Το Facebook σκοπεύει να προσθέσει την επιλογή αγοράς μέσα από τις σελίδες του, προσθέτοντας ένα πλήκτρο αγοράς το “buy”, σύμφωνα με το BuzzFeed.
Ήδη υπάρχει στα groups του κοινωνικού δικτύου η δυνατότητα πώλησης προϊόντων, αλλά με αυτό, το Facebook θέλει να ανταγωνιστεί τις άλλες υπηρεσίες όπως είναι το Amazon.
Άλλωστε, η Google έχει αποφασίσει την ενσωμάτωση του πλήκτρου “Buy” στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε να ανταγωνιστεί το Amazon, που είναι βασικός αντίπαλος των e-commerce sites.
Προς το παρόν, όπως αναφέρει pcmag. gr, το νέο χαρακτηριστικό είναι σε δοκιμαστικό στάδιο και δεν έχει γίνει γνωστό ποιες θα είναι οι προϋποθέσεις για να μετατραπεί μία σελίδα σε e-shop.