H Λεωφόρος, η ΓΗΠΕΛ, ο Μπόμπολας, η LAMDA, ο Τζίγγερ και ο Πατέρας

Δήμητρα Γιωτίδου
By Δήμητρα Γιωτίδου Add a Comment
6 Min Read

Από τον τίτλο και μόνο αντιλαμβάνεστε ότι το κείμενο θα είναι πολυπρόσωπο και πολύ ζουμί. Προσκήνιο, αλλά και παρασκήνιο για την ιστορική Λεωφόρο.

-Advertisement-

Πάμε λοιπόν να ξετυλίξουμε ένα κουβάρι, που κάποτε είμαι βέβαιος ότι θα γίνει και… βιβλίο.

Στις προθέσεις της διοίκησης του Παναθηναϊκού είναι η ανακατασκευή της Λεωφόρου. Για να ακριβολογώ στις προθέσεις της διοίκησης – αυτό το φεγγάρι – είναι η ανακατασκευή της Λεωφόρου.

Διότι στα ξεκινήματά της η διοίκηση Αλαφούζου σκεφτόταν τον… Βοτανικό. Μετά πέρασε στο ΟΑΚΑ και κατέληξε στη Λεωφόρο. Μάλιστα όταν φτάσαμε στη Λεωφόρο υπήρχε πλάνο για… 24.000 θέσεις, στην πορεία υπήρξε δήλωση του Αλαφούζου (μετά από συνάντηση με τον Κοντονή) ότι δεν είναι απαραίτητη η αύξηση της χωρητικότητας και εσχάτως πληροφορηθήκαμε ότι οι εργασίες προβλέπουν και αύξηση των θέσεων στις 22.000 θέσεις.

- Advertisement -

Οπότε με αυτά τα δεδομένα προχωράμε…

Το κόστος των εργασίων λέγεται ότι θα φτάσει τα 12-15 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 7 εκατ. ευρώ θα προέλθουν από την Περιφέρεια και τα υπόλοιπα από την τσέπη του Αλαφούζου και άλλων επιφανών Παναθηναϊκών, όπως ο Νικόλας Πατέρας. Ο τελευταίος με αποκλειστική δήλωση στο SPORTIT επιβεβαίωσε ότι θα είναι σύμμαχος του Αλαφούζου.

Ο Αλαφούζος θα επιδιώξει να βρει και άλλους και ενδεχομένως να τους βρει, αφού η Λεωφόρος είναι κάτι «άλλο», που συγκινεί ακόμη και αυτούς που δεν θέλουν να ασχολούνται με το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Δύο παρατηρήσεις για τα… λεφτά!

Πρώτον ο απλός κόσμος έχει βάλει ήδη ένα σημαντικό ποσό για την ανακατασκευή, αφού εδώ και μια τριετία πληρώνει το «κατιτίς του», με το εισιτήριο, γι” αυτό το σκοπό. Το ποσό το γνωρίζει η ΠΑΕ, όπως και ΠΟΥ βρίσκονται αυτά τα λεφτά.

Δεύτερον ο Παναθηναϊκός καλό θα ήταν να μην θεωρεί δεδομένα τα λεφτά της Περιφέρειας και ας λένε ότι είναι στον προϋπολογισμό. Διότι το θέμα δεν είναι μόνο αθλητικό, αλλά και… πολιτικό. Και οι σχέσεις του Αλαφούζου με την πολιτεία δεν είναι και στα καλύτερά τους.

Η ανακατασκευή της Λεωφόρου πέρα από τους… συμμάχους, έχει και τους εχθρούς! Ποιοι είναι οι εχθροί;

Εχθροί είναι οι «αυθόρμητοι πολίτες» που απειλούν με προσφυγή στο ΣτΕ κατά του νόμου, που δίνει το δικαίωμα στα αθλητικά σωματεία ν” ανακατασκευάσουν τα γήπεδά τους. Ήδη έχουν βγει στα χαρακώματα κάποιοι «αυθόρμητοι» πολίτες, με σκοπό να μπλοκάρουν τις εργασίες. Για να δούμε τι θα δούμε αυτή τη φορά.

«Εχθροί» υπάρχουν και στο στρατόπεδο του «αιωνίου αντιπάλου». Άνθρωποι που θα πανηγύριζαν εάν ο Κοντονής και ο κάθε Κοντονής δεν έκλεινε μόνο τις θύρες 13-14, αλλά ολάκερο το γήπεδο. Ωστόσο αυτό λογικά δεν θα τολμήσουν. Ειδικά εάν δεν τους δοθεί η ευκαιρία…

-Advertisement-
=Advertisement=

Πάμε και σ” ένα θέμα που προέκυψε σήμερα και έχει πολύ ζουμί. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Live Sport», που έχει πάντα καλό ρεπορτάζ, ο Αλαφούζος προσέγγισε την κατασκευαστική εταιρεία του ομίλου Λάτση, για τις εργασίες στη Λεωφόρο.

Παρά το γεγονός παραδοσιακά οι Λάτσηδες ήταν και είναι με την Πανάθα δεν υπάρχει καμία πιθανότητα εισόδου στο «τριφύλλι». Μου το είχε πει κάποτε και ο επίσης Παναθηναϊκός και σύζυγος της Μαριάνας Λάτση, Νίκος Κούρκουλος σε συνέντευξη που μου είχε παραχωρήσει στην «Αθλητική Ηχώ».

Πάντως ο Παναθηναϊκός έσπευσε να διαψεύσει το θέμα. Περί συμφωνίας με τη LAMDA.

Εγώ θα έλεγα ότι η αλήθεια θα φανεί όταν έρθει η ώρα των υπογραφών.

Ωστόσο θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να είναι στη θέση του ανάδοχου η LAMDA του Ομίλου Λάτση, για δύο πολύ σημαντικούς λόγους.

Πρώτον ο Παναθηναϊκός, έστω και εάν παραμένει καλά κρυμένο στα συρτάρια της ΓΗΠΕΛ, υπάρχει μια «ζωντανή» σύμβαση με τον Μπόμπολα! Την κατασκευαστική του Μπόμπολα. Ο Παναθηναϊκός έχει ένα χρέος στη συγκεκριμένη εταιρεία (το 2011 ήταν 800.000 ευρώ), το οποίο είναι άγνωστο πόσο έχει φτάσει.

Μην ξεχνάτε ότι μηχανήματα του ομίλου είναι ακόμη στον Βοτανικό (εάν περάσατε θα δείτε τον τεράστιο γερανό), τα οποία λογικά είναι εκεί, όχι για να φωλιάσουν οι κορμοράνοι, αλλά γιατί υπάρχει κάποια σύμβαση, η οποία εξακολουθεί να τρέχει και να χρεώνει!

Οπότε εάν ο Παναθηναϊκός επιλέξει να πάει σε άλλη κατασκευαστική, λογικό θα υπάρχει ένα… θεματάκι.

Το δεύτερο έχει να κάνει με τις σχέσεις της LAMDA με τον όμιλο Βαρδινογιάννη. Αυτό που κυκλοφορεί στη δημοσιογραφική πιάτσα είναι ότι δεν βρίσκονται και στα καλύτερά τους.

Θα πει κανείς και τι σχέση έχει ο όμιλος Βαρδινογιάννη με τον Παναθηναϊκό; Απλά θυμίζω ότι ο Γιάννης Αλαφούζος έχει εξαιρετικές σχέσεις με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη και δεν ξέρω εάν θα ήθελε να τις διαταράξει…

Πραγματικά αυτή η ιστορία της Λεωφόρου μπορεί να βγάλει πολλές ειδήσεις και συγχρόνως να βάλει τέλος στα όνειρα όσων θέλουν να την γκρεμίσουν και να στείλουν την ομάδα στο ΟΑΚΑ.

Για να δούμε τι θα δούμε…

 

πηγή

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *