Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2022 με την τελετή λήξης έξω από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.
Ο Τιερί Νεβίλ ήταν ο νικητής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο ολοκληρώθηκε σήμερα (11/9) με τρεις ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 45.06 χιλιομέτρων.
Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai πανηγύρισε την πρώτη νίκη της καριέρας του στην υβριδική εποχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) και πρώτη μετά τον Οκτώβριο του 2021 και το Ράλι Καταλωνίας, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Εσθονό «ομόσταυλό» του, Οτ Τάνακ (+15.0 δευτερόλεπτα).
Να σημειωθεί ότι η Hyundai πανηγύρισε το πρώτο 1-2-3 της ιστορίας της ως κατασκευαστής, καθώς την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο με ακόμη ένα i20 N Rally1 (+1:49.7).
Η ομάδα από τη Νότια Κορέα «κλείδωσε» ουσιαστικά τις τρεις θέσεις του βάθρου πριν την πρώτη σημερινή ειδική (Ελευθεροχώρι 1), όταν ο Βρετανός Έλφιν Έβανς εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στο τούρμπο του Toyota του, ενώ, μετά το τέλος της, ο Τάνακ δήλωσε ότι οι άνθρωποι της Hyundai έδωσαν εντολή στους οδηγούς τους να διατηρήσουν τις θέσεις τους και να μην πιέζουν.
Όπως και χθες, οδηγοί της Hyundai σημείωσαν τους ταχύτερους χρόνους στις σημερινές ειδικές. Ο Τάνακ επικράτησε στη διαδρομή Ελευθεροχώρι 1, ο Νεβίλ πρώτευσε στην προτελευταία ειδική, την Ελάτια – Ρεγγίνι, ενώ ο Εσθονός ήταν ο ταχύτερος και στην τελευταία ειδική του αγώνα, την Power Stage (Ελευθεροχώρι 2), με αποτέλεσμα να πάρει τους πέντε επιπλέον βαθμούς.
Δεδομένου ότι ο -πρωτοπόρος της βαθμολογίας των οδηγών- Κάλε Ροβάνπερα πήρε μόλις τέσσερις βαθμούς για τη δεύτερη θέση του στην Power Stage, ο Τάνακ μείωσε τη διαφορά που τον χωρίζει από τον Φινλανδό στους 53 βαθμούς (207 έναντι 154), ενώ απομένουν τρεις αγώνες για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.
Πάντως, ο Ροβάνπερα μπορεί να κατακτήσει και μαθηματικά τον τίτλο στο Ράλι Νέας Ζηλανδίας (29 Σεπτεμβρίου-2 Οκτωβρίου), εφόσον συγκεντρώσει οκτώ βαθμούς περισσότερους απο τον Εσθονό.
Εκτός από τους Τάνακ και Ροβάνπερα, επιπλέον βαθμούς στην Power Stage πήραν ο Ιρλανδός Κρεγκ Μπριν (τρίτος, 3 βαθμοί), ο Βρετανός Γκας Γκρίνσμιθ (4ος, 2 βαθμοί) και ο Φινλανδός Εσαπέκα Λάπι (5ος, 1 βαθμός).
Εν τω μεταξύ, ο Φινλανδός Εμίλ Λίντχολμ με Skoda Fabia Evo κατετάγη έβδομος και πανηγύρισε τη νίκη στην κατηγορία WRC2, η οποία είναι η δεύτερη διαδοχική του.
Ο Κύπριος Αλέξανδρος Τσουλόφτας εκμεταλλεύθηκε και το ατύχημα του Γιοάν Ροσέλ στην τελευταία ειδική (σ.σ. το C3 που οδηγούσε ήρθε… τούμπα και οι θεατές επανέφεραν το αυτοκίνητο του Γάλλου στις ρόδες του, ωστόσο είχε υποστεί ζημιά, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να συνεχίσει) και «σκαρφάλωσε» στην τρίτη θέση της κατηγορίας WRC2 και την ένατη θέση της γενικής με Volkswagen Polo GTI.
Από την πλευρά του, ο Λάμπρος Αθανασούλας ήταν ο ταχύτερος Έλληνας, καθώς κατετάγη 16ος με Hyundai i20 N, μένοντας 17 λεπτά και 14.8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ.