Λαμία : Οι καταδρομείς αποκατέστησαν το βεβηλωμένο μνημείο… (φώτο)

Σε μια ενέργεια η οποία αποτυπώνει για μια ακόμη φορά το κοινωνικό πρόσωπο και τον σεβασμό που επειδικνύουν στην ιστορία μας, προχώρησαν οι έφεδροι καταδρομείς Στερεάς Ελλάδας. Μετά την βεβήλωση του μνημείου της Χαλκομάτας στα τέλη του περασμένου Μαϊου με δική τους πρωτοβουλία προχώρησαν στην αποκατάσταση του μνημείου από τις βαρβαρότητες τις οποίες είχε υποστεί. … Συνεχίστε να διαβάζετε το Λαμία : Οι καταδρομείς αποκατέστησαν το βεβηλωμένο μνημείο… (φώτο).