Μετά την Ολυμπία, την Ιόνια, τον Μορεά και τον Αιγαίου, ήρθε η σειρά της Νέας Οδού στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Αθήνα-Μαλιακός να αναλάβει τις μελέτες για την αντιπλημμυρική προστασία των περιοχών που περνά ο άξονας.
Όπως αναφέρεται στην απόφαση η αναγκαιότητα αποκατάστασης της μειωμένης παροχετευτικότητας των αποδεκτών των ομβρίων υδάτων που οφείλετε στην μεταβολή των καιρικών φαινομένων με τα ακραία φαινόμενα που έχουμε ζήσει την τελευταία δεκαετία αλλά και τις καταστροφικές πυρκαγιές, η αστικοποίηση περιοχων πέριξ του αυτοκινητόδροου και η απουσία αντιπλημμυρικών υποδομών κάνει απαραίτητη την αντιπλημμυρική θωράκιση του άξονα.
Από τη Νέα Οδό θα εκπονηθούν οριστικές μελέτες για την αντιμετώπιση των πλημμυρικών φαινομένων στις θέσεις:
1.Ρέμα Χελιδονούς ΧΘ 20.500
2.Ρέμα Κοντοχρήστου κάτω από την ΠΑΘΕ ΧΘ 22.900
Οι απαραίτητες εργασίες που θα προκύψουν από τις παραπάνω μελέτεες θα εκτελεστούν μετά από νέα σχετική Υπουργική Απόφαση. Ως μέτρο ελέγχου της δαπάνης και της αποφυγής αστοχιών της μελέτης, όπως αναφέρει η απόφαση οι μελέτες θα πρέπει να συνοδεύονται από Φύλλο Ελέγχου από Τεχνικό Σύµβουλο – Ελεγκτή που θα πιστοποιεί την αρτιότητα και ορθότητα των υπόψη µελετών και των προϋπολογισµών τους, µε τυχόν παρατηρήσεις και σχόλια, τα οποία θα πρέπει να λαµβάνονται υπόψη κατά την έγκριση των µελετών.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com