Ad imageAd image

Έρευνα ενόψει Μουντιάλ 2018: Πίτσα, μπύρα, στοίχημα και… Αργεντινή για τους Έλληνες ποδοσφαιρόφιλους!

LamiaNow News
By LamiaNow News Add a Comment
3 Min Read

Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας ποδοσφαιρόφιλων, που διενήργησε η εταιρεία έρευνας και ανάλυσης ierax analytix, σχετικά με τις συνήθειες γύρω από την παρακολούθηση του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2018 που θα διεξαχθεί στα γήπεδα της Ρωσίας.

-Advertisement-

Σύμφωνά με την έρευνα, περίπου οι μισοί συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν όσο περισσότερα παιχνίδια του Μουντιάλ της Ρωσίας μπορούν, ενώ 29% θα προσπαθήσει να τα δει όλα!

Σχετικά με το κανάλι που θα δούνε τα παιχνίδια, 88% θα προτιμήσει τα κρατικά κανάλια, 24% τα συνδρομητικά, ενώ 9% θα τα δει και από το Ίντερνετ.

Η πλειοψηφία των ποδοσφαιρόφιλων θα δει τα ματς από την άνεση του σπιτιού τους (80%), 34% θα πάνε σε κάποιο μπαρ για μερικά παιχνίδια και 24% σε σπίτια φίλων/συγγενών.

Στα πολλαπλά προϊόντα που θα καταναλώσουν συνδυαστικά οι φίλαθλοι, καθώς θα βλέπουν παιχνίδια, πρώτη έρχεται η μπύρα με 55%, ακολουθεί η πίτσα με 42%, τα αλκοολούχα ποτά (ουίσκι, βότκα κ.λπ.) με 33%, τα μπέργκερς, σάντουιτς κ.λπ. και τα αναψυκτικά με 19% ενώ περίπου 8% θα προτιμήσει μόνο υγιεινές επιλογές. Στο 8% είναι και τα αλμυρά σνακς και τα γλυκά ενώ τέλος 15% δεν έχει κάποια συγκεκριμένη προτίμηση.

-Advertisement-

Σχετικά με την πιθανότητα να στοιχηματίσουν τουλάχιστον σε ένα αγώνα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018, οι συμμετέχοντες δήλωσαν σε ποσοστό 52% πως θα παίξουν σίγουρα κάτι, 24% πως θα παίξουν στοίχημα ανάλογα με τα παιχνίδια, αν βρούνε καλή ευκαιρία, ενώ 24% δεν πρόκειται να παίξει κάποιο στοίχημα.

Τέλος, όσον αφορά την εθνική ομάδα που θα υποστηρίξουν, 34% δήλωσε πως θα είναι με το μέρος της Αργεντινής, 2η έρχεται στις προτιμήσεις των φιλάθλων η Βραζιλία με 20% ενώ πολύ πιο κάτω ακολουθούν η Γαλλία 6%, η Αγγλία 5.8%, η Ισπανία 5.1%, η Πορτογαλία 3.4%, η Αίγυπτος 2.5% και η Γερμανία 1.5%. Μόνο 8% θα παρακολουθήσει το Μουντιάλ χωρίς να υποστηρίζει ομάδα. https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Η έρευνα της ierax analytix (εταιρεία έρευνας και ανάλυσης αγοράς από την Θεσσαλονίκη), διεξήχθη ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας (http://ierax.gr) και των social media, στο διάστημα 5-7 Ιουνίου 2018. Συνολικά συμμετείχαν 530 άτομα από όλη την Ελλάδα, ηλικίας 18 ετών και άνω, που σκοπεύουν να παρακολουθήσουν σίγουρα τουλάχιστον ένα παιχνίδια στο Παγκόσμιο Κύπελλο 2018.

ΠΗΓΗ: ierax.gr

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *