος του διάκοσμου, δεχθήκαμε τελικά με χαρά να συμμετέχουμε στην έκπληξη, και να είμαστε φειδωλοί στις αποκαλύψεις μας.
Ετσι και αλλιώς αύριο οι πόρτες θα ανοίξουν και η μαγεία των γιορτών θα πλημμυρίσει την πόλη και τις καρδιές μας!
Y.Γ. Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε είναι από το “πριν”, το “μετά” σσσσς είναι μυστικό…
όλα καλά αυτά και καλώς γίνονται
απλά απορώ πως τόσα χρόνια κάνεις σε αυτή την πόλη δεν αξιοποιεί την ιστορία και την τοποθεσία.
έχουμε τις Θερμοπύλες, υπήρχε ολόκληρη ταινία που έκανε γνωστή την ιστορία σε όλο τον κόσμο…το αποτέλεσμα …μηδέν.
υπάρχουν οι ιαματικές πηγές στην Υπάτη και στις Θερμοπύλες …αξιοποίηση μηδέν. Μάλλον οι Τσέχοι με το ΚαρλοΒι Βαρύ είναι κουτοι
Α)ως προς την αξιοποίηση των Θερμοπυλών ειδικά το ν5 είναι κάτι που εάν γίνει αποτελεί διαφορετικό από το θεματικό χωριό των Τρικάλων και θα είναι ΜΟΝΙΜΟ!
1. Ιστορικά Φεστιβάλ: Διοργάνωση ετήσιων φεστιβάλ και αναπαραστάσεων της Μάχης των Θερμοπυλών που θα προσελκύουν επισκέπτες από όλο τον κόσμο.
2. Θεματικά Μουσεία: Δημιουργία ή αναβάθμιση μουσείων με θεματικά εκθέματα σχετικά με τους 300 Σπαρτιάτες, τον Λεωνίδα, και την ιστορία της μάχης. Χρήση σύγχρονης τεχνολογίας όπως VR για να δώσουν στους επισκέπτες μια καθηλωτική εμπειρία.
3. Τουριστικές Εκστρατείες: Διαφημιστικές εκστρατείες που θα προβάλλουν τη σύνδεση της περιοχής με την ταινία “300” και θα ελκύσουν τουρίστες που έχουν δει την ταινία και ενδιαφέρονται για την ιστορία.
4. Θεματικά Πάρκα: Δημιουργία θεματικών πάρκων ή αξιοθέατων που θα βασίζονται στην ταινία και την ιστορία, προσφέροντας διαδραστικές εμπειρίες.
Β) ΩΣ προς τα ιαματικά :
1) δείτε τους Τσέχους ! Υπάρχει παγκόσμιος τουρισμός για ιαματικές πηγές !!!
Ανάπτυξη Ιαματικών Κέντρων: Δημιουργία και εκσυγχρονισμός των ιαματικών κέντρων με σύγχρονες εγκαταστάσεις, προσφέροντας υπηρεσίες ευεξίας και υγείας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει σπα, σάουνες, και θεραπευτικά προγράμματα.
2. Διαφημιστικές Εκστρατείες; Προώθηση των ιαματικών λουτρών μέσω διαφημιστικών εκστρατειών σε εσωτερικό και εξωτερικό επίπεδο. Η έμφαση στις θεραπευτικές ιδιότητες των λουτρών μπορεί να προσελκύσει τουρίστες που αναζητούν χαλάρωση και ευεξία.
3. Οργάνωση Ειδικών Εκδηλώσεων: Διοργάνωση ειδικών εκδηλώσεων, όπως εβδομάδες ευεξίας, σεμινάρια για φυσικές θεραπείες, και γαστρονομικές εκδηλώσεις με τοπικά προϊόντα.
4. Ενίσχυση Υποδομών: Βελτίωση των υποδομών γύρω από τα ιαματικά λουτρά, όπως δρόμους, χώρους στάθμευσης, και άλλες διευκολύνσεις για τους επισκέπτες.
5. Ανάπτυξη Οικοτουρισμού: Συνδυασμός των ιαματικών λουτρών με άλλες δραστηριότητες, όπως πεζοπορία, ποδηλασία, και εκδρομές στη φύση, ώστε να προσελκύσουν επισκέπτες που ενδιαφέρονται για τον οικοτουρισμό.
Αυτά για κάποιους η κάποιες που σε ιστοσελίδες στυλ Facebook η άλλες γράφουν ότι δεν γίνεσαι τίποτα στην Λαμία κράζουν και έχουν ως σκοπό τους να εκμηδενίζουν τα πάντα. Κάποιοι θέλουν αυτή η πόλη να βρίσκεται μέσα στο βούρκο κα να μην κάνει βήματα προς τα μπροστά. Το βλέπουμε παντού αυτό. Π .Χ από την ομάδα που πέρυσι έκανε μια από τις καλύτερες πορείες της και φέτος όλοι την κράζουν. Όπως είπα αυτό είναι ένα παράδειγμα. Τι έγινε κύριοι και κυρίες;;; Μήπως δεν σας έγιναν κάποια χατηρια και τώρα γράφετε αυτά που γράφετε και λέτε μερικοί και μερικές;;; Μέχρι πέρυσι καμαρώνατε σαν γύφτικα σκρπαρνια στο ΔΑΚ. Λοιπόν ξεκολλήσετε τα μυαλά σας να είστε χαρούμενοι για την πόλη σας προσπαθήστε μερικοί να βγάλετε τις προσωπικές σας διαφωνίες η μιζέριες στην άκρη.
καλά το τίποτα δεν θα το βαφτίσουμε επιτυχία.
το ίδιο θα λένε και για σένα ότι μπορεί να σου έκαναν τα χατίρια και γι’αυτό τα γράψεις , οπότε χαλάρωσε
η πόλη από το 2008 είναι σε συνεχή υποβάθμιση , δηλαδή εσύ δεν το βλέπεις?
έχουν φύγει τα πάντα και τα απογεύματα δεν κυκλοφορεί ψυχή… δεν βλέπεις ότι δεν κυκλοφορεί κόσμος (δεν λέω να είναι στις καφετέριες ή στα μαγαζιά) αλλά να είναι έξω ….στους δρόμους…
Ξαφνικά είδαμε ανά 10 μέτρα να είναι Infokiosk…ανά 10 μέτρα, η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα δεν έχουν και έχει η Λαμία ανά 10 μέτρα…? έλεος δηλαδή….και για να έχεις infokiosk πρέπει να εχεις πρώτα τουρίστες….
κρίμα αλλά προς το παρόν….απλά ένα ακόμη τίποτα!!
Αντιθέτως το να ασκούμε κριτική είναι γιατί δεν θέλουμε να είναι η πόλη Γούρνα…αλλά μάλλον η κριτική γίνεται πάντα με το εάν έχουμε βολεύτει ή ξεβολευτει.