Κοινοβουλευτική ερώτηση Γιάννη Σαρακιώτη: “Αναξιοκρατία και παρατυπίες κατά τη διαδικασία επιλογής Διευθυντών Σχολείων και Σχολικών Συμβούλων”

Κοινοβουλευτική ερώτηση, με αφορμή το πλήθος καταγγελιών για το διαβλητό των διαδικασιών επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων, κατέθεσε ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Προοδευτική Συμμαχία Γιάννης Σαρακιώτης.

-Advertisement-

Εντός της ερώτησης προς το Υπουργείο Παιδείας, την οποία προσυπογράφουν ακόμη 34 Βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, τονίζεται αρχικά το παράδοξο – αν όχι τραγελαφικό – των αξιολογικών πινάκων Σχολικών Συμβούλων, να υπάρχουν υποψήφιοι οι οποίοι στη συνέντευξη βαθμολογήθηκαν… παραπάνω από «Άριστα»! Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νόμο, η μέγιστη βαθμολογία για τη συνέντευξη είναι «Είκοσι» (20), ο κ. Σαρακιώτης παραθέτει παραδείγματα υποψηφίων οι οποίοι έλαβαν μεγαλύτερους βαθμούς, ενώ οι θιγόμενοι ανθυποψήφιοι δεν έλαβαν ποτέ αιτιολογημένη απόρριψη των ενστάσεών τους, όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.

Με αφορμή την απολύτως αναξιοκρατική διαδικασία επιλογής Σχολικών Συμβούλων, ο κ. Σαρακιώτης εξέφρασε την ανησυχία του και για τη διαδικασία επιλογής Διευθυντών Σχολείων, καθώς τα έως τώρα δείγματα προμηνύουν ένα νέο γύρο αδικιών και καταγγελιών. Όπως τονίζεται, τα συμβούλια επιλογής διαμορφώθηκαν μόνο με διορισμένα μέλη, χωρίς την απαιτούμενη κατάρτιση και με αδιαφανείς διαδικασίες, ενώ «το Υπουργείο  εξακολουθούσε να εκδίδει και να αποστέλλει διευκρινιστικές οδηγίες στις πρωτοβάθμιες υπηρεσίες, ενώ είχε ήδη ανοίξει η πλατφόρμα και παρά το γεγονός ότι ορισμένοι εκπαιδευτικοί δεν είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αλλαγές στις αιτήσεις τους, καθώς τις  είχαν ήδη οριστικοποιήσει, με αποτέλεσμα τη διαφορετική μοριοδότηση των αντικειμενικών κριτηρίων ανά συμβούλιο επιλογής».

-Advertisement-
=Advertisement=

Όπως επισημαίνεται στην ερώτηση του Βουλευτή Φθιώτιδας, το αίσθημα της αδικίας είναι διάχυτο μεταξύ των υποψηφίων και γι’ αυτό το λόγο, συνιστά ελάχιστη υποχρέωση του Υπουργείου Παιδείας να διορθώσει τις καταγγελλόμενες στρεβλώσεις και αδικίες κατά την ανάρτηση του τελικού αξιολογικού πίνακα για του Διευθυντές Σχολικών Μονάδων, προκειμένου να μην επαναληφθούν φαινόμενα, όπως αυτό της τραγελαφικής διαδικασίας για την επιλογή Σχολικών Συμβούλων. Μάλιστα, οι καταγγελίες φαίνεται ότι δεν έχουν τέλος, καθώς και η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Ο.Λ.Μ.Ε.) κατήγγειλε την ανάλογη διαδικασία επιλογής Διευθυντών στα Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με ανακοίνωση, την οποία επίσης έφεραν στη Βουλή οι Βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

- Advertisement -

Σύμφωνα με τον κ. Σαρακιώτη: «Το Υπουργείο οφείλει να εξηγήσει τους λόγους, για τους οποίους υποψήφιοι βρέθηκαν να βαθμολογούνται στη συνέντευξη με βαθμό μεγαλύτερο του 20, δηλαδή τον ανώτατο βάσει της νομοθεσίας, χωρίς μάλιστα να μπει στον “κόπο” να αιτιολογήσει την απόρριψη των ενστάσεων των θιγόμενων ανθυποψηφίων. Με ευθύνη της Κυβέρνησης, το αίσθημα της αδικίας είναι διάχυτο μεταξύ των στελεχών της Εκπαίδευσης, ενός τομέα ιδιαίτερα ευαίσθητου και σημαντικού. Έστω και την ύστατη στιγμή, τις τελευταίες εβδομάδες παραμονής της στην εξουσία, η Ν.Δ. με προκλητικό τρόπο εξυπηρετεί, βολεύει, τακτοποιεί… Σαν να μην διδάχθηκε τίποτα από τα 4 χρόνια αποτυχημένης διακυβέρνησής της».

Share This Article
1 Comment
  • Ο Λαός λέει την εξής Παροιμία ” ΟΠΟΙΟΣ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΖΗΜΩΣΕΙ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΚΟΣΚΙΝΑΕΙ ”
    Κύριε Σαρακιώτη .
    Λύσεις υπάρχουν και μάλιστα τέτοιες που να μην μπορεί κανείς να αμφισβητήσει τα αποτελέσματα .
    Να δίδονται ερωτήσεις με απαντήσεις ( α-β-γ-δ) , το ερωτηματολόγιο να στέλνονται το πρωί που θα γίνεται ο διαγωνισμός όπως δίδονται και τα θέματα στις πανελλαδικές εν συνεχεία να σφραγίζεται το όνομα οπότε κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τα αποτελέσματα .
    Το πρόβλημα όμως είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟ διότι θα πρέπει να τοποθετούνται ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ οι εκάστοτε αρεστοί έτσι δεν είναι ?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *