Το 2018 το ζευγάρι κατηγορήθηκε για την δολοφονία του 55χρονου Γκερτ, με καταγωγή από την Γερμανία, όπου τελικά αθωώθηκαν.
Το ζευγάρι αρχικά μίλησε για το στίγμα της φυλακής και πώς αυτό επηρέασε την μετέπειτα ζωή τους.
Η Θεοδότα σχολίασε: «Το χειρότερο είναι ότι το στίγμα της φυλακής το νιώθεις από τους δικούς σου ανθρώπους. Υπήρχαν περιπτώσεις που σε έβλεπαν κι άλλαζαν δρόμο. Μας τιμωρεί ο κόσμος, αυτό εδώ έξω δεν είναι ζωή».
Ο Δημήτρης μάλιστα είπε «δεν υπάρχει ζωή, ψάχνω να βρω συνέχεια μεροκάματο. Τώρα κοιτάζουμε μόνο την επιβίωση».
Η γνωριμία της Θεοδότας με τον Γκερτ έγινε στα 19 της στην Γερμανία, όπου δούλευε σε ένα γραφείο ως γραμματέας και ήταν μαζί για 17 χρόνια. Κάποια στιγμή πήραν την απόφαση να αφήσουν πίσω την Γερμανία κι ήρθαν στην Ελλάδα.
Ωστόσο, δύο χρόνια αφότου είχαν έρθει Ελλάδα, η Θεοδότα με τον Γκερτ αποφάσισαν να χωρίσουν.
Στην συνέχεια μετά από λίγα χρόνια, όπως ανέφερε η Θεοδότα, γνωρίστηκε τυχαία με τον Δημήτρη.
Για τον θάνατο του Γκερτ μίλησε η Θεοδότα και ο Δημήτρης.
«Εγώ με τον Γκερτ είχαμε βρεθεί τυχαία μία μέρα πριν στο δρόμο. Έτσι κανονίσαμε να του φέρω κάτι πράγματα από το σούπερ μάρκετ. Το βράδυ που ήταν να του τα παραδώσω τον έπαιρνα τηλέφωνο, αλλά δεν το σήκωσε.
»Την άλλη μέρα, το πρωί πήγα από το σπίτι κι έλειπε το αμάξι και πήγα την αστυνομία. Μου είπαν ότι βρέθηκε κάποιος πεθαμένος στην Τριανταφυλλιά και μετά καταλάβαμε ότι ήταν ο Γκερτ. Είχε πυροβοληθεί πισώπλατα, μου είπαν».
Ο Δημήτρης την ημέρα του φόνου του 55χρονου με καταγωγή από την Γερμανία ήταν 50χλμ μακριά.
Για την υπόθεση του φόνου του Γκερτ η Θεοδότα ανέφερε ότι δεν υπήρχαν στοιχεία εναντίον τους.
«Όλη δικογραφία ήταν κατασκευασμένη για να κλείσει η υπόθεση», τόνισε η Θεοδότα.
Σχετικά με τις μέρες που πέρασαν στην φυλακή είπαν ότι ήταν πολύ δύσκολες. Ως την πιο δύσκολη στιγμή μέσα στην φυλακή χαρακτήρισαν την μοναξιά το βράδυ. «Θέλεις να ουρλιάξεις και να σπάσεις τα κάγκελα».
Ομόφωνα αθωωτική ήταν η απόφαση του δικαστηρίου για το ζευγάρι με τον πρόεδρο να λέει χαρακτηριστικά, αφού έλαβε τα στοιχεία του ιατροδικαστή, «εδώ πάμε για πανηγυρική αθώωση»