Υπάρχουν συζητήσεις για επιστροφή του Grand Prix της Κωνσταντινούπολης σύμφωνα με τον επιχειρηματία που διαχειρίζεται την πίστα, ύστερα από συνάντηση μεταξύ του CEO της F1 και του προέδρου της Τουρκίας Tayyip Erdogan που έγινε νωρίτερα σήμερα στο προεδρικό παλάτι της Άγκυρας.
Ύστερα από την συνάντηση, ο υπεύθυνος της πίστας και επιχειρηματίας Vural Ak δήλωσε πως μια συμφωνία, αν και μη υπογεγραμμένη, έχει πραγματοποιηθεί.
«Είχαμε μια συνάντηση στην Άγκυρα νωρίτερα σήμερα με τον πρόεδρο και τον Chase Carey της Liberty Media, ο οποίος προηγουμένως προσκλήθηκε στην Τουρκία προσωπικά από εμένα. Το μόνο που μπορώ να πω σε αυτό το σημείο είναι πως η συνάντηση πήγε καλά και έχουμε συμφωνήσει σε γενικές γραμμές. Παρόλο που το συμβόλαιο δεν έχει υπογραφεί ακόμα.»
Πέντε χρόνια πριν ο Ακ, ιδιοκτήτης της Intercity rental car, έκλεισε ένα ενδεκαετές συμβόλαιο για την διαχείριση του Istanbul Park – του οποίου η κατασκευή κόστισε 230 εκατομμύρια ευρώ (συγκριτικά θα παραθέσω το κόστος της Εγνατίας οδού που κόστισε 6 δισεκατομμύρια ευρώ).
Προσπάθησε να φτάσει σε μια συμφωνία με τον Bernie Ecclestone αλλά μόνο τον πρώτο χρόνο ήθελε 26 εκατομμύρια οπότε και βάλτωσε. Η γείτονα χώρα μπήκε στο πρόγραμμα της F1 το 2005, με την πίστα που βρίσκεται μια από τις καλύτερες στροφές του πρωταθλήματος, η Κ8.
Το τελευταίο Grand Prix πραγματοποιήθηκε το 2011 ύστερα από μια οικονομική διαμάχη που έλυσε το συμβόλαιο καθώς η κυβέρνηση της Τουρκίας αρνήθηκε να συμβάλει σε τόσο ακριβή διοργάνωση.
Τον επόμενο χρόνο το πρόγραμμα της Formula 1, ύστερα από την φυγή του Μαλαισιανού αγώνα, θα περιλαμβάνει την Γερμανία και την Γαλλία σε ένα σύνολο 21 Grand Prix. Θα δούμε άραγε και ένα 22ο;
Αν η απάντηση είναι ναι, ας ελπίσουμε να λύσουν τα πρόβλημα της κολασμένης κίνησης από και προς την πίστα…