Χωρίς υπαλλήλους τους τελευταίους δύο μήνες το γραφείο αδειών κυκλοφορίας του Τμήματος Συγκοινωνιών της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία. Τον Ιούλιο λόγω εσωτερικών θεμάτων της υπηρεσίας, τον Αύγουστο λόγω των καλοκαιρινών αδειών. Το χρονίζον και σοβαρό πρόβλημα της υποστελέχωσης παραδέχεται στον LamiaPolis 87,7 ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Ευάγγελος Κούκουζας, αφού στο τμήμα υπηρετούν μόλις 2 υπάλληλοι.
Αποτέλεσμα της υποστελέχωσης, τους καλοκαιρινούς μήνες το γραφείο να μην διαθέτει υπάλληλο, οι υποθέσεις να πολλαπλασιάζονται και να μπαίνουν “ψυγείο” έως και δύο με τρεις μήνες!
Σε απόγνωση επαγγελματίες οδηγοί
Απεγνωσμένοι δηλώνουν στον LamiaPolis 87,7 επαγγελματίες οδηγοί, που οι φάκελοι τους μπήκαν στα συρτάρια της υπηρεσίας μέχρι νεωτέρας, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κινήσουν τα οχήματα τους. Με λίγα λόγια, να αναγκαστούν σε ολιγόμηνη ανεργία, σε μια εποχή που η οικονομική δυσπραγία έχει ήδη λυγίσει τους ελεύθερους επαγγελματίες.
“Οι υποχρεώσεις μας τρέχουν, οι φόροι πρέπει να πληρωθούν αλλά εμείς καθόμαστε και κοιτάζουμε ακινητοποιημένα τα οχήματα μας, χωρίς να φταίμε. Κάποτε θα πρέπει οι υπεύθυνοι να σκύψουν στο πρόβλημα και να στελεχώσουν με όποιο τρόπο μπορούν την υπηρεσία…” δηλώνει επαγγελματίας οδηγός, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του LamiaPolis 87,7.
Την ίδια ώρα ο Αντιπεριφερειάρχης Ευάγγελος Κούκουζας διαβεβαιώνει ότι το συγκεκριμένο τμήμα που διαθέτει μόλις 2 υπαλλήλους, θα ενισχυθεί τις επόμενες ημέρες με ακόμη δύο άτομα που θα ενταχθούν στην Υπηρεσία με το πρόγραμμα 55+. Θα χρειαστούν λίγες ημέρες προκειμένου να εκπαιδευτούν στο αντικείμενο και σε 20 περίπου ημέρες από σήμερα, το τμήμα θα λειτουργεί κανονικά με 4 υπαλλήλους που θα μπορούν να διεκπεραιώνουν περισσότερες από 200 υποθέσεις την ημέρα.
Αντιπεριφερειάρχης και οδηγός…εν αναμονή τα είπαν και ραδιοφωνικά, με τον μεν επαγγελματία να εκφράζει τα παράπονα του και τον δε αντιπεριφερειάρχη να ζητά λίγη υπομονή ακόμη και να υπόσχεται τακτοποίηση του ζητήματος τις επόμενες ημέρες.
Κανείς από τη Λαμία δε θα δεχτεί θέση στο ΥΠΜΕ.Ξερει το μπαχαλο κ θα δουλεύει σαν κορόιδο ενώ οι μονιμοι θα κάθονται! Όταν τα χρόνια του κορονοιου είχατε 10 αξιόλογα άτομα με το κοινωφελές κ λειτουργούσε άψογα η υπηρεσία,ο τότε αντιπεριφερειάρχης Κος Καρακαντζας δεν έβρισκε κονδύλια να τους κρατήσει. Δε σας ενδιαφέρει πόσα χρήματα χάνει το δημόσιο από όλες αυτές τις καθυστερήσεις ούτε πόσο ταλαιπωρείται ο πολίτης κ χάνει μεροκάματα.Εξαλλου δεν δικαιολογούνται υπερωρίες στα άτομα με πρόγραμμα!Η λύση που υποτίθεται θα βρείτε χρειάζεται 2 με 3 μήνες για να υλοποιηθεί!
Πάντως θα .πορουσατε να πάρετε ήδη εκπαιδευμένους από προηγούμενα προγράμματα! Εξάλλου σύμφωνα με τη ΔΥΠΑ το συγκεκριμένο πρόγραμμα προς το παρόν δεν παίρνει άλλο κόσμο κ θέλει κάνα 2μηνο για να υπογράψει κάποιος! Είμαι ήδη σε τέτοιο πρόγραμμα!
Κόκκινο φως ακόμη δεν μπήκε απ’έξω;
Πριν δέκα χρόνια από τη θέση ευθύνης που είχα, είχα καταγγέλει σοβαρότατες υποθέσεις και κατά επέκταση τη δυσλειτουργια της Δνσης εις βάρος των πολιτων. Σχετικές σποφασεις το 2014 αναρτήθηκαν και στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Οι αρμόδιοι αντί να διερευνήσουν αμέσως τις αποκαλύψεις μου να πάρουν μέτρα, να αποτρέπουν τις υποθέσεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και να προστατέψουν το δημόσιο συμφέρον αρκεστιηκαν στην τιμωρία μου και με απομάκρυναν από τη θέση ευθύνης και από τη Δνση. Ενδεικτικά τονίζω πως από τη θέση ευθύνης μεταξύ άλλων έκανα γκισέ, εξυπηρετούσα τους πολίτες, πήγαινα στο αρχείο, διεκπεραιώνει ένα μεγάλο αριθμό υποθέσεων κ.α. Τα τελευταία δέκα χρόνια η Δνση δυσλειτουργει εις βάρος των πολιτών και εξακολουθεί να απασχολεί τη δημοσιότητα. Να μην ξεχνάμε και την επιχείρηση της Δνσης Εσωτερικών Υποθεσεων. στην υπηρεσία τον Ιούνιο του 2018 … και την υπόθεση της βεβαίωσης του γνήσιου της υπογραφής με φερόμενες σφραγίδες και υπογραφές από ΚΕΠ τον Ιανουάριο του 2016. Η σωστή εκπαίδευση των νέων υπαλλήλων είναι μια σοβαρή και υπεύθυνη υπόθεση. Σχετικά με την οποια υποστελέχωση μπορεί να υπάρχει στη Δνση Μεταφορών και Επικοινωνιών ΠΕ Φθιώτιδας αυτή καλύπτεται κάθε χρόνο από την ετήσια απόφαση για υπερωριακη απασχόληση όλων των υπαλλήλων όπως και αμοίβονται. Η αυξημένη μου υπηρεσιακή επιμέλεια και η αποτελεσματικότητα μου από τη θέση ευθυνης που είχα εκφράστηκε από τη δικαιοσύνη αλλά παραμένω τιμωρημενη.
Εγώ είπα πως η Δνση Μεταφορών δυσλειτουργει. οι πολίτες λένε πως είναι μπαχαλο. Θα δουλεύουν τα κορόιδα και οι μόνιμοι θα κάθονται. Άρα τι χρειάζονται οι υπερωρίες; Σε κάθε περίπτωση η Δνση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο και πιστεύω πως πρέπει να προστατευτεί το δημόσιο συμφέρον και το κύρος της υπηρεσιας.
Αυτά που λέει ο Περιφερειάρχης δεν ισχύουν! Για να εκπαιδευτεί κάποιος στο αντικείμενο των αδειών κυκλοφορίας χρειάζεται πάνω από 2 μήνες με την προϋπόθεση πως θα ναι πανέξυπνος! Έχω δουλέψει στο συγκεκριμένο τμήμα με πρόγραμμα κ θέλει πολλα κ εξεζητημενα ! Σε 2με 3 μήνες θα ναι σε θέση να εξυπηρετεί.
για το προηγούμενο μήνυμα που γράφει ότι θέλει πάνω από 2 μήνες η εκπαίδευση ..καλά δεν είναι και τμήμα πληροφορικής! Φτάνει πια με τη δικαιολογία ….δηλαδή σε τράπεζες σε λογιστήρια εταιρείων στις εφορίες θέλουν χρόνο εκπαίδευσης?
μιλάμε για υπαλλήλους που να ξέρουν τα βασικά ενός υπολογιστή εάν δε. ξέρουν τοτε ναι είναι βουνό ….αν αναφέρεστε σε τέτοια άτομα κακώς είναι διορισμένα.
τέλος μιας και αμοίβονται για υπερωρίες όλοι οι δημόσιοι (κάνουν δεν κάνουν..που δεν κάνουν) ας καθίσουν παραπάνω.
μιας και οι 4 βγάζουν 200 υποθέσεις οι 2 θα βγάζουν 100….βέβαια ο αρμόδιος ούτε που σκέφτεται να το τσεκαρει αυτό
Μα δε μιλάμε για δημοσίους υπαλλήλους που ξέρουν πάνω κάτω τις πλατφόρμες αλλά για πρόγραμμα ανέργων 55 με 67 ! Κ λυπάμαι αλλά έχει τόσες ιδιαιτερότητες κ τόση γραφειοκρατία ώστε για να μη γίνουν λάθη θέλει αρκετή εκπαίδευση! Να σημειωθεί πως στα προγράμματα δε μπαίνουν υπερωρίες!