Μικρό είναι το ποσοστό των αποφοίτων που επέλεξαν να εξεταστούν με το παλαιό σύστημα εξετάσεων καθώς μια πρώτη εκτίμηση των στοιχείων δείχνει ότι το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 5 ποσοστιαίες μονάδες. Αυτό συνιστά μια απόδειξη ότι το σύστημα που νομοθετήθηκε πέρσι την άνοιξη, έχει επιλεγεί και από αποφοίτους προηγούμενων ετών.
Το ποσοστό αυτό αναφέρθηκε σε απάντηση που έδωσε ο Υπουργός Παιδείας στη χθεσινή συνέντευξη τύπου, ενημερώνοντας ότι είναι μεγαλύτερο το ποσοστό αυτό για τα ΕΠΑΛ, αλλά εκεί συμπεριλαμβάνεται και η τέταρτη χρονιά των εσπερινών λυκείων.
«Είναι λίγο διαφορετικά αυτό το θέμα των ΕΠΑΛ. Συνεπώς θα δούμε. Αυτά όμως είναι τα πρώτα στοιχεία, ποιοτικά δεν θα υπάρξει μεγάλη απόκλιση, αλλά ποσοτικά μπορεί να υπάρξει και συνεπώς να μην προκαταλάβουν ακριβώς ποια θα είναι η μοιρασιά, η διανομή των θέσεων» δήλωσε ο Νίκος Φίλης.
Οι πανελλαδικές ξεκινούν στις 16 Μαΐου και ήδη ολοκληρώθηκαν όλες οι νομοθετικές ρυθμίσεις για το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, απομένει μόνο ο προσδιορισμός των ποσοστών που αναλογούν για τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις με το παλιό ή με το νέο σύστημα για πρώτη φορά φέτος.
Σε ό,τι αφορά αριθμούς για τους εισακτέους και την κατανομή τους δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή μια συγκεκριμένη τελική απόφαση. «Είμαστε στη φάση της διαμόρφωσης, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο. Συνεπώς δεν θα ήθελα να προκαταλάβω αποφάσεις» υπογράμμισε ο Υπουργός Παιδείας.

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.