Το γύρο του κόσμου κάνει ένα ρεπορτάζ της Daily Mail για τη Μύκονο και τις τιμές σε εστιατόριο του νησιού.
Η Daily Mail ακολούθησε την πεπατημένη και βρήκε αναρτήσεις εξοργισμένων τουριστών στο Τrip Advisor, όπου μιλούσαν για υπέρογκες χρεώσεις αλλά και για αγενή συμπεριφορά.
Ο δημοσιογράφος της Daily Mail πήγε στη Μύκονο κάνοντας πράξη το «πρώτα το ζεις και μετά γράφεις γι’ αυτό».
Ο Νικ Κρέιβεν, λοιπόν υποδύθηκε τον τουρίστα και έκανε την παραγγελία του. Δυο μπύρες και ένα πιάτο με θαλασσινά. Ο λογαριασμός έφτασε τα 270 ευρώ.
Ο ρεπόρτερ της Daily Mail έγραψε ότι όταν πήγε στο ταμείο να πληρώσει, και ρώτησε γιατί είναι τόσο ακριβά, δεν πήρε καμία απάντηση, απλώς ότι «οι τιμές αναγράφονταν στο μενού», και απλώς του παρουσίασαν το POS να περάσει την πιστωτική κάρτα, με τον τσουχτερό λογαριασμό.
Και η αλήθεια είναι ότι δεν στάθηκε στην τιμή αλλά στην παροχή υπηρεσιών που δεν αντιστοιχούσε σε όσα πληρώνει ο πελάτης. Η παραγγελία καθυστέρησε, η ποσότητα ήταν μικρή και η γεύση ήταν σα να τρως πλαστικό.
Οι πινακίδες με τις τιμές ανύπαρκτες και μόνο μία που διαφήμιζε «δωρεάν ξαπλώστρες».
Όταν βρήκε τον κατάλογο ο δημοσιογράφος κατέγραψε ότι μια σαλάτα ξεκινά από 28 και φτάνει στα 35 ευρώ ενώ όσον αφορά στα κυρίως πιάτα δεν υπάρχει ένα με διψήφιο νούμερο.
Αρνίσια παϊδάκια 285 ευρώ το κιλό, ribeye – που περιγραφόταν ως wagyu αλλά χωρίς να αναγράφεται η προέλευση του κρέατος 850 ευρώ το κιλό.
Όσο για τα θαλασσινά: Ο αστακός είχε 295 ευρώ το κιλό, τα πόδια όχι οι καβουροδαγκάνες βασιλικού κάβουρα κόστιζαν 385 ευρώ το κιλό. Οι «γαρίδες Jumbο» ήταν στα 87,50 €. Για την ακρίβεια μόνο η μία γαρίδα κόστιζε τόσο. Το πιάτο περιελάβανε μια γαρίδα και λίγο μαρούλι.
Ψιλά γράμματα και στα εστιατόρια;
Μέχρι τώρα μας καλούσαν να διαβάζουμε τα ψιλά γράμματα στις χρεώσεις των τραπεζών. Τώρα, πρέπει και στα εστιατόρια της Μυκόνου.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα στο κάτω μέρος του μενού υπήρχε και μια υποσημείωση που εκτόξευε το κόστος της παραγγελίας. Αν και πολλές τιμές αναγράφονταν για πώληση μερίδας 100 γραμμαρίων, τελικά η ελάχιστη παραγγελία ήταν 480 γραμμάρια. Για τα καβούρια για παράδειγμα έπρεπε να πληρώσει 184 ευρώ, καθώς αν και παρουσιάζονταν στην τιμή των 38,50€ ανά 100 γραμμάρια, τελικά έπρεπε να παραγγείλει 480 γραμμάρια.
H απάντηση της επιχείρισης
Στο ρεπορτάζ της Daily Mail φιλοξενείται η απάντηση της επιχείρησης, ότι οι πελάτες – δημοσιογράφοι ήταν απόλυτα ενημερωμένοι για τις τιμές του μενού. Ο εκπρόσωπος του καταστήματος παραδέχθηκε ότι δεν τους σέρβιραν πιάτα, που είχαν παραγγείλει, και για αποζημίωση τους προσέφεραν δωρεάν καφέ.
«Κάποιοι άνθρωποι στο νησί μας μπορεί να έχουν κακές προθέσεις να χαλάσουν την εμπειρία που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας, διαδίδοντας και επιμένοντας σε αυτές τις εξωπραγματικές και ανακριβείς κατηγορίες», απάντησε ο εκπρόσωπος της επιχείρησης, απορρίπτοντας τις καταγγελίες περί «εξαπάτησης τουριστών».
Αυτό που ίσως δεν έχουν καταλάβει κάποιοι πάντως είναι ότι καθένας μπορεί σε μια ελεύθερη αγορά να έχει ό,τι τιμές θέλει. Δεν απαγορεύεται και εφόσον υπάρχουν άνθρωποι πρόθυμοι να πληρώσουν καλώς το κάνει. Όμως όσο η σχέση ποιότητας – τιμής δεν έχει σχέση, όσο η εξυπηρέτηση είναι άθλια τότε και τέτοια άρθρα θα δημοσιεύονται και η εικόνα ενός ολόκληρου νησιού θα «τσαλακώνεται».
newsit.gr