Γιατί έμειναν τα ηλεκτρικά στην Αράχωβα;

Lamianow.gr
By Lamianow.gr Tags: 16 Comments
2 Min Read

Όπως έχει γράψει πολλές φορές το newsauto, οι ακραίες καιρικές συνθήκες, όπως η πτώση της θερμοκρασίας, ή ιδιαίτερα αυξημένη θερμοκρασία, επηρεάζει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε σημείο ακόμα και ακινητοποίησης. Αυτό συμβαίνει ξεκάθαρα εξαιτίας προβλημάτων που σχετίζονται με την απόδοση της μπαταρίας και τις αυξημένες ανάγκες ενέργειας των οχημάτων. Είναι σαφές λοιπόν πως οι κάτοχοι των συγκεκριμένων αυτοκινήτων που προκάλεσαν το μεγάλο χριστουγεννιάτικο μποτιλιάρισμα, δεν είχαν επαρκή ενέργεια στις μπαταρίες τους, όχι γιατί αμέλησαν αλλά γιατί προορισμοί σαν την Αράχωβα, δεν έχουν υψηλής τάσης φορτιστές. Άλλωστε τέτοιες καιρικές συνθήκες αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους οδηγοί στην βόρεια Ευρώπη, χώρες που οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά στο 50%. Εχουν ομωσ επαρκέστατο δίκτυο με φορτιστές μεγάλης τάσης.

-Advertisement-

Πιθανές αιτίες ακινητοποίησης στις χαμηλές θερμοκρασίες

Πλήρης αποφόρτιση της μπαταρίας
Σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες, η αυτονομία της μπαταρίας μειώνεται δραστικά. Αν δεν υπάρχει επαρκής φόρτιση ή αν η διαδρομή είναι μεγαλύτερη από την προσαρμοσμένη αυτονομία, το όχημα μπορεί να ακινητοποιηθεί πριν φτάσει στον προορισμό του. Σημειώστε πως η ανάγκη θέρμανσης της καμπίνας και των μπαταριών αυξάνει την κατανάλωση ενέργειας, μειώνοντας την αυτονομία έως και 40%.
Αδυναμία ενεργοποίησης της μπαταρίας
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου λειτουργούν καλύτερα σε ένα συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασιών. Αν η θερμοκρασία πέσει πολύ χαμηλά, μπορεί να αδυνατούν να παρέχουν την απαιτούμενη τάση για να ενεργοποιηθεί το όχημα.

“Πάγωμα” του συστήματος διαχείρισης ενέργειας
Το Battery Management System (BMS) είναι υπεύθυνο για την προστασία της μπαταρίας από φθορά. Σε ακραίο ψύχος, το σύστημα μπορεί να περιορίσει ή να μπλοκάρει την παροχή ενέργειας προς το όχημα για την αποφυγή βλαβών, αφήνοντας το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο.

Εν κατακλείδι, η βασική αιτία που έμειναν τα τρία (σύμφωνα με πληροφορίες) ηλεκτρικά στη διαδρομή Αράχωβα – Λιβάδι, είναι ο μη σωστός υπολογισμός της αυτονομίας της μπαταρίας τους, λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών…

newsauto.gr

- Advertisement -
TAGGED:
Share This Article
16 Comments
  • Πέρασα από το σημείο με πορεία από αραχωβα προς επταλοφο στις 4 και κάτι. Είχε αρχίσει το πρόβλημα αλλά δεν ήταν ο λόγος που γράφετε. Ο λόγος ήταν ότι έβλεπες αυτοκινητα πάνω από 50.000 ευρο σε 2 πόντους χιόνι να κολανε και ο λόγος είναι ότι δεν είχαν κουβέρτες αλυσίδες η χιονολαστιχα. Πρέπει να καταλάβουν οι Αθηναίοι ότι όταν πας σε βουνό χειμώνα πρέπει να έχεις τα απαραίτητα και να αποβαλουν την λογική ότι έχω δώσει 50000 για ένα Volvo porse mersedes και ότι τα ηλεκτρονικά που έχουν τους δίνουν την δυνατότητα να πάνε παντού. Το φαρδύ ασφαλτινο λάστιχο σε σχέση με το βάρος τους τα καθιστά αδύνατα να κινηθούν στο χιονι.επομενος άστοχο το ποστ σας ο λόγος είναι η κακή λογική και παιδεία μάς…

  • Fanis Bampouklis
    Γούστα είναι αυτά. Η πρόοδος, η εξέλιξη και η ανάπτυξη πάντως είναι λέξεις με θετικό πρόσημο που σημαίνει ότι πρέπει να εξυπηρετούν τον άνθρωπο (με μέτρο) και να τον πηγαίνουν διανοητικά μπροστά κι όχι πίσω!
    Με τη δική σας λογική -που ΔΕΝ είναι κοινή- συντομά θα σας δούμε και με chip στον εγκέφαλο οπότε …περαστικά!

  • Για την ιστορία στη Φινλανδία το 90% των αυτοκινήτων που ταξινομουνται είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Με θερμοκρασίες πολύ κάτω από μηδέν….

  • Πανος Μαλκογιαννης άμα είχαν αλυσίδες γενικά καλά θά πήγαιναν τά αμάξια άλλα πέντε μ@λακες πάντα θα υπάρχουν να δημιουργήσουν το χάος. Ε φυσικό και επόμενο να σβήσουν αυτά τά αμάξια μετά . Τώρα τό μπαλάκι θά πάει στα ηλεκτρικά στα λάστιχα στής αλυσίδες και πάει λέγοντας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *