Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Φθιώτιδας, Γιάννης Πρεμέτης, δήλωσε πως η στρατηγική γεωγραφική θέση των λιμανιών της περιοχής, η άμεση διασύνδεση με τους νέους αυτοκινητόδρομους Ε65 και Ε75, η γειτνίαση με τη Βιομηχανική Περιοχή Λαμίας, καθώς και η εκμετάλλευση της σιδηροδρομικής γραμμής, ενισχύουν σημαντικά το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα έναντι άλλων λιμένων.
Το εγκεκριμένο master plan του Λιμενικού Ταμείου έχει πλέον εισέλθει στη φάση της υλοποίησης, με τον φορέα διαχείρισης να αναλαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο μέσω στοχευμένων παρεμβάσεων και απαραίτητων ενεργειών. «Είναι κάτι που σε εύλογο χρονικό διάστημα θα γίνει πράξη», υπογράμμισε ο κ. Πρεμέτης.
Αναφορικά με την προοπτική λειτουργίας υδροπλάνων στα λιμάνια του Αγίου Κωνσταντίνου, της Στυλίδας και της Γλύφας, ο πρόεδρος σημείωσε ότι όλες οι απαραίτητες ενέργειες από το Λιμενικό Ταμείο έχουν ολοκληρωθεί και αποσταλεί στις αρμόδιες αρχές. Η γνωμοδότηση της επιτροπής αναμένεται σύντομα, με τον ίδιο να εκφράζει αισιοδοξία για θετική έκβαση, αν και δεν έχει ακόμα δοθεί γραπτή απάντηση.

Παράλληλα, ανακοίνωσε την έναρξη ακτοπλοϊκών δρομολογίων από το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου προς τις Σποράδες, με το πρώτο δρομολόγιο να έχει προγραμματιστεί για την 1η Ιουνίου. Μετά και τα έργα που έχουν πραγματοποιηθεί, το Λιμενικό Ταμείο καταβάλλει προσπάθειες ώστε το λιμάνι να καταστεί σταθμός για την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων, δίνοντας περαιτέρω ώθηση στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
Διαβάστε την συνέντευξη του
– Οι τελευταίες ανακοινώσεις για το λιμάνι της Στυλίδας. Τι ακριβώς σημαίνουν για εμάς ως νομός;
(Στις 2 Απριλίου ολοκληρώθηκε το τελευταίο βήμα της διαγωνιστικής διαδικασίας και μέσα στις επόμενες 10 ημέρες θα υπάρξουν οι επίσημες υπογραφές με τον ανάδοχο.)
(Το έργο αφορά την εκβάθυνση του διαύλου και της λιμενολεκάνης και προβλέπεται να ολοκληρωθεί έως τον Δεκέμβριο του 2025.)

– Τι αναμένετε από αυτό το έργο;
(Αναμένουμε να μπορούν να προσεγγίζουν μεγαλύτερα πλοία, με μεγαλύτερο βύθισμα – από 5 μέτρα θα φτάσουμε στα 8. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερα φορτία και αυξημένη συνδεσιμότητα.)

(Το λιμάνι της Στυλίδας έχει πλεονέκτημα λόγω της θέσης του κοντά στους Ε65 & Ε75, στη Βιομηχανική Περιοχή Λαμίας και με δυνατότητα σύνδεσης με τη σιδηροδρομική γραμμή.)
(Παράλληλα προχωράμε και το εγκεκριμένο master plan του λιμανιού.)
– Θα χρειαστούν και άλλες υποδομές για να λειτουργήσει πλήρως το λιμάνι;
(Το έργο είναι προϋπολογισμού 19 εκατ. ευρώ. Έχουν εγκριθεί τα 10 εκατ. για την εκβάθυνση. Για το υπόλοιπο ποσό, αναζητούμε χρηματοδότηση – κυρίως για την επισκευή των κρηπιδωμάτων.)
– Υπάρχουν εξελίξεις για τα υπόλοιπα λιμάνια της περιοχής;
(Το Λιμενικό Ταμείο προχωρά τη διαδικασία για τον καθορισμό του λιμένα Αγίου Κωνσταντίνου ως σταθμού για ακτοπλοΐα προς τις Σποράδες – με έναρξη δρομολογίων από 1η Ιουνίου.)
(Παράλληλα, γίνονται ενέργειες ώστε το λιμάνι να τηρεί τα πρωτόκολλα ασφάλειας ISPS ώστε να μπορεί να υποδέχεται και κρουαζιερόπλοια. Ελπίζουμε να έχουμε εξελίξεις μέσα στο καλοκαίρι.)

