Γεραπετρίτης: «Λειτουργούσαν τα συστήματα στη Λάρισα» – Με ποιους κανόνες ασφαλείας ανοίγει ο σιδηρόδρομος

Lamianow.gr Add a Comment
3 Min Read

Το πλαίσιο ώστε να λειτουργήσει και πάλι ο σιδηρόδρομος ανέφερε ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης που αναφέρθηκε στις συνθήκες που υπήρχαν στον σταθμό της Λάρισας το μοιραίο βράδυ αλλά και τα μακροπρόθεσμα πλάνα για την αναβάθμιση του δικτύου

Τις επόμενες κινήσεις, ώστε αφενός να ξαναμπούν τα τρένα στις ράγες και να λειτουργήσει και πάλι ο σιδηρόδρομος, αλλά τα όσα θα ακολουθήσουν σε επίπεδο αναβάθμισης δικτύου και υποδομών στη χώρα, παρουσίασε ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης. Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ανέφερε επίσης τα πρώτα συμπεράσματα για το δυστύχημα στα Τέμπη και τις συνθήκες που υπήρχαν στον σταθμό της Λάρισας, όπου έγιναν τα μοιραία λάθη που οδήγησαν στη σύγκρουση του Intecity 62 με τη εμπορευματική αμαξοστοιχία, που κινούνταν στην ίδια γραμμή.

Από την αρχή της ομιλίας του ο κ. Γεραπετρίτης ξεκαθάρισε πως «Δεν έχω αρμοδιότητα ούτε και διάθεση να ασχοληθώ με την απόδοση ευθυνών. Είναι υπόθεση της δικαιοσύνης. Τη διοικητική διερεύνηση την έχει αναλάβει ειδική επιτροπή εμπειρογνώμων» και επανέλαβε  τη συγγνώμη προς τις οικογένειeς των θυμάτων «Η ευθύνη που ανήκει στην παρούσα κυβέρνηση έχει αναληφθεί. Ζητώ ξανά συγγνώμη εκ μέρους της κυβέρνησης απέναντι στις οικογένειες των θυμάτων και στους Ελληνες γιατί δεν μπορέσαμε να αποτρέψουμε το δυστύχημα. Είναι ειλικρινής συγγνώμη».

Οι αλλαγές για να ανοίξει και πάλι ο σιδηρόδρομος

Οπως αποκάλυψε ο κ. Γεραπετρίτης στόχος είναι να ανοίξουν και πάλι οι γραμμές των τρένων -δίχως να διευκρινίσει αν αναφέρεται σε επιβατικές ή εμπορευματικές- ακόμη και μέχρι το τέλος του μήνα. Για να συμβεί όμως αυτό θα υπάρξουν βασικές αλλαγές τόσο στη διαχείριση του προσωπικού όσο και στις δεικλίδες ασφαλείας. «Είναι σημαντικό να μπορέσει να ξεκινήσει εκ νέου, να μην αναμένουμε την ολοκλήρωση της αναβάθμισης. πρέπει να στηρίξουμε την εμπιστοσύνη του κοινού απέναντι στον σιδηρόδρομο. Είναι ένα λαϊκό και οικονομικότερο μέσο. Η επανεκκίνηση και ως ώτου ολοκληρωθεί το σύστημα θα γίνει μόνο υπό όρους πλήρους ασφάλειας. Θα περιλαμβάνει υποχρεωτικά δύο σταθμάρχες σε όλους τους σταθμούς. Ισως σημάνει η μείωση στο μεταφορικό έργο για να εξασφαλίσουμε ικανό αριθμό. Επιπλέον με έναν καλύτερο συντονισμό στις δράσεις. Θα διασφαλιστεί από τους αρμόδιους φορείς. Τις επόμενες δύο γημέρες θα υπάρξουν συζητήσεις. Θα έχουμε αύξηση της παρουσίας του προσωπικού. Δεν θέλουμε να αποψιλώσουμε τις γραμμές που είναι αναγκαίες» σημείωσε μεταξύ άλλων. 

reader.gr

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Exit mobile version