Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε ο Πελέ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Βραζιλιάνος θρύλος του ποδοσφαίρου, Πελέ, βγήκε από το νοσοκομείο χθες μετά από μια επέμβαση στη μέση του, την πιο πρόσφατη σε μια σειρά από προβλήματα υγείας που έχει αντιμετωπίζει ο 74χρονος πρώην επιθετικός αστέρας.

Ο Πελέ, του οποίου το επίσημο όνομα είναι Έντσον Αράντες ντο Νασιμέντο, έμεινε το Σαββατοκύριακο στο Νοσοκομείο Άλμπερτ Άϊνστάϊν στο Σάο Πάολο για ανάρρωση μετά από επέμβαση να ανακουφιστεί η πίεση σε νεύρο της σπονδυλικής του στήλης, είπε στο Reuters, ένας βοηθός του. Το νοσοκομείο ανακοίνωσε την έξοδό του με γραπτή δήλωση.

Να σημειωθεί πως είναι η τρίτη φορά που ο Πελέ έχει κάνει εισαγωγή στο νοσοκομείο από τον Νοέμβριο, όπου έμεινε δύο εβδομάδες για προβλήματα με τα νεφρά του, ενώ τον Μάιο υποβλήθηκε σε επέμβαση για τον προστάτη του.

Ο Πελέ εδραίωσε τη φήμη του ως ο καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών με 1.280 συνολικά γκολ στη καριέρα του και μετά από τρεις παγκόσμιους τίτλους, ένα ρεκόρ που δεν έχει επαναληφθεί.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.