– Τι γίνεται με τα υδροπλάνα που είχαν ανακοινωθεί;
(Το σχέδιο αφορά τα λιμάνια Αγίου Κωνσταντίνου, Στυλίδας και κάποια αλιευτικά καταφύγια. Όλες οι απαραίτητες μελέτες έχουν κατατεθεί στο Υπουργείο Ναυτιλίας.)
(Βρισκόμαστε σε συνεργασία και με το Υπουργείο Υποδομών για τις τελικές εγκρίσεις. Από τη μεριά μας έχουμε κάνει ό,τι ήταν δυνατό.)
– Δηλαδή το θέμα τώρα είναι καθαρά στο Υπουργείο;
(Ναι, πλέον περιμένουμε τις απαραίτητες γνωμοδοτήσεις. Από τις τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχαμε πριν περίπου 20 ημέρες, οι απαντήσεις είναι θετικές – αλλά αναμένουμε και επίσημη, γραπτή απάντηση.)
– Με την τουριστική περίοδο να πλησιάζει, υπάρχει πίεση να κινηθούν οι διαδικασίες πιο γρήγορα.
(Το καταλαβαίνουμε απόλυτα. Γι’ αυτό και το Λιμενικό Ταμείο έχει αναλάβει πρωτοβουλίες ώστε να αξιοποιούνται οι λιμενικές υποδομές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.)
Εδώ δεν έχουν τα απαρατήρητα το υδροπλάνο μας μάρανε ο χειρότερος νόμος η Φθιώτιδα.
Katerina Papalexi – stravoskoufi ετοιμάσου σαν την Πενέλοπε πού περίμενε τόν Οδυσσέα… και μνηστήρεεεεες νά δουν τά μάτια σου
Katerina Papalexi – stravoskoufi μέχρι τά Εμιράτα;
Βάσω Κατσαμπεκη Μεχρι τον Αγιόκαμπο
Αγγελική Καλτσά χαζεψες
Αγγελική Καλτσά εγω και ή Βλαχοπούλου…λαλσεις
Α ρε Σταικουρα τι παπατζες έχεις πει κ έχεις τάξει για να βγεις ούτε εσυ δεν τα πίστευες ……….
Φουλ μακέτα για τα πρόβατα που σε ψήφιζαν
Το ακούω εδώ και δέκα χρονια
Είναι δυνατόν? Ποια υδροπλάνα και για ποιο σκοπό?Μάλλον Κοι υπευθυνοι είστε σε άλλη διάσταση.Αντι ν αναβαθμίσεται τα μερη αυτά με άλλους τρόπους εσείς θέλετε να πετάξετε για την σελήνη με ανεμόπτερα!!
Αναλαμβάνουμε ασφάλειες ζωής με 100% κάλυψη ατυχήματος .. 70% ψυχικού τραύματος ..
Ποιος σας τα λέει αυτά απορώ.
Πόσες μέρες κρατάει η πρωταπριλιά στην Λαμία;;;
Στην τελική ευθεία και στην οικονομική ευρωστία της πόλης θα ήσασταν αν προχωρούσατε τις ενέργειες για δημιουργία αεροδρομίου. Η ryanair και κάθε Ryan θα το εκτιμούσε ιδιαιτέρως
Παπάτζα (η).
Θανάσης Γαλάνης τι,θα πεταν οι παππαδες?
Πόσα χιλιόμετρα είναι πια αυτή η τελική ευθεία; Τόσα χρόνια τώρα το ακούμε.
Τι τα θέλουν τα υδροπλάνα?
Το ‘χουμε ακούσει πολλές φορές. Θα δείξ.
Αυτός είναι ο λόγος που δεν βάζουν καράβι για Σποράδες θα πηγαίνουμε με υδροπλάνα!!!
Kwstas Mitsou τακατο
Και πέρυσι και πρόπερσι στην τελική ευθεία ήταν
Βρακι δεν έχει ο κwλος μας..λουλούδια θέλει ο….. μας
Takis Kan ή αλλιώς, χορτάτος κώλος, μύγδαλα γυρεύει
https://lamianow.gr/fthiotida-stin-teliki-eftheia-i-egkrisi-gia-ydroplana-se-agio-konstantino-stylida-glyfa-vid/