Με αφορμή το ρεπό της τελευταίας αγωνιστικής ο ΠΑΣ Λαμία θα παίξει φιλικό το ερχόμενο Σαββατο με τον Λεβαδειακό. Η Σούπερ Λίγκα θα εξελιχθεί κανονικά αλλά η βοιωτική ομάδα θα έπαιζε εναντίον του ΟΦΗ, ο οποίος πλέον έχει αποσυρθεί, άρα δεν θα γίνει το παιχνίδι.
Η ανακοίνωση του ΠΑΣ Λαμία
Το Σάββατο 4/4/2015 στις 5 το απόγευμα στο Δημοτικό Στάδιο Λειβαδιάς ο ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ θα δώσει φιλικό παιχνίδι με αντίπαλο τον Λεβαδειακό.













Τσίπρας : «Ευπρόσδεκτοι στο νέο κόμμα όσοι παραιτηθούν από τη Βουλή – Στόχος μου να κυβερνήσω»11 σχόλια6











