Με το ενδιαφέρον όλων των φίλων των ράλλυ να χτυπάει κόκκινο εξ αιτίας της έκτακτης συμμετοχής του 9ακις Παγκόσμιου Πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ, το Ράλλυ Μαξικού ξεκίνησε με τις καλύτερες προυποθέσεις. Με τον 44χρονο Πρωταθλητή να βρίσκεται σε μεγάλη φόρμα, το ερώτημα ήταν αν θα μπορoύσε να σταθεί επί ίσοις όροις απέναντι στους υπόλοιπους φορμαρισμένους οδηγούς, καθώς είχε πέντε χρόνια να τρέξει σε χωμάτινο ράλι του Πρωταθλήματος WRC.
Ο Λεμπ, πάντα με την υποστήριξη του συνοδηγού του Ντανιέλ Ελενά, αμέσως βρέθηκε στις πρώτες θέσεις και άρχισε να κερδίζει ειδικές διαδρομές! Την δεύτερη μέρα ανέβηκε στην 1η θέση και έδειχνε άνετος πως πηγαίνει για μια σίγουρη νίκη… όταν χτύπησε μια πέτρα και έχασε 2.5 λεπτά για να αλλάξει τον κατεστραμένο τροχό.
Αλλά το ίδιο συνέβη και στον Ντάνι Σορντό που μέχρι εκείνη την στιγμή ήταν 2ος! Έτσι ο σταθερός Οζιέ που παραμόνευε να εκμεταλλευτεί τα λάθη των πρωτοπόρων, πέρασε 1ος και άρχισε να απομακρύνεται από τον ανταγωνισμό.
Ο Σορντό με Hyundai παρέμεινε 2ος μέχρι το τέλος ενώ και ο Μικ με το άλλο Citroen κατάφερε να δει βάθρο!
Ο Λέμπ έπεσε 5ος με καμμιά ελπίδα να βελτιώσει την θέση του, εκτός αν εγκατέλειπε κάποιος από τους οδηγούς που βρίσκονταν μπροστά του.
Ο Νορβηγός Αντρέας Μίκελσεν έμεινε στην 4η θέση με ένα λεπτό απόσταση από τον Λεμπ. Πιο πίσω βρίσκουμε τον Τιερί Νεβίλ ο οποίος ταλαιπωρήθηκε όταν σε κάποια στιγμή του αγώνα περνώντας από ένα ποτάμι, μπήκε νερό στον κινητήρα του και αυτός έσβησε, ενώ είχε και άλλα προβλήματα με μικροεξόδους και ένα κλατάρισμα.
Η Toyota ζει ένα δράμα καθώς αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα και κατάφεραν μόλις μια 8η θέση με τον Λάτβαλα, και μια 14η με τον Τάνακ.
Αυτή είναι η τελική κατάταξη:
πηγη-gazzetta.gr