Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης στο Αμφιθέατρο του ΤΕΙ Λαμίας η απονομή των βραβείων στα πλαίσια του 6ου Περιφερειακού Μαθητικού Διαγωνισμού για την Επιχειρηματικότητα & την Καινοτομία. Κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση ήταν ο Peter Economides, ο «Έλληνας του Steve Jobs», όπως συχνά τον αποκαλεί ο διεθνής τύπος ο οποίος ήρθε στην Λαμία προσκεκλημένος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας, ως κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση απονομής, καθηλώνοντας το ακροατήριο.
“’O καθένας θα πρέπει να ανακαλύψει το πάθος του και να τον βοηθήσουμε να το ακολουθήσει. Έτσι σκεφτόμαστε να δημιουργήσουμε τη Νέα Ελλάδα από δω και πέρα. Πρέπει να εμπνεύσουμε και σε αυτό θα προσπαθήσω να επικεντρωθώ. Pathos και έμπνευση, ok?” αυτό πρέπει να κάνουμε τόνισε μεταξύ άλλων ένας από τους κορυφαίους global brand strategists ο οποίος κατά το παρελθόν συνεργάστηκε με τον Στιβ Τζομπς, ως επικεφαλής της ομάδας που εμπνεύστηκε την καμπάνια με τίτλο «Apple: Τhink Different», η οποία έγινε συνώνυμη ενός παγκόσμιου τρόπου σκέψης, ήρθε στην πόλη μας, και μας έπεισε… ότι ΓΙΝΕΤΑΙ! Η εκδήλωση ήταν ανοικτή για το κοινό.
Δείτε φωτογραφίες
ΒΡΑΒΕΙΑ – ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ
1.
Εργασία: «ΕΛΑΙΟΝas»
Μαθητές: 1. ΜΠΡΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
2. ΧΑΝΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολείο: «1Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «ΕΛΑΙΟΝas» των μαθητών: ΜΠΡΑΛΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ & ΧΑΝΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ από το 1Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ, αφορά την μεταποίηση του παρθένου ελαιολάδου σε αρωματικό ελαιόλαδο με αρωματικά φυτά και βότανα, καθώς και την τυποποίησή του.
2.
Εργασία: «SMART BIKES»
Μαθητής: ΚΑΛΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολείο: «ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΡΤΙΝΟΥ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «SMART BIKES» του μαθητή ΚΑΛΛΗ ΙΩΑΝΝΗ από το ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΡΤΙΝΟΥ, αφορά την δημιουργία επιχείρησης για ενοικίαση “έξυπνων ποδηλάτων” που σε συνδυασμό με την αντίστοιχη εφαρμογή για smart phones, μπορούμε να έχουμε σημαντικές πληροφορίες της ποδηλατικής δράσης μας στο κινητό μας τηλέφωνο.
3.
Εργασία: «revoLUBINItion ΙΚΕ»
Μαθητές: 1. ΡΕΝΖΙ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
2. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
3. ΛΙΝΑΡΔΟΣ ΘΑΝΟΣ
Σχολείο: «2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «revoLUBINItion ΙΚΕ» των μαθητών: ΡΕΝΖΙ ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ & ΛΙΝΑΡΔΟΥ ΘΑΝΟΥ από το 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ, αφορά την καλλιέργεια, επεξεργασία, παραγωγή και προώθηση των ελληνικών λευκών
4.
Εργασία: «SIDEREVIA ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.»
Μαθητές: 1. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
2. ΖΓΚΟΥΡΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ
3. ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ
Σχολείο: «1Ο ΕΠΑΛ ΧΑΛΚΙΔΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «SIDEREVIA ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.» των μαθητών: ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΙΩΑΝΝΗ, ΖΓΚΟΥΡΗ ΜΕΝΕΛΑΟΥ & ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑΣ από το 1Ο ΕΠΑΛ ΧΑΛΚΙΔΑΣ, αφορά τη βιολογική καλλιέργεια του ενδημικού φυτού του σιδερίτη Ευβοίας (τσάι του βουνού) και τη παραγωγή από αυτό, καινοτόμων βιο-λειτουργικών προϊόντων.
5.
Εργασία: «ΠΑΡΑΔΟΣΗ & ΠΡΟΪΟΝ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ»
Μαθήτρια: ΒΛΑΧΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολείο: «ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «ΠΑΡΑΔΟΣΗ & ΠΡΟΪΟΝ» της μαθήτριας ΒΛΑΧΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ από το ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ, αφορά την δημιουργία Ιστοσελίδας για την προβολή και πώληση, τοπικών ποιοτικών Ελληνικών Παραδοσιακών προϊόντων από μικρούς παραγωγούς και δεν έχουν σχέση με τα αντίστοιχα βιομηχανοποιημένα προϊόντα.
6.
Εργασία: «ΞΕΝΩΝΑΣ ΄΄ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ΄΄»
Μαθήτρια: ΜΠΙΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολείο: «ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «ΞΕΝΩΝΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ» της μαθήτριας ΜΠΙΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ από το ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ, αφορά την δημιουργία παραδοσιακού Ξενώνα στην Λίμνη Κρεμαστών Ευρυτανίας και παροχή δραστηριοτήτων κοντά στη φύση.
7.
Εργασία: «ARONIA FTHIA SUPERFOODS»
Μαθήτρια: ΑΛΑΜΠΑΝΟΥ ΜΑΡΙΝΑ
Σχολείο: «ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «ARONIA FTHIA SUPERFOODS» της μαθήτριας ΑΛΑΜΠΑΝΟΥ ΜΑΡΙΝΑΣ από το ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ, αφορά την καλλιέργεια της Μελανόκαρπης Αρώνιας, καθώς και την επεξεργασία των καρπών της για την παραγωγή βρώσιμων προϊόντων (χυμοί, μαρμελάδα, φαρμακευτικά προϊόντα).
8.
Εργασία: «ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΣΑΓΙΟΥ ΑΠΟ ΦΥΛΛΑ ΕΛΑΙΟΔΕΝΤΡΟΥ»
Μαθητές: 1. ΠΑΣΣΑΚΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ
2. ΛΕΤΣΟΥ ΕΛΕΝΗ
3. ΛΕΤΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σχολείο: «ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΕΡΑΤΕΙΝΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΣΑΓΙΟΥ ΑΠΟ ΦΥΛΛΑ ΕΛΑΙΟΔΕΝΤΡΟΥ» των μαθητών: ΠΑΣΣΑΚΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑΣ, ΛΕΤΣΟΥ ΕΛΕΝΗΣ & ΛΕΤΣΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ από το ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ – ΕΡΑΤΕΙΝΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ, αφορά την διαδικασία για την παραγωγή και προώθηση αφεψήματος από φύλλα Ελιάς.
9. ΕΙΔΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΕΠΑΘΛΟ 800 €
Εργασία: «CERAMICS A.G.A. Ο.Ε.»
Μαθητές: 1. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΕΛΕΝΗ
2. ΓΚΑΡΟ ΑΝΔΡΕΑΣ
3. ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολείο: «ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «CERAMICS A.G.A. Ο.Ε.» των μαθητών: ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΓΚΑΡΟ ΑΝΔΡΕΑ & ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΙΩΑΝΝΗ από το ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ, αφορά την δημιουργία εμπορικής επιχείρησης με εργαστήριο, για την παραγωγή κεραμικών προϊόντων υψηλής ποιότητας και αισθητικής, από αρχαιο-ελληνικά αντίγραφα έως κεραμικά καθημερινής χρήσης.
10. (με χρηματικό έπαθλο 400 €)
Εργασία: «ΟΙ ΔΕΛΦΟΙ ΣΤΟ ΒΥΘΟ ΤΗΣ ΘΑΛΛΑΣΣΑΣ» 7Ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Μαθητής: ΦΕΛΛΟΣ ΗΛΙΑΣ
Σχολείο: «ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΆΜΦΙΣΣΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «ΟΙ ΔΕΛΦΟΙ ΣΤΟ ΒΥΘΟ ΤΗΣ ΘΑΛΛΑΣΣΑΣ» από το μαθητή ΗΛΙΑ ΦΕΛΛΟ του ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΆΜΦΙΣΣΑΣ, αφορά την δημιουργία επιχείρησης με δραστηριοποίηση στον καταδυτικό τουρισμό και την κατάλληλη διαμόρφωση του βυθού, σε ένα θαλάσσιο ιστορικό – εκπαιδευτικό πάρκο, με κεντρικό θεματικό άξονα τον Αρχαιολογικό χώρο των Δελφών.
11. (με χρηματικό έπαθλο 400 €)
Εργασία: «ROADPATHS» 6Ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Μαθητές: 1. ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
2. ΤΖΑΜΑΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολείο: «1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «ROADPATHS» των μαθητών: ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΧΡΗΣΤΟ & ΤΖΑΜΑΛΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ από το 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ, αφορά την κατασκευή τόσο διαδικτυακής πλατφόρμας όσο και της αντίστοιχης εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, που παρέχουν κάθε είδους απαραίτητες πληροφορίες για τον πεζοπορικό τουρισμό και την προβολή αυτού του είδους τουρισμού στο ευρύτερο κοινό.
12. (με χρηματικό έπαθλο 400 €)
Εργασία: «ΜΙΚΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ» 5Ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Μαθήτρια: ΗΛΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Σχολείο: «2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «ΜΙΚΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ» του μαθητή ΗΛΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ από το 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ, αφορά την δημιουργία επιχείρησης για την αποτελεσματική συγκέντρωση Τουριστικών πληροφοριών από πολλές πηγές, την ομαδοποίηση, οργάνωση και διάθεση με τρόπο ελκυστικό και εύληπτο μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών.
13. (με χρηματικό έπαθλο 600 €)
Εργασία: «ΕΤΑΙΡΙΑ ΦΥΛΛΟΣ» 4Ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Μαθητές: 1. ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ ΡΑΦΑΗΛ
2. ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ – ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΗΛΙΑ
Σχολείο: «ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «ΕΤΑΙΡΙΑ ΦΥΛΛΟΣ» των μαθητών: ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ ΡΑΦΑΗΛ & ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ – ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΗΛΙΑ από το ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ , αφορά την επένδυση για την δημιουργία μονάδας συλλογής των πεσμένων φύλλων και της κατάλληλης επεξεργασίας τους με σύγχρονο εξοπλισμό, έτσι ώστε να προκύψει ένα φιλικό προς το περιβάλλον χαρτί που προορίζεται για οικολογικό χαρτί συσκευασίας.
14. (με χρηματικό έπαθλο 800 €)
Εργασία: «ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗ ΡΟΗΣ ΔΙΑΡΡΟΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ» 3Ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Μαθητές: 1. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ
2. ΚΑΒΒΑΘΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Σχολείο: «2Ο ΕΠΑΛ ΧΑΛΚΙΔΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗ ΡΟΗΣ ΔΙΑΡΡΟΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ» των μαθητών: ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ & ΚΑΒΒΑΘΑ ΧΡΗΣΤΟΥ από το 2Ο ΕΠΑΛ ΧΑΛΚΙΔΑΣ, αφορά την ίδρυση εταιρείας για την δημιουργία ηλεκτρονικής συσκευής με λογισμικό, που μπορεί να ελέγχει τόσο για διαρροές Φυσικού Αερίου, όσο και να δίνει πληροφορίες για την ποιοτική του σύσταση και κατανάλωση. Η εταιρεία μπορεί να προσφέρει μία ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών για τους καταναλωτές του Φυσικού Αερίου, πέραν της συσκευής, από την εγκατάσταση έως την συντήρηση του δικτύου, αξιοποιώντας όλες τις σύγχρονες μεθόδους απεικόνισης της πληροφορίας μέσω διαδικτύου.
15. (με χρηματικό έπαθλο 1200 €)
Εργασία: «O’ LEAF TEA» 2Ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Μαθήτρια: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
Σχολείο: «2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «O’ LEAF TEA» της μαθήτριας ΔΑΜΙΑΝΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑΣ από το 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ, αφορά την δημιουργία εταιρείας για την παραγωγή βιολογικού τσαγιού ζεστού ή κρύου από φύλλα ελιάς, την συσκευασία και την προώθησή του κυρίως σε αγορές του εξωτερικού.
16. (με χρηματικό έπαθλο 2000 €)
Εργασία: «αμυΓδαλ» 1Ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Μαθητής: ΛΙΚΕ ΝΤΕΣΙΛΝΤ
Σχολείο: «ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΙΤΕΑΣ»
Το Μαθητικό – επιχειρηματικό σχέδιο «αμυΓδαλ» του μαθητή ΛΙΚΕ ΝΤΕΣΙΛΝΤ από το ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΙΤΕΑΣ, αφορά την δημιουργία οικογενειακής επιχείρησης για την καλλιέργεια, επεξεργασία, αποθήκευση, συσκευασία και προώθηση παραγώγων του αμυγδάλου όπως: έλαιο αμυγδάλου, γάλα αμυγδάλου, αλεύρι αμυγδάλου και ενεργειακές μπάρες αμυγδάλου.
ΛΑΜΙΑ ΤΩΡΑ έχεις απόλυτο δίκαιο,χάνονται όμως οι ευκαιριες για προβολή των υποψηφιων;λες και δεν έχουμε κάθε μέρα τις φυσιογνωμιες τους μπροστα μας σε όλα τα τοπικά site.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΥΘΈΝΤΩΝ……ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ …..!!!