Κυβερνητικό «λαγό» και «γυρολόγο» τον αποκαλεί η Λατινοπούλου – Υπαινιγμούς για τα φίλτρα στα βίντεό της από τον Μπογδάνο – Και οι δυο δίνουν ραντεβού μαζί με τη… Βατίδου, στις δεύτερες κάλπες του Ιουλίου
Ο αποκλεισμός από τις εκλογές της 21ης Μαΐου, ύστερα από σχετική ετυμηγορία του Αρείου Πάγου, για τα κομματικά σχήματα τόσο των Εμφιετζόγλου-Μπογδάνου (Πατριωτική Ένωση), όσο και της Αφροδίτης Λατινοπούλου (Πατρίδα), πυροδότησε έναν φραστικό πόλεμο μεταξύ των «κομμένων».
Στο ήδη εχθρικό κλίμα μεταξύ Κωνσταντίνου Μπογδάνου και Αφροδίτης Λατινοπούλου εξαιτίας της σύντομης πολιτικής συμβίωσης και του άσχημου διαζυγίου που ακολούθησε, λάδι στη φωτιά της αμοιβαίας αντιπάθειας ήρθε να ρίξει η απόφαση του Αρείου Πάγου. Αρχικά κόπηκε το επίδοξο κόμμα των Εμφιετζόγλου-Μπογδάνου, κάτι που ενδεχομένως προσέφερε στην κα Λατινοπούλου μια κάποια ευκαιρία να επιχαίρει. Η οποία όμως αποδείχθηκε σχεδόν θνησιγενής, καθώς αμέσως μετά ακολούθησε μια παρόμοια απόφαση και για το δικό της κόμμα. Και δη κατόπιν καταγγελίας του Κωνσταντίνου Μπογδάνου εναντίον της Πατρίδας.
Ως εκ τούτου, οι πρώην πολιτικοί σύμμαχοι γύμνωσαν τα ξίφη τους και άρχισαν να ανταλλάσσουν φραστικά πυρά μέσω διαδικτύου. Και είναι χαρακτηριστικό της χολής που έχει συσσωρευτεί μεταξύ των νεόκοπων κομματαρχών, ώστε ούτε στο μέσον κοινωνικής δικτύωσης δεν κατάφεραν να συντονιστούν: Η μεν κα Λατινοπούλου βάλλει από τη βίγλα του Instagram, ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος ανταποδίδει από το πολυβολείο του Twitter. Ενώ η φρέσκια, ηχηρή μεταγραφή της Πατρίδας, η Εύη Βατίδου, σε πνεύμα εντελώς διαφορετικό, ενωτικό και πρόσχαρο, εύχεται μέσω TikTok στους υποστηρικτές της να χαρούν την εργατική Πρωτομαγιά -όσοι εργάζονται- και να βρουν δουλειά -όσοι δεν εργάζονται.
Οι αντεγκλήσεις των πολιτικών στα social media έχουν ως ακολούθως:
Λυπηρές όσο και εμπαθείς οι δηλώσεις Λατινοπούλου. Δυστυχώς, κανένα φίλτρο δεν κρύβει την ανεπάρκεια μιας αποφοίτου νομικής, που δεν κατανοεί ότι το να κατεβάσει κόμμα με ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ όνομα και λογότυπο με άλλο προγενέστερο, δεν είναι μόνο ανήθικο, αλλά και νομικά ανεπίτρεπτο.
Την Παρασκευή ο Άρειος Πάγος, με παρέμβαση του -κυβερνητικού λαγού;- και γυρολόγου Κωνσταντίνου Μπογδάνου, μας έκοψε από τις εκλογές της 21ης Μαΐου. Ποιο ήταν το βασικό σκεπτικό αυτής της αδιανόητης νομικά απόφασης; Πως το εκλογικό σώμα, τάχα μου, δήθεν, θα μπερδευόταν στην κάλπη και μπορεί να ψήφιζε άλλο κόμμα στις εκλογές από αυτό που ήθελε. Μα πώς θα γινόταν αυτό; Αφού η μοναδική Πατρίδα που θα λάμβανε μέρος στις εκλογές θα ήταν η δική μας. Το κόμμα του κ. Μπογδάνου απορροφήθηκε πλήρως από την Πατριωτική Ένωση εκλογικά. Και σαν να μην έφτανε αυτό, από την προηγούμενη μέρα είχε ανακοινωθεί από τον Άρειο Πάγο πως η Πατριωτική Ένωση είχε κοπεί από τις εκλογές. Άρα για ποια σύγχυση ακριβώς μας μιλάνε; Γελάνε και τα πεζοδρόμια. Εδώ ξεκάθαρα έχουμε να κάνουμε με έναν ορισμό του παραλόγου, αλλά και μιας ξεκάθαρης μεθόδευσης που κρύβει καθαρά κυβερνητική σκοπιμότητα. Αλήθεια, ποιους νομίζετε πως δουλεύετε με όλα αυτά, κόβοντας το ένα μετά το άλλο, μόνο τα δεξιά κόμματα; Εγώ θα έλεγα να εξαιρέσετε, για καλό και για κακό, όλα τα κόμματα. Για να πάρει ο Μητσοτάκης 200%. Είστε που είστε καθεστώς, μη κάνετε μισές δουλειές. Όπως και να ‘χει, αποτυχία είναι το να τα παρατάς. Κι εμείς, όχι μόνο δεν τα παρατάμε, αλλά αυτά μας πεισμώνουν και δυναμώνουμε ακόμη περισσότερο. Και θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ όλο τον κόσμο, ο οποίος είναι μαζί μας, συνεχίζει μαζί μας και μας δίνει δύναμη σε κάθε μας βήμα. Ραντεβού λοιπόν στις επαναληπτικές εκλογές. Challenge accepted.
Καλημέρα, καλό μήνα σας εύχομαι, καλή εργατική Πρωτομαγιά. Και για όσους είναι άνεργοι, εύχομαι πολύ σύντομα, να βρείτε μία θέση εργασίας όπως ακριβώς την επιθυμείτε.
Πώς κύλησε η Εύη και βρήκε την Αφροδίτη
Στο πάγιο αίτημα και την -ομολογουμένως πραγματική και επείγουσα- ανάγκη για την ανανέωση του προσωπικού στην καθ’ ημάς πολιτική σκηνή, προτάθηκε μια αναπάντεχη λύση: η επιστράτευση της Εύης Βατίδου και η συστράτευσή της με την Αφροδίτη Λατινοπούλου στο αρτισύστατο κόμμα Πατρίδα. Με δεδομένο ότι έως την Κυριακή 23/4/2023, όταν και ανακοίνωσε ότι προσχωρεί στην Πατρίδα η Εύη Βατίδου δεν είχε εκδηλώσει -τουλάχιστον όχι εις γνώσιν του κοινού και των ΜΜΕ- πολιτικές ανησυχίες και προβληματισμούς, θέσεις, κλίσεις κ.λπ., υποθέτει κανείς ότι διαθέτει την απαραίτητη πολιτική και ιδεολογική σκευή. Ειδάλλως, γιατί να ενδώσει στην παρόρμηση να διεκδικήσει την ψήφο των συμπολιτών της; ∆ιάσημη ήταν ήδη, ούτως ή άλλως και προ πολλού. Στα χρόνια της γλυκιάς ωριμότητάς της, στα 47 της πλέον, η στροφή στην πολιτική που επιχειρεί η Εύη Βατίδου υπέχει θέση απόφασης ζωής. Υπό ένα άλλο πρίσμα, όμως, η τολμηρή πρωτοβουλία της ενδεχομένως απηχεί τον απαλλαγμένο από συμπλέγματα χαρακτήρα της: Η συμπόρευση με την κυρία Λατινοπούλου, η οποία είναι κατά 16 χρόνια νεότερή της, μοιραία φέρει την Εύη Βατίδου αντιμέτωπη με τη διαδικασία της σύγκρισης. Αυτομάτως, ενστικτωδώς σχεδόν, ο καθένας μπορεί να θέσει στον εαυτό του το δίλημμα «ποια είναι πιο όμορφη;». Προς το παρόν η Πατρίδα ενώνει τις δύο εντυπωσιακές κυρίες, ανεξαρτήτως της ηλικιακής ή οποιουδήποτε άλλου είδους διαφοράς μεταξύ τους. Η φυσική καλλονή των δύο κυριών τις ενώνει σε έναν πολιτικό σχηματισμό που θεωρείται ήδη κερδισμένος, εφόσον με το δίδυμο-φωτιά Βατίδου-Λατινοπούλου η Πατρίδα ανακηρύσσεται ατύπως πλην πανηγυρικώς «κόμμα της ομορφιάς». Εντούτοις, η αλήθεια είναι ότι δεν έχει καταστεί σαφές μέχρι στιγμής τι πιστεύει η Εύη Βατίδου, π.χ., για την απλή αναλογική, το μείγμα της δημοσιονομικής πολιτικής και τις φορολογικές κλίμακες που υιοθετούν οι κυβερνήσεις στην Ελλάδα αναλόγως της ιδεολογικής απόχρωσής τους. Μάλλον δεν είναι γνωστή καμία θέση της γενικότερα σχετικά με οποιοδήποτε από τα μείζονα θέματα της πολιτικής, όπως φερ’ ειπείν η αναπτυξιακή πορεία της χώρας και το πρόβλημα της ακρίβειας, η ενίσχυση του ΕΣΥ, τα Ελληνοτουρκικά, το Μεταναστευτικό, η θεσμική προστασία του δημοκρατικού τόξου από την εγκάθειρκτη