Φαίνεται πως ο οίκος Celine έμαθε πως οι σακούλες του σούπερ μάρκετ δεν είναι πλέον δωρεάν στην Ελλάδα και εμπνεύστηκε.
Κι όμως μετά από όσα έχουμε δει από Balenciaga η οποία έβγαλε τσάντα τύπου ΙΚΕΑ και Moschino όπου οι τσάντες της έχουν σχήμα πακέτων από τσιγάρα, αζαξ κ.α., τώρα η Celine μας προτρέπει να πάμε στην λαϊκή με την δική της δημιουργία.
Κι όμως οι νέες τσάντες της, τις οποίες κρατούσαν τα μοντέλα στην επίδειξη μόδας Καλοκαίρι- Άνοιξη 2018 στο Παρίσι το περασμένο φθινόπωρο δεν ήταν ακριβώς όπως τις περιμέναμε.
Για την ακρίβεια ήταν απλά μία διάφανη, πλαστική σακούλα ιδανική για το σούπερ μάρκετ, η οποία είχε πάνω της το logo του οίκου και… οδηγίες «χρήσης».
Συγκεκριμένα, πέρα από την λέξη Celine, η πλαστική σακούλα έγραφε πάνω σε 4 διαφορετικές γλώσσες την πρόταση «Για να αποφύγετε τον κίνδυνο ασφυξίας κρατήστε μακριά αυτή την τσάντα από τα μωρά και τα παιδιά».
Μάλιστα η σακούλα προωθήθηκε όντως ως σακούλα για το σούπερ μάρκετ, καθώς τα μοντέλα στην πασαρέλα την κρατούσαν μαζί με την κανονικής τους τσάντα και όχι ως βασικό κομμάτι του outfit τους.
Οσον για την τιμή της, προφανώς η τσάντα δεν κοστίζει όσο αυτή που αγοράζεις από το σούπερ μάρκετ, αλλά πολύ παραπάνω. 480 ευρώ συγκεκριμένα.
Πάντως σε περίπτωση που κάποιος την βρήκε ενδιαφέρουσα ιδέα… η τσάντα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο pop-up κατάστημα στο Nordstrom μέχρι τις 29 Μαΐου.
Πηγή: iefimerida.gr