Μέσα στον επόμενο μήνα αναμένονται δύο νέα καλάθια καταναλωτή, εκείνο του φούρνου και του κρεοπωλείου
Αναρτήθηκαν σήμερα στο e-Καταναλωτής οι νέες λίστες των σούπερ μάρκετ που συμμετέχουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» για την εβδομάδα από 28/12/2022 έως τις 3/1/2023.
Το «καλάθι του νοικοκυριού» μπαίνει σήμερα στην 9η εβδομάδα εφαρμογής του και έως τις 4 Ιανουαρίου 2023, λόγω των γιορτών, θα είναι εμπλουτισμένο με γαλοπούλα, μοσχάρι, τσουρέκι ή βασιλόπιτα και σοκολάτα.
Επιπλέον, αναφορικά με την πρωτοβουλία για το «καλάθι του Άη Βασίλη», το υπουργείο γνωστοποίησε ότι από σήμερα, 28 Δεκεμβρίου μετέχουν 40 αλυσίδες με 1.991 παιχνίδια (από 32 αλυσίδες με 1.560 παιχνίδια που ξεκίνησαν στις 14 Δεκεμβρίου). Οι τιμές στα παιχνίδια που προσφέρονται με έκπτωση παραμένουν αμετάβλητες.
Τo «καλάθι του Άη Βασίλη» θα συνεχίσει να εφαρμόζεται έως και τις 11 Ιανουαρίου 2023 στα καταστήματα παιχνιδιών.
Έρχονται νέα «καλάθια»
Σύμφωνα με το moneyreview, μέσα στον επόμενο μήνα αναμένονται δύο νέα καλάθια καταναλωτή, εκείνο του φούρνου και του κρεοπωλείου.
Σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, οι συζητήσεις με αρτοποιούς και κρεοπώλες βρίσκονται στην τελική ευθεία ώστε οι καταναλωτές από τη νέα χρονιά να αγοράζουν και αυτά προϊόντα με προστατευμένες τιμές.
Στο «καλάθι του κρεοπωλείου» αναμένεται να μπουν χοιρινό, μοσχάρι και κοτόπουλος, ενω στο «καλάθι του φούρνου» αναμένεται να μπει το ψωμί αλλά και κάποια αρτοσκευάσματα.
Υπ. Ανάπτυξης: Στο 98% των προϊόντων οι τιμές μειώνονται ή διατηρούνται
Σταθερές ή μειωμένες τιμές για το 98% των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο «καλάθι του Nοικοκυριού» καταγράφονται κατά την 9η εβδομάδα εφαρμογής της πρωτοβουλίας, σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης.
Αναλυτικά, σύμφωνα με το υπουργείο από το σύνολο 850 προϊόντων στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα:
- στα 47, ποσοστό 6%, η τιμή μειώθηκε,
- στα 782, ποσοστό 92%, η τιμή παρέμεινε σταθερή
- και σε 21, ποσοστό 2%, η τιμή αυξήθηκε.
Ως εκ τούτου, σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, το συνολικό κόστος του «καλαθιού του Νοικοκυριού» είναι μειωμένο στηn πλειονότητα των σούπερ μάρκετ με τη μεγαλύτερη μείωση -2,23% στην αλυσίδα LIDL.
«Προχωρούμε σταθερά στη μάχη κατά του Πληθωρισμού και υπέρ των καταναλωτών», σχολίασε ο υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης.
kathimerini.gr