O Διευθυντής και ο Σύλλογος εκπαιδευτικών του 6ου Γενικού Λυκείου Λαμίας, έχοντας επίγνωση του παιδαγωγικού τους ρόλου και του εκπαιδευτικού τους καθήκοντος, εκφράζουν τον προβληματισμό τους σχετικά με αποφάσεις που έχουν ληφθεί ερήμην τους και διαταράσσουν την εκπαιδευτική κοινότητα καθώς και το εκπαιδευτικό τους έργο.
Αιφνιδιαστικά πληροφορηθήκαμε την με ΑΠ 7753/04-12-2017 πρόταση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας σχετικά με επικείμενη «συγχώνευση του 6ου ΓΕΛ Λαμίας στο 5ο ΓΕΛ Λαμίας», αν και το Δημοτικό Συμβούλιο Λαμίας σε συνεδρίαση της 11/11/2017 είχε αποφανθεί περί ουδεμίας μεταβολής σε σχολικές μονάδες της πόλης μας.
Σειρά ενεργειών, εν αγνοία και απουσία του Διευθυντή και του Συλλόγου του 6ου ΓΕΛ Λαμίας, όπως :
- Πρόσκληση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προς τους Διευθυντές των Ε.Ε.Ε.Γ-Λ και Ε.Ε.Ε.Ε.Κ την 16/11/2017 σε συζήτηση σχετικά με τη μεταστέγαση των προαναφερόμενων σχολείων στο κτήριο του 6ου ΓΕΛ Λαμίας.
- Πράξεις συλλόγων διδασκόντων των Ε.Ε.Ε.Γ-Λ (16/17-11-2017) και Ε.Ε.Ε.Ε.Κ
(37/17-11-2017) και πρακτικό συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Ε.Ε.Ε.Γ-Λ (27/11/2017) με τις οποίες αποφασίζεται η κατανομή του κτηρίου του 6ου ΓΕΛ Λαμίας στα δύο προαναφερθέντα σχολεία,
μας οδηγούν να δηλώσουμε τα εξής:
Με ποια λογική, με ποια σκοπιμότητα, με ποια νομική και ηθική κατοχύρωση, με ποια εγκεκριμένη μελέτη επανήλθε η προηγούμενη πρόταση παραβλέποντας ειλημμένη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου;
Το 6ο ΓΕΛ Λαμίας λειτουργεί από το σχολικό έτος 2012-2013-ως αποτέλεσμα μακροπρόθεσμου σχεδιασμού–προκειμένου να εξυπηρετήσει ανάγκες της ευρύτερης περιοχής λόγω οικιστικής ανάπτυξης. Έχουν εκλείψει άραγε οι προηγούμενοι λόγοι, δεδομένης της δυναμικής εδραίωσης του παρόντος σχολείου με:
- Αύξηση του μαθητικού πληθυσμού
- Πανελλαδικές επιτυχίες μαθητών με άριστες επιδόσεις και διακρίσεις;
Δικαιούμαστε, λοιπόν, να υποθέσουμε ότι η ίδρυση και λειτουργία του 6ου ΓΕΛ ήταν αποτέλεσμα – ως αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων – ευκαιριακού και βραχυπρόθεσμου σχεδιασμού περιορισμένης διάρκειας, αν και προεβλήθη ως βαρύνουσας σημασίας.
Με δημοκρατική ευαισθησία θεωρούμε ότι οι εμπλεκόμενοι φορείς προτάσσοντας βασικές εκπαιδευτικές–παιδαγωγικές αρχές και αξίες οφείλουν να επιλύσουν το συγκεκριμένο ζήτημα ώστε εκπαιδευτικοί και μαθητές να επιστρέψουν με ομαλό τρόπο στην εκπαιδευτική διαδικασία.