Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στις 9-12 Σεπτεμβρίου και είναι έτοιμο να επιβεβαιώσει και να θυμίσει την πλούσια ιστορία του, κεφαλαιοποιώντας το όνομά του ως το «Ράλι των Θεών». Η αγαπημένη όμως των οδηγών και των θεατών είναι φυσικά η ειδική διαδρομή «Ταρζάν» στην Ευρυτανία. Αρχικά όμως δεν είχε αυτή την ονομασία, καθώς στα πρώτα της χρόνια το Ραλι Ακρόπολις αναφερόταν ως Φουρνά ή Ρεντίνα. Η διαδρομή συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στο πρόγραμμα του Ράλι Ακρόπολις το 1975, ενώ από το 1979 πήρε το όνομα Ταρζάν.
Η απόδοση του ονόματος «Ταρζάν» είναι τιμητική προς τον Γιώργο Μπούργο, ένα πολυαγαπημένο πρόσωπο στους οδηγούς, τους θεατές και διοργανωτές της εποχής. Η διαδρομή είχε μήκος 30,3 χλμ, ενώ το 2003 στην 50η επέτειο του Ράλι η διαδρομή Ταρζάν βρισκόταν στο πρόγραμμα του αγώνα με συνολικό μήκος 20,65 χλμ.
Ο Ντιντιέ Οριόλ το 1991 όντας πρωτοπόρος του Ράλι έσπασε τη ζάντα του στη συγκεκριμένη ειδική διαδρομή. Ως αποτέλεσμα έχασε τη νίκη, όμως αυτό δεν τον εμπόδισε να χαρακτηρίσει την «Ταρζάν» ως την αγαπημένη του ειδική διαδρομή.
Ο “Ταρζάν” στη θέση “Ζαχαράκη”, στη Φουρνά Ευρυτανίας, ήταν η 2η πιο γνωστή παγκοσμίως ειδική διαδρομή του ράλλυ Ακρόπολις μετά τις ειδικές διαδρομές Βωξίτες – Καρρούτες – Προσήλιο και ταυτόχρονα η πιο σκληρή και καταστρεπτική ειδική διαδρομή στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις.
Στο θρυλικό καλύβι του Ταρζάν δεσπόζει πια μια επιβλητική τοιχογραφία του μπαρμπαγιώργου, δια χειρός Γεωργίου Κατσίφα.
Έτσι ο Ταρζάν θα ¨ξαναδεί¨το ράλι και οι πολυάριθμοι φίλοι του θα ξαναδούν τον Ταρζάν…
Δείτε εικόνες από το έργο του Γιώργου Κατσίφα