Ο Υπεύθυνος της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ), Γιάννης Μανιάτης, με αφορμή την παραίτηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., κ. Θ. Ζηλιασκόπουλου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Χθες παραιτήθηκε ένας από τους πιο επιτυχημένους Managers του Ελληνικού Δημοσίου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., κ. Θ. Ζηλιασκόπουλος. Στα 5 χρόνια που διοίκησε την εταιρία κατάφερε να την κάνει πανευρωπαϊκό πρότυπο σιδηροδρομικού μεταφορικού φορέα, να προσελκύσει για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού Σιδηροδρόμου μεγάλους παγκόσμιους πελάτες όπως η HEWLETTPACKARD, η COSCO, η SONY, η ZTE, κ.ά., να αναβαθμίσει το γεωπολιτικό ρόλο της χώρας ως διεθνούς κόμβου και άξονα μεταφοράς εμπορευμάτων μεταξύ Ανατολής και Δύσης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε το 2009 ζημιές ύψους 230 εκατ. ευρώ. Τώρα, το 2015, θα κλείσει με ΚΕΡΔΗ 2,5 εκατ. ευρώ!!
Η απόφαση της HEWLETTPACKARD, μετά από χρόνια συνεργασίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να στείλει τα πρώτα 100 εμπορευματοκιβώτια όχι μέσω Πειραιά – Ειδομένης, αλλά μέσω Σλοβενίας, αποκάλυψε την καταστροφή που εξελίσσεται με ραγδαίο βαθμό τις τελευταίες εβδομάδες μπροστά στα μάτια μιας ανίκανης κυβέρνησης κι ενός απαράδεκτου Υπουργού Μεταφορών.
Τη στιγμή που οι Έλληνες εξαγωγείς βγάζουν κραυγή αγωνίας για τα αδιέξοδα, ο αρμόδιος Υπουργός Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζης ασχολείται με τον διπλασιασμό των επικεφαλής των Αστικών Συγκοινωνιών για να βολέψουν δικά τους κομματικά παιδιά.
“Των οικιών υμών εμπιπραμένων, υμείς άδετε.” Άδουν όμως σε βάρος του εθνικού συμφέροντος και της ελληνικής οικονομίας και σε όφελος του κομματικού καθεστώτος που διαμορφώνουν. Αν δεν μπορούν να συνέλθουν από το λήθαργο των ιδεολογικών εμμονών τους, να το πουν καθαρά πριν να είναι αργά για την Ελλάδα».