Οριστική και βιώσιμη λύση στο ζήτημα της διακοπής των δρομολογίων στην παλιά γραμμή από την Τιθορέα στο Λιανοκλάδι, αλλά και στο σκέλος Λιανοκλάδι-Στυλίδα δίνει η Κυβέρνηση σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Κυβερνητικός εκπρόσωπος και Υπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και βουλευτής Φθιώτιδας, Γιάννης Οικονόμου.
Σύμφωνα με την σχετική ενημέρωση:
Η εξέλιξη αυτή συζητήθηκε στην σημερινή συνάντηση εργασίας του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, με τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ, Κυβερνητικό Εκπρόσωπο και Βουλευτή Φθιώτιδας, Γιάννη Οικονόμου. Η λύση προκύπτει με την υπογραφή της συμφωνίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την επιδότηση των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών. Η σύμβαση των ΥΔΥ (Υπηρεσίες Δημόσιας Υποχρέωσης) αξίας 50 εκατ. ευρώ ετησίως συνολικά, υπογράφεται μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου (Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών) και της Σιδηροδρομικής επιχείρησης ΤΡΑΙΝΟΣΕ και συμπεριλαμβάνονται τα δρομολόγια που επιδοτούνται από το Κράτος. Η σύμβαση πέρασε από τον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου και θα υπογραφεί τις επόμενες μέρες.
Για τη Φθιώτιδα και συγκεκριμένα για τη γραμμή Τιθορέα-Στυλίδα στο σχέδιο της ΥΔΥ προβλέπονται καθημερινά 4 ζεύγη δρομολογίων. Αυτό σημαίνει 4 αναχωρήσεις από Τιθορέα και αντίστοιχα 4 αναχωρήσεις από Στυλίδα, συνολικά δηλαδή 8 δρομολόγια καθημερινά τα οποία το Κράτος επιδοτεί. Η γραμμή θα εξυπηρετεί μια σειρά από σταθμούς (Τιθορέα-Αμφίκλεια-Μπράλο-Λιανοκλάδι-Καλύβια-Αγία Μαρίνα-Στυλίδα κ.α.)
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την υπογραφή της συγκεκριμένης σύμβασης είναι υποχρεωμένη να υλοποιεί τουλάχιστον τα 8 δρομολόγια προκειμένου να τηρείται η σύμβαση.
Η παραπάνω πρόβλεψη, να συμπεριληφθούν τα συγκεκριμένα δρομολόγια στις ΥΔΥ, εξασφαλίζει καθημερινά 4 δρομολόγια από Τιθορέα και 4 από Στυλίδα και είναι πολύ σημαντική γιατί λύνει το πρόβλημα των κατοίκων των περιοχών της παλιάς γραμμής του ΟΣΕ. Στην προηγούμενη σύμβαση που είχε υπογραφεί το 2017 υπήρχε μόνο η πρόβλεψη για 2 δρομολόγια στη γραμμή Λιανοκλάδι-Στυλίδα.
Σημαντικό είναι, επίσης, το γεγονός ότι, σε αντιθεση με το παρελθον, στην τωρινη σύμβαση προβλέπονται συγκεκριμένες διαδικασίες ελέγχου της εκτέλεσης των δρομολογίων, κάτι που συνιστά επιπλέον διασφάλιση.
Έτσι, σε σύντομο χρονικό διάστημα από την υπογραφή της σύμβασης, όχι μόνο δεν θα εξαρτάται πλέον από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αν θα προγραμματίσει δρομολόγια, αλλά στη Φθιώτιδα θα λειτουργεί στην ουσία ένας εσωτερικός προαστιακός που θα συνδέει Τιθορέα-Αμφίκλεια-Λιανοκλάδι-Λαμία-Στυλίδα.
Η Κυβέρνηση επιλύει με επιτυχία ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα για τους πολίτες της Φθιώτιδας, τους κατοίκους της Στυλίδας, της Λαμίας και ιδιαίτερα για τους κατοίκους της Λοκρίδας που βγαίνουν με τον τρόπο αυτό από τη συγκοινωνιακή απομόνωση. Κλειδί αυτής της εξέλιξης ήταν η μεθοδική και σχεδιασμένη δουλειά που έγινε από την πλευρά της Κυβέρνησης και συγκεκριμένα του αρμόδιου Υπουργείου. Η δουλειά αυτή απαίτησε χρόνο, ο στόχος όμως ήταν η λύση να έχει διάρκεια και να εδράζεται σε μια σύμβαση με ισχυρές δεσμεύσεις και όχι σε έωλες και αποσπασματικές ενέργειες που συχνά παρήγαγαν θέαμα αλλά δεν είχαν ουσία.
Η κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο…..ΤΡΑΙΝΟ ΜΕ 5 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ….ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΟΚΩΠΗΣΕ Η ΧΩΡΑ…. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΚΟΜΙΣΤΡΟ…..ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ….ΠΟΥ ΠΕΙΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ…..