Το ενιαίο δίκτυο που επιχειρεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας για την σύνδεση της Καρδίτσας με το Καρπενήσι θα είναι σημαντικό όπλο για την ανάπτυξη της περιοχής, τονίζει ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Κωστής Νούσιος
Ένα σημαντικό βήμα για την περιοχή του Ν. Καρδίτσας που θα ενισχύσει την οικονομία και θα ανοίξει νέους ορίζοντες έγινε με την εξασφάλιση κονδυλίου για την ολοκλήρωση της μελέτης της Επαρχιακής οδού Καρδίτσας – Καρπενησίου.
Όπως ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός στο πρόσφατο Πριφερειακό Συμβούλιο έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση της μελέτης για την ολοκλήρωση της Επαρχιακής οδού Καρδίτσας – Καρπενησίου και το επόμενο διάστημα δημοπρατείται η μελέτη προϋπολογισμού 1.250.000 ευρώ που αφορά την αποκατάσταση του τμήματος 8,1 χλμ. από τον οικισμό της Νεράιδας μέχρι τη γέφυρα του ποταμού Μέγδοβα.
Όπως ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός στο πρόσφατο Πριφερειακό Συμβούλιο έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση της μελέτης για την ολοκλήρωση της Επαρχιακής οδού Καρδίτσας – Καρπενησίου και το επόμενο διάστημα δημοπρατείται η μελέτη προϋπολογισμού 1.250.000 ευρώ που αφορά την αποκατάσταση του τμήματος 8,1 χλμ. από τον οικισμό της Νεράιδας μέχρι τη γέφυρα του ποταμού Μέγδοβα.
Φυσικά αυτό είναι ένα από τα βήματα που πρέπει να γίνουν. Και θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι το έργο σχετίζεται και με την πρόοδο που πρέπει να επιτευχθεί από πλευράς Περιφέρειας Στ. Ελλάδας.
Η υπό μελέτη οδός κατατάσσεται στο επαρχιακό οδικό δίκτυο του Νομού Καρδίτσας. Η αρχή του έργου χωροθετείται στην έξοδο του οικισμού Νεράιδας και το πέρας του στην γεφύρωση του ποταμού Μέγδοβα. Το συνολικό μήκος είναι περίπου 8,1 χλμ.
Η υπό μελέτη οδός κατατάσσεται στο επαρχιακό οδικό δίκτυο του Νομού Καρδίτσας. Η αρχή του έργου χωροθετείται στην έξοδο του οικισμού Νεράιδας και το πέρας του στην γεφύρωση του ποταμού Μέγδοβα. Το συνολικό μήκος είναι περίπου 8,1 χλμ.
Αποτιμώντας την υφιστάμενη κατάσταση, η οδός χαρακτηρίζεται από δυσμενή γεωμετρικά αλλά και λειτουργικά χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα παρουσιάζει πλήθος εναλλαγών αριστερόστροφων – δεξιόστροφων καμπύλων με μικρές οριζοντιογραφικές ακτίνες και σε ορισμένα τμήματα κατά μήκος κλίσεις μεγαλύτερες των επιτρεπόμενων. Παράλληλα και λόγω του ότι η υφιστάμενη οδός είναι χωμάτινη με παρουσία καταπτώσεων, τους χειμερινούς μήνες παρατηρούνται δυσκολίες στην διέλευση της και πολλές φορές την καθιστούν αδύνατη, λόγω βροχοπτώσεων και χιονοπτώσεων. Από τα ανωτέρω είναι εμφανής η αναγκαιότητα βελτίωσης της υφιστάμενης οδού όσο αφορά τα γεωμετρικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά της , άρα η κατασκευή της γέφυρας Μεγδοβα χωρίς την βελτίωση της οδού πρόσβασης προς αυτή είναι μη ασφαλής.
Στο πλαίσιο της μελέτης θα εκπονηθούν σε πρώτο στάδιο οι απαραίτητες υποστηρικτικές μελέτες (Γεωτεχνικές έρευνες κλπ.) ώστε να είναι εφικτή η εκπόνηση της μελέτης οδοποιίας σε οριστικό στάδιο και να καταστεί τελικά η μελέτη ολοκληρωμένη και πλήρης.
Όπως αναφέρθηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο η Δ/νσης Τεχνικών Έργων Περιφέρειας Θεσσαλίας έχει προχωρήσει στη δημοπράτηση μελετών που είναι άμεσα υλοποιήσιμα στην επόμενη προγραμματική περίοδο του ΕΣΠΑ και στη συνέχεια θα προχωρήσει και στη δημοπράτηση της εν λόγω μελέτης
Όπως προαναφέραμε στο συγκεκριμένο άξονα Καρδίτσας –Καρπενήσι υπάρχει η ιδιαιτερότητα εξάρτησης με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ως προς την εκπόνηση αντίστοιχης μελέτης για την ολοκλήρωση του άξονα , ώστε η κατασκευή του έργου να είναι εφικτή .
Σημαντικό είναι να προχωρήσει και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας στην εκπόνηση της μελέτης οδοποίας για να συνδεθεί η γέφυρα Μεγδοβα με το Καρπενήσι ειδάλλως κινδυνεύει η μελέτη να παραμείνει ‘’ τυφλή ‘’ σε σύνδεση και δε θα υπάρξει ποτέ η δυνατότητα υλοποίησης κατασκευής του άξονα .
Όπως αναφέρθηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο η Δ/νσης Τεχνικών Έργων Περιφέρειας Θεσσαλίας έχει προχωρήσει στη δημοπράτηση μελετών που είναι άμεσα υλοποιήσιμα στην επόμενη προγραμματική περίοδο του ΕΣΠΑ και στη συνέχεια θα προχωρήσει και στη δημοπράτηση της εν λόγω μελέτης
Όπως προαναφέραμε στο συγκεκριμένο άξονα Καρδίτσας –Καρπενήσι υπάρχει η ιδιαιτερότητα εξάρτησης με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ως προς την εκπόνηση αντίστοιχης μελέτης για την ολοκλήρωση του άξονα , ώστε η κατασκευή του έργου να είναι εφικτή .
Σημαντικό είναι να προχωρήσει και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας στην εκπόνηση της μελέτης οδοποίας για να συνδεθεί η γέφυρα Μεγδοβα με το Καρπενήσι ειδάλλως κινδυνεύει η μελέτη να παραμείνει ‘’ τυφλή ‘’ σε σύνδεση και δε θα υπάρξει ποτέ η δυνατότητα υλοποίησης κατασκευής του άξονα .
Ο κ. Νούσιος
Ερωτηθείς σχετικά από το karditsapress.gr o Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας δήλωσε:“Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο που για πολλά χρόνια αποτελεί αίτημα των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής. Το ενιαίο δίκτυο που επιχειρεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας για την σύνδεση της Καρδίτσας με το Καρπενήσι θα είναι σημαντικό όπλο για την ανάπτυξη της περιοχής.
Στόχος μας είναι να βελτιώνεται συνεχώς η ποιότητα της καθημερινότητας στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας. Οι μετακινήσεις αποτελούν άλλωστε ένα από τα πιο σημαντικά κριτήρια γι αυτό. Δεν σταματάμε ούτε μέρα να να σχεδιάζουμε και να παρεμβαίνουμε για την ασφάλεια των δρόμων. Και κάθε μέρα ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στην εκπλήρωση του στόχου μας για έναν νέο οδικό χάρτη και ασφαλείς μετακινήσεις.
Ηδη από την πλευρά της Περιφέρειας Θεσσαλίας γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες και υπάρχει δίαυλος επικοινωνίας με την Περιφέρεια Στ. Ελλάδας ώστε να δώσουμε ένα σύγχρονο δρομο που να πληροί τις προδιαγραφές που ορίζει η ασφάλεια τόσο για τους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες.”
Στόχος μας είναι να βελτιώνεται συνεχώς η ποιότητα της καθημερινότητας στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας. Οι μετακινήσεις αποτελούν άλλωστε ένα από τα πιο σημαντικά κριτήρια γι αυτό. Δεν σταματάμε ούτε μέρα να να σχεδιάζουμε και να παρεμβαίνουμε για την ασφάλεια των δρόμων. Και κάθε μέρα ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στην εκπλήρωση του στόχου μας για έναν νέο οδικό χάρτη και ασφαλείς μετακινήσεις.
Ηδη από την πλευρά της Περιφέρειας Θεσσαλίας γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες και υπάρχει δίαυλος επικοινωνίας με την Περιφέρεια Στ. Ελλάδας ώστε να δώσουμε ένα σύγχρονο δρομο που να πληροί τις προδιαγραφές που ορίζει η ασφάλεια τόσο για τους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες.”
karditsapress.gr
Με Ειναι μια έξυπνη κίνηση της Θεσσαλίας σε βάρος της Στερεάς.Με τεράστια ωφέλη για τον νόμο Καρδίτσας και αντιθέτως απώλεια πόρων για την φθιωτιδα.Η εγκατάσταση ανεμογεννητριών στα Αγραφα και η οικονομική αναμόχλευση που θα προκαλεσει,η παράκαμψη της Λαμία ,από τον βόρειο κορμό της χώρας,μόνο αρνητική επίπτωση θα έχουν.Κινηση ματ,η ένας Δούρειος ίππος.