Πριν λίγη ώρα ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για το έργο ανάπλασης της πλατείας Πάρκου. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 10 εταιρείες και μειοδότης ανακηρύχθηκε η εταιρεία της Λαμίας ΓΩΓΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – ΠΑΠΠΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ με ποσοστό 57,26%.
Να υπενθυμίσουμε πως πρόκειται για έργο ύψους 1.150.000 ευρώ με χρηματοδότηση μέσω του Πράσινου Ταμείου.
Μέσα στις παρεμβάσεις οι οποίες αναμένεται να πραγματοποιηθούν είναι η αλλαγή της θέσης του αγάλματος του Εύζωνα στην δυτική θέση της Πλατείας την ώρα που μια λωρίδα από την Καραγιαννοπούλου ως την Κολοκοτρώνη θα γίνει με κυβόλιθο και θα είναι ήπιας κυκλοφορίας. Συν τις άλλοις η πλατεία θα στρωθεί με κυβόλιθο, θα γίνουν στέγαστρα σκίασης και νέα συντριβάνια. Θα φυτευτούν νέα δέντρα ενώ γενικότερα και σύμφωνα με τα λεγόμενα των ιθυνόντων Θα υπάρξουν πολλές παρεμβάσεις οι οποίες θα αλλάξουν την όψη της Πλατείας Πάρκου.
‘Εγκλημα κυκλοφοριακό! Ποιοί φωστήρες συγκοινωνιολόγοι προτείνουν τέτοιες φρικτές λύσεις? . Κλείνοντας την δίοδο Κολοκοτρώνη- Καραγιαννοπούλου στο Πάρκο,δεν προκαλούμε έμφραγμα, προκαλούμε ΑΝΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ !! Όποιος, ξένος ή ντόπιος, κάνει το λάθος να μπεί στην Πλατεία Πάρκου από νότια είσοδο , εγκλωβίστηκε! Δεν μπορεί να διαφύγει . Πρέπει να κάνει τον γύρο Κολοκοτρώνη- ‘Οθωνος- Πλατεία Λαού- Καραϊσκάκη – Καζούλη-Υψηλάντη – Πλατεία Ελευθερίας – Διάκου – Πλατεία Διάκου – Καραγιαννοπούλου γιά να βγεί πάλι στο Πάρκο, 30 μέτρα από εκεί που πέρασε! 1 χιλιόμετρο παραπάνω δρόμο σε μποτιλιαρισμένα στενά !! Φαντασθείτε επιβάρυνση , ηχορύπανση , καυσαέριο, μποτιλιάρισμα , κόρνες, εξατμίσεις, νεύρα , βρισίδια, ιδίως στις ώρες αιχμής! Σπατάλη χρόνου και καυσίμου. ΩΡΑΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ! ‘Εχει περιθώρια αυτή η πόλη για περαιτέρω πεζοδρομήσεις? Έχει εναλλακτικούς δρόμους διαφυγής? Αλλοίμονο αν κλείσει η Καραϊσκάκη από Λαού μέχρι Καζούλη! Τέλος η κυκλοφορία!! Η πόλη παθαίνει εμπλοκή!!! Εν πάση περιπτώσει , το έργο θα γίνει. Θα χαρούμε φρεσκάδα κι ομορφιά! Και θα γελάμε όταν οι ντελιβεράδες θα περνάνε σφαίρα μέσα από το ¨απαγορευμένο” Θα γελάμε με την μπάσα κόρνα του αστικού στον “απολίτιστο” που άφησε με αλάρμ το ΙΧ να πάρει λεφτά στο ΑΤΜ της Τράπεζας. Θα χαιρόμαστε που η Τροχαία μιά φορά στις τόσες θα ξηλώνει πινακίδες στο απαγορευμένο !!!ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΛΕΜΕ!!!
Καλά βρε παιδιά τόσα χρόνια γιατί δεν την φτιάχναμε; Και τώρα φωνάζουμε κιόλας;Ποια καινούργια δημοτική αρχή, αυτοί είναι πιο παλιοί από τους προηγουμενους
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΜΗ………ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓΑΛΜΑΤΟΣ 10 ΜΕΤΡΑ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΕΝΤΡΑ……!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ……!!! ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ……!!!
του διαγωνισμού,προκήρυξη νέου, αυτή τη φορά να είναι πανελλήνιος και αρχιτεκτονικός και με γνώμονα την αποσυμφόρηση του κέντρου!!! Μην υποκύψουν στα συμφέροντα 4-5 καταστημάτων,συγγενών πρώην βουλευτών,να δωθουν οι μελέτες μετά για ψήφιση στο λαμιώτη πολιτη και οποία αναδειχτεί (με κάποιο ποσοστό βαρύτητας) να αποφασιστεί από το Δ.Σ του Δήμου η τελική μελέτη !!
Βιαστικε ο χαμένος, γιατί άραγε? Ότι θέλω υποθέτω φίλε μου
Πολύ πρόχειρος και ρηχός σχεδιασμός.
Η κεντρική πλατεία της πόλης πρέπει να είναι σημείο αναφοράς. Θεωρώ ότι η νέα δημοτική αρχή πρέπει να παγώσει τις διαδικασίες και να προχωρήσει σε νέο σχεδιασμό.