Έτοιμη με όλα τα σύγχρονα μέτρα ασφαλείας η γραμμή Αθήνα – Λιανοκλάδι – Θεσσαλονίκη τον Αύγουστο του 2026

Lamianow.gr
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
2 Min Read

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης  τόνισε σε συνέντευξη του στην ΕΡΤ πως σε «11 μήνες από σήμερα τον Αύγουστο του 2026 όλη η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα έχει διπλή υποδομή και όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας».

-Advertisement-
ΚΤΕΛ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
1000112144 | Lamianow.gr

Ο κ. Κυρανάκης αναφέρθηκε στο νέο σύστημα γεωεντοπισμού, το οποίο έχει ήδη εγκατασταθεί σε τρένα και με το οποίο έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 60 δρομολόγια.

Όπως είπε το νέο αυτό σύστημα, το εντελώς καινοτόμο, έχει ακρίβεια 5 εκατοστών σε αντίθεση με το GPS που δίνει απόκλιση 15 μέτρων και δεν προσφέρει ασφαλή εντοπισμό σε διπλή γραμμή, δηλαδή δεν δείχνει αν το τρένο βρίσκεται στη γραμμή ανόδου ή στη γραμμή καθόδου.

1000112143 | Lamianow.gr

«Δοκιμάστηκε, δουλεύει έχει εγκατασταθεί στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης Αχαρνών», είπε χαρακτηριστικά.

-Advertisement-
ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΛΑΜΙΑΣ

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών εξήγησε ότι έμπειροι υπάλληλοι κι ένας έμπειρος προϊστάμενος έχουν υπό τη δική του εποπτεία αυτό το νέο σύστημα και προσλαμβάνεται προσωπικό για να εκπαιδευτεί.

«Ποτέ ξανά τυφλά τρένα στην Ελλάδα»

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε πως από το τέλος Αυγούστου, το νέο σύστημα θα έχει μπει σε όλα τα τρένα, δηλαδή σε 168 αμαξοστοιχίες για «να μην έχουμε ποτέ ξανά τυφλά τρένα στην Ελλάδα», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Κυρανάκης εξήγησε ότι πρόκειται για μία «μία πάρα πολύ σοβαρή και απαραίτητη δικλείδα ασφαλείας, η οποία εξασφαλίζει ότι 24 ώρες το 24ωρο για όλα τα οχήματα που κινούνται σε οποιοδήποτε τμήμα γραμμής, όχι μόνο στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Το Κέντρο Εποπτείας θα βλέπει που ακριβώς είναι τα τρένα, σε ποια γραμμή κινούνται και θα έρχονται αυτόματες ειδοποιήσεις. Δηλαδή με άλλα λόγια αν δύο τρένα από ανθρώπινο λάθος μπουν ξανά στην ίδια γραμμή, κάποιος θα το βλέπει και θα το αποτρέψει».

Για τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη όσον αφορά το σύστημα ασφαλείας ECTS, δήλωσε ότι τα έργα προχωρούν και ειδικότερα στη Θεσσαλία που καταστράφηκαν λόγω της κακοκαιρίας Daniel.

«Σε 11 μήνες από σήμερα τον Αύγουστο του 2026 όλη η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα έχει διπλή υποδομή και όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας», προσέθεσε.

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *