Λαμία-ΔΕΗ: “Ρεσιτάλ αυθαιρεσίας / Πουλάνε ακόμη και νούμερα με σειρά προτεραιότητας;”

LamiaNow News
By LamiaNow News 1 comment Tags:
5 Min Read

Μπροστά σε απίστευτες καταστάσεις βρίσκονται όσοι “τρέχουν” στη Δ.Ε.Η. να τακτοποιήσουν ένα θέμα που έχουν σε εκκρεμότητα, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ρεπορτάζ της εφημερίδας Σέντρα.

-Advertisement-

Διαβάστε το δημοσίευμα

“Επιτήδειοι πουλάνε χαρτάκια με τη σειρά προτεραιότητας;

Δεν είναι μόνο οι πολύωρες καθυστερήσεις, είναι κυρίως ένας ιδιαίτερος τρόπος που επιβάλλει πλέον η Δ.Ε.Η. έτσι ώστε η ταλαιπωρία να μεταφέρεται από μέρα σε μέρα, τα προβλήματα να συσσωρεύονται, οι πολίτες να αγανακτούν ενώ την ίδια στιγμή σύμφωνα με το δημοσίευμα τα κυκλώματα βρίσκουν την ευκαιρία να πουλάνε ακόμη και νούμερα με σειρά προτεραιότητας!!!

Είναι χαρακτηριστικό, ότι η Δ.Ε.Η. το μοναδικό τρόπο που βρήκε για να καλύψει την έλλειψη προσωπικού,  είναι να επιβάλλει πρόσθετη ταλαιπωρία στους πολίτες οι οποίοι δεν ξέρουν αν θα εξυπηρετηθούν τελικά την ίδια μέρα  και το κυριότερο βρίσκονται μπροστά σε μια αδιάλλακτη στάση υπηρεσιακών παραγόντων και διευθυντικών στελεχών οι οποίοι το μόνο που γνωρίζουν είναι να επιβάλουν μεσαιωνικές καταστάσεις στους πολίτες.

Τι συμβαίνει στη ΔΕΗ;

Όποιος πάει στο κτίριο της Δ.Ε.Η. μετά τις 9.30 το πρωί είναι απίθανο να εξυπηρετηθεί αφού θα βρει μπροστά του να έχουν ληφθεί εκατοντάδες νούμερα από το ειδικό μηχάνημα και θα βρει μπροστά του φαρδιά πλατιά γραμμένη μια ανακοίνωση της φερόμενης ως διευθύντριας σύμφωνα με την οποία ξεκαθαρίζει τη θέση της ότι δηλαδή οποιοσδήποτε μπορεί να περιμένει εκεί και να φύγει άπραγος. Την ίδια στιγμή δύο στελέχη της ιδρώνουν μη μπορώντας να πάρουν ανάσα για να εξυπηρετήσουν τους πολίτες, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι σε καμία περίπτωση δεν τελειώνουν εντός ωραρίου αλλά είναι υποχρεωμένοι να παραμένουν εκεί μέχρι να ολοκληρωθούν τα αιτήματα. 
Αντί λοιπόν να ληφθεί μέριμνα έτσι ώστε να υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό το οποίο θα μπορέσει να καλύψει τις συγκεκριμένες ανάγκες ή ακόμη να ταξινομήσει ορισμένες απ’ αυτές, το μόνο που επινόησαν στη Δ.Ε.Η. της Λαμίας είναι η πολυήμερη ταλαιπωρία των πολιτών την ίδια στιγμή που τα κυκλώματα βρίσκουν πλέον ευκαιρία να πουλούν ακόμη και σειρά προτεραιότητας.

- Advertisement -
-Advertisement-

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Δουλειές με φούντες 

Δεν είναι τυχαίο ότι όλο αυτό το σύστημα το οποίο εγκαταστάθηκε από τα διευθυντικά στελέχη και το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την εξυπηρέτηση αυτών καθ’ αυτών των αναγκών δημιούργησε ήδη και τις πρώτες παρενέργειες. Δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός, πήραν στα χέρια τους αφού ήταν κάτι τέτοιο ελεύθερο αρκετά νούμερα προτεραιότητας μέχρι πριν τοποθετηθεί η σχετική ενημέρωση και στη συνέχεια πλησίαζαν τους πελάτες επιχειρώντας να πάρουν πέντε ή δέκα ευρώ ανάλογα την εγγύτητα του συγκεκριμένου αριθμού σε σχέση με εκείνον ο οποίος εξυπηρετούνταν.  Για παράδειγμα αν οι αριθμοί της εξυπηρέτησης εκείνη τη στιγμή βρισκόταν στο 40 οι βιαστικοί πλήρωναν τα νούμερα μέχρι το 60 ακόμη και 10 ευρώ ενώ όλοι οι άλλοι έπεφταν σε μία διαπραγμάτευση για να γλιτώσουν τα 5 ευρώ. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε αυτό το σκηνικό η διεύθυνση του καταστήματος της Λαμίας ήταν θεατής.

Και πληρώνεις για την προτεραιότητα και δεν παίρνεις σειρά!

Το αλαλούμ όμως δεν σταματά εκεί. Ο τρόπος με τον οποίο η Δ.Ε.Η. διαχειρίζεται αυτό καθ’ αυτό το σκηνικό για τους υπομονετικούς, είναι ότι αγνοεί τις προτεραιότητες με συνέπεια αν υπάρχει χρόνος αργά το μεσημέρι να εξυπηρετείται ένας ο οποίος έφτασε στα γραφεία στη 1.30 το μεσημέρι για πρώτη φορά ενώ να παραπέμπεται στην επόμενη μέρα ένας άλλος ενδιαφερόμενος ο οποίος περίμενε από νωρίς το πρωί μπας και μπορούσε να ολοκληρώσει τις εργασίες του. Πρόκειται για ένα απίστευτο αλαλούμ που παρόμοιο δεν έχει υπάρξει και το οποίο σε κάθε περίπτωση το μόνο που πετυχαίνει είναι να ευνοεί τη λειτουργία των κυκλωμάτων αγοραπωλησίας έξω ακριβώς από το κτίριο. Πρόκειται για απίστευτα γεγονότα τα οποία επιβάλλουν οι πρακτικές της συγκεκριμένης υπηρεσίας η οποία πλέον αναδεικνύεται σαν κατ’ εξοχήν υπηρεσία ταλαιπωρίας του πολίτη”.

ΠΗΓΗ-Εφημερίδα “ΣΕΝΤΡΑ”

-Advertisement-
Share This Article
1 Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *