Ηράκλειο: Αυτή είναι η έγγραφη απάντηση της ΔΕΗ στον πολίτη που βρέθηκε προ εκπλήξεων όταν πήγε να πληρώσει λογαριασμό [pic]

LamiaNow News
By LamiaNow News Add a Comment
2 Min Read

Για να μην πληκτρολογήσουν λάθος κωδικό, οι ταμίες της ΔΕΗ αρνήθηκαν να εξυπηρετήσουν πολίτη που πήγε στα γραφεία της επιχείρησης, για να πληρώσει το ρεύμα του χωρίς όμως να έχει μαζί του τυπωμένο τον λογαριασμό.

-Advertisement-

Αυτή είναι η επίσημη απάντηση που έλαβε ο πολίτης μετά την καταγγελία που έκανε στην υπηρεσία.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο επιχειρηματίας πήγε να πληρώσει το λογαριασμό του ρεύματος στο μοναδικό κατάστημα της Επιχείρησης στο κέντρο του Ηρακλείου όμως οι υπάλληλοι δεν τον εξυπηρέτησαν καθώς δεν ήταν τυπωμένος.

Οι ταμίες δεν μπορούσαν να πληκτρολογήσουν τον κωδικό πληρωμής με αποτέλεσμα να φύγει άπραγος. Ωστόσο όμως πριν αποχωρήσει από το κατάστημα υπέβαλλε και γραπτώς την αγανάκτησή του. Η απάντηση από την ΔΕΗ ήρθε. https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

=Advertisement=

Ο λόγος λοιπόν για τον οποίο οι υπάλληλοι δεν μπορούσαν να τον εξυπηρετήσουν ήταν… για να μη πληκτρολογήσουν λάθος τον κωδικό πληρωμής.

-Advertisement-

Το περιστατικό είχε σημειωθεί στις 12 Μαρτίου, στο κατάστημα της ΔΕΗ στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα της οδού Χρυσοστόμου.

Ο επιχειρηματίας είχε πάει στο κατάστημα με τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού του στο κινητό του τηλέφωνο προκειμένου να πληρώσει, όμως το μηχάνημα αυτόματης εξυπηρέτησης ήταν εκτός λειτουργίας.

Πηγή: cretapost.gr

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *