Στα πλαίσια του World Economic Forum στο Davos της Ελβετίας, η επικεφαλής βιωσιμότητας της Coca-Cola, Beatriz Perez, δήλωσε στο BBC πως η εταιρία δε θα εγκαταλείψει τα πλαστικά μίας χρήσης επειδή τα θέλουν ακόμα οι καταναλωτές. Ωστόσο αναγνώρισε πως η εταιρία πρέπει να γίνει πλέον “μέρος της λύσης”.
Η Perez δήλωσε πως δεν μπορούν να εγκαταλείψουν το πλαστικό άμεσα, καθώς κάτι τέτοιο θα αποξένωνε τους πελάτες της και θα επηρέαζε τις πωλήσεις. Τόνισε επίσης πως η χρήση αποκλειστικά αλουμινίου και γυαλιού θα αύξανε το αποτύπωμα άνθρακα της εταιρίας. Δεσμεύτηκε λοιπόν να χρησιμοποιούν τουλάχιστον 50% ανακυκλωμένα υλικά για τις συσκευασίες της μέχρι το 2030, ενώ θα συνεργαστεί με μη κερδοσκοπικές εταιρίες σε όλο τον κόσμο για να βελτιώσει τη συλλογή ανακυκλώσιμων υλικών.
Η επιχείρηση δε θα είναι επιχείρηση αν δεν εξυπηρετούμε τους καταναλωτές μας. Έτσι, καθώς αλλάζουμε την υποδομή συσκευασιών μας, μετακινούμαστε στα ανακυκλώσιμα και καινοτομούμε, πρέπει επίσης να δείξουμε στους καταναλωτές τι ευκαιρίες έχουν. Αυτοί θα αλλάξουν μαζί με εμάς.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Coca-Cola είναι μία από τους μεγαλύτερους παραγωγούς πλαστικών αποβλήτων, καθώς παράγει 3 εκατομμύρια τόνους πλαστικών συσκευασιών το χρόνο, που ισοδυναμεί με 200.000 μπουκάλια το λεπτό. Μάλιστα μία έρευνα του 2019 από την Break Free from Plastic ονόμασε την Coca-Cola ως το brand που προκαλεί τη μεγαλύτερη ρύπανση πλαστικού στον κόσμο, με την Nestle και την PepsiCo να έρχονται δεύτερες και τρίτες αντίστοιχα.
πηγή: unboxholics.com