Σε χωριά της Ελλάδος, όπως στην ορεινή Ευρυτανία και στα ορεινά χωριά των Ιωαννίνων, οι εκπαιδευτικοί αφήνουν ακόμα και στο παντοπωλείο τις εργασίες που πρέπει να κάνουν οι μαθητές τους, ώστε να τις παραλάβουν, είπε ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας, Θανάσης Κικινής μιλώντας στο “protothema.gr” και τονίζοντας ότι δεν είναι δεδομένο πως όλοι έχουν υπολογιστή στο σπίτι τους και σύνδεση στο διαδίκτυο.
Μάλιστα, ζητεί από το υπουργείο να προχωρήσει σε ίση αντιμετώπιση όλων των μαθητών, φροντίζοντας για την πρόσβαση όλων σε υπολογιστές και διαδίκτυο. Επίσης, είπε ότι η ΔΟΕ θα δώσει 100.000 για την «μάχη» κατά του κορωνοϊού.
Ο κ. Κικινής τόνισε στο κανάλι “Βήμα” ότι υπάρχουν οφέλη στην εκπαιδευτική τηλεόραση, καθώς αξιοποιούν τα mail και το Skype για να έρχονται σε επαφή με τους μαθητές, λέγοντας ότι δεν είναι μόνο οι πλατφόρμες μέσο επικοινωνίας.
Ο πρόεδρος της ΔΟΕ ανέφερε το παράδειγμα των ορεινών χωριών της Ηπείρου, αλλά και άλλων περιοχών, όπου τα παντοπωλεία εκτελούν και χρέη “ταχυδρομείου” μαθητικών εργασιών, αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος μεταφοράς τους. Οι δάσκαλοι αφήνουν τις εργασίες, οι μαθητές πάνε και τις παίρνουν, τις συμπληρώνουν και τις επιστρέφουν στο παντοπωλείο. Και κατέληξε ότι είναι άδικο να στοχοποιούν ορισμένοι τους εκπαιδευτικούς για τις καθυστερήσεις του επίσημου δικτύου.
Ο κ. Κικινής ζήτησε τη δημιουργία κεντρικής ψηφιακής πλατφόρμας για τους εκπαιδευτικούς, ώστε να μη μένουν χωρίς κατεύθυνση, αφού η τηλεκπαίδευση δεν προβλέπεται στα αναλυτικά προγράμματα και πρότεινε στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης να μεταδίδονται και εκπομπές με οδηγίες για τις έγκλειστες οικογένειες και ψυχολογική στήριξη.
prototothema