Υπουργείο Εσωτερικών: Πρόσβαση στα δημόσια έγγραφα με ένα κλικ

Δήμητρα Γιωτίδου
By Δήμητρα Γιωτίδου Add a Comment
2 Min Read

Μεγάλο πλήγμα στη γραφειοκρατία στις συναλλαγές με το Δημόσιο φέρνει η ηλεκτρονική διασύνδεση 280 βάσεων δεδομένων με το Μητρώο Πολιτών που θα ξεκινήσει τη λειτουργία του στις αρχές του επόμενου έτους αλλά και η υποχρεωτική ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων στο Δημόσιο.

-Advertisement-

Όπως αναφέρει το Έθνος με την υποχρεωτική ηλεκτρονική διακίνηση των εγγράφων μεταξύ των υπηρεσιών ουσιαστικά καταργούνται τα γραπτά εσωτερικά πρωτόκολλα καθώς και η μεταφορά εγγράφων με κλητήρες από την μία υπηρεσία στην άλλη .

Με αυτό τον τρόπο εξοικονομούνται χρήματα και εργατοώρες. Οι υπάλληλοι που εργάζονται ως κλητήρες για τη μεταφορά εγγράφων θα μετεκπαιδευθούν και θα αξιοποιηθούν σε νέες θέσεις.

Με τη δημιουργία του Μητρώου Πολιτών και τη διασύνδεση των βάσων δεδομένων οι υπηρεσίες θα μπορούν και θα υποχρεούνται να αναζητούν ηλεκτρονικά όλα τα δικαιολογητικά. «Θα είναι μια μεγάλη ριζική ανατροπή και είμαστε βέβαιοι ότι μέσα στο 2017 το 75% των μεγάλων βάσεων δεδομένων, όπως είναι το ΑΜΚΑ, ο ΑΦΜ, και ο αριθμός ταυτότητας θα μπορούν να δώσουν εντελώς άλλη δυναμική στη λειτουργία του Δημοσίου» δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Κουρουμπλής. «Περίπου 11 εκατ. έγγραφα πιστοποιητικά που κινούνται μέσω χαρτιού θα εκλείψουν και θα κινούνται ως πληροφορία».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα η διαλειτουργικότητα των πληροφοριακών συστημάτων θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία της Κάρτας του Πολίτη. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του ΥΠΕΣ η κάρτα θα πιστοποιεί τον κάτοχο της στις βάσεις δεδομένων προκειμένου να μπορεί να συναλλάσσεται με το Δημόσιο και θα περιλαμβάνει τον ΑΜΚΑ, τον ΑΦΜ και τον Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας.

 

πηγή

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *