Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων παρουσίασε χθες το απόγευμα, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Χαλκίδα, το ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο της Στερεάς Ελλάδας για τον τουρισμό. Το εν λόγω σχέδιο είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας που έχει αναπτύξει η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με τον Σύνδεσμο, προκειμένου να προχωρήσει στη μεθοδική, συνολική και οργανωμένη προώθηση του τουρισμού. Αποτελεί δε ένα πρακτικό εργαλείο στη διάθεση της Περιφερειακής Αρχής, αλλά και της κοινωνίας της, το οποίο δε στέκεται στη θεωρία, αλλά μπορεί να βρει άμεσα εφαρμογή τόσο από την Τοπική Αυτοδιοίκηση όσο και από τον επιχειρηματικό κόσμο της περιοχής.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Περιφερειάρχης Κώστας Μπακογιάννης.
Ο κ. Μπακογιάννης, αφού ευχαρίστησε τόσο τον ΣΕΤΕ, όσο και τη Μarketing Greece για τη συνεργασία που έχουν αναπτύξει έως σήμερα με την Περιφέρεια, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, έθεσε ως βασική προτεραιότητα της Περιφερειακής Αρχής την ανάπτυξη του τουρισμού και την αξιοποίηση του πλούσιου και δυναμικού τουριστικού προϊόντος της Στερεάς. «Η Στερεά Ελλάδα έχει πολλούς κρυμμένους θησαυρούς τους οποίους πρέπει να αναδείξουμε» τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ μιλώντας για τη συνεργασία με τον ΣΕΤΕ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην επιτυχή λειτουργία του πρώτου Περιφερειακού Γραφείου του ΣΕΤΕ στην Ελλάδα, το οποίο φιλοξενείται στο κτίριο της Περιφέρειας, στη Λαμία, ενισχύοντας το έργο της Περιφέρειας και των επαγγελματιών του τουρισμού στη Στερεά Ελλάδα.
«Είμαι χαρούμενος που σήμερα παραλαμβάνουμε ένα πλήρες στρατηγικό σχέδιο, έναν οδικό χάρτη για τον τουρισμό μας» δήλωσε ο Περιφερειάρχης, ο οποίος επισήμανε ότι με την τεχνογνωσία του ΣΕΤΕ, τη συνεργασία των δήμων, τις ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρουν οι επαγγελματίες της Στερεάς Ελλάδας, αλλά και με τη στήριξη της Περιφέρειας, ολόκληρη η περιοχή μπορεί και πρέπει να έχει οφέλη που θα αναβαθμίσουν τη ζωή κάθε κατοίκου.
Από την πλευρά του, ο ΣΕΤΕ, μέσω του προέδρου του, κ. Ανδρέα Ανδρεάδη, τόνισε την υποδειγματική υποστήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στη δημιουργία του πρώτου Περιφερειακού Γραφείου στην Ελλάδα, αλλά και την άψογη συνεργασία που αναπτύχθηκε μεταξύ των δύο φορέων, η οποία, σε μόλις πέντε μήνες, κατάφερε να αποδώσει ένα ολοκληρωμένο marketing plan για την Περιφέρεια.