Νέα διάσταση παίρνει το θέμα της πετρελαιοκηλίδας στο παραλιακό μέτωπο. Mε ανακοίνωσή του αργά το βράδυ, το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος γνωστοποιεί ότι έδωσε εντολή και ελήφθησαν δείγματα τόσο από τα καύσιμα του πλοίου Αγία Ζώνη ΙΙ όσο και από τα καύσιμα του Blue Star Patmos το οποίο τις ίδιες ημέρες έφτασε στην περιοχή του Περάματος για να επισκευασθεί.
Σκοπός, όπως αναφέρει, να διαπιστωθεί από ποιο πλοίο προέρχεται η ρύπανση.
Νωρίτερα εχθές, ο ιδιοκτήτης του πλοίου Αγία Ζώνη, Θόδωρος Κουντούρης, είχε υποστηρίξει ότι η ρύπανση προέρχεται από την διαρροή καυσίμων από το Blue Star Patmos κατά τη διάρκεια ρυμούλκησης του προς πλωτή δεξαμενή στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος.
Εν τω μεταξύ, υπόνοιες για την πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου “Αγία Ζώνη 2”, η βύθιση του οποίου προκάλεσε τη ρύπανση στο Σαρωνικό, διατύπωσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο υπουργός Ναυτιλίας, Παναγιώτης Κουρουμπλής.
Όπως είπε, έχουν κατασχεθεί στο παρελθόν δύο πλοία της για λαθρεμπόριο καυσίμων. Ωστόσο το μεσημέρι ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Σταμάτης Ράπτης, είχε αναφέρει ότι η εταιρεία είχε απασχολήσει και στο παρελθόν τις αρχές αλλά απαλλάχθηκε με βουλεύματα.
Την ίδια ώρα, όπως αποδεικνύεται από έγγραφο του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων του Υπουργείου Ναυτιλίας, που αποκαλύπτει το πόρταλ «902.gr», το πιστοποιητικό αξιοπλοΐας του πλοίου είχε λήξει στις 27 Ιουλίου και είχε λάβει παράταση για δύο μήνες.
Συγκεκριμένα, στις 26 Ιουλιου δόθηκε παράταση μέχρι τις 6 Αυγούστου. Στη συνέχεια, ακολούθησε και άλλη παράταση μέχρι τις 27 Σεπτεμβριου. Η παράταση δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί και το πλοίο ναυάγησε στις 10 Σεπετμβρίου, προκαλώντας την τεράστια ζημιά στο Σαρωνικό.
Πηγή: Skai.gr