«Κάνε στην άκρη Ίμπιζα & Σαιν-Τροπέ! Καλώς ήρθατε στη Μύκονο, το δημοφιλέστερο στέκι για τους a-list ταξιδιώτες» είναι ο τίτλος του δισέλιδου ταξιδιωτικού αφιερώματος που δημοσιεύθηκε στο βρετανικό μέσο τον Αύγουστο για το κοσμοπολίτικο κυκλαδίτικο νησί.
Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα «The Times», η Μύκονος αποτελεί πλέον την πρώτη επιλογή για πολυταξιδεμένους και ευκατάστατους τουρίστες, επισκιάζοντας πασίγνωστους καλοκαιρινούς προορισμούς όπως το Σαιν-Τροπέ και η Ίμπιζα.
Όπως καταγράφεται στο άρθρο, ο προορισμός προσελκύει όλο και περισσότερους κοσμικούς επισκέπτες, ενώ νέα μπουτίκ ξενοδοχεία ανοίγουν κάθε καλοκαίρι για να τους υποδεχθούν και να τους φιλοξενήσουν. Πολλοί από αυτούς μάλιστα, οι οποίοι επισκέπτονται τακτικά το νησί, κάνουν κρατήσεις σε εστιατόρια ή σε άλλες υπηρεσίες πριν καν μπουν στο αεροπλάνο για να διασφαλίσουν ότι θα απολαύσουν την ανεπανάληπτη εμπειρία των διακοπών που προσφέρει το νησί.
Ο δημοσιογράφος των «Τhe Times» που επισκέφθηκε την Μύκονο, καταγράφει μια από τις εμπειρίες του: «Εδώ, στην παραλία της Φτελιάς, δεν υπάρχει δυνατή μουσική και δεν παίζει κανένα ρόλο τι φοράς και ποιος είσαι. Αυτό ισχύει είτε είσαι απλός επισκέπτης είτε ο Εμίρης του Κατάρ, είτε ο βραβευμένος Γάλλος ηθοποιός Gérard Lanvin ο οποίος εδώ δίπλα μου μοιράζεται μια πίτσα με τους φίλους του».
Η επίσκεψη του δημοσιογράφου στην Μύκονο τον Αύγουστο, διοργανώθηκε από την Marketing Greece στο πλαίσιο φιλοξενίας των ξένων μέσων σε ελληνικούς προορισμούς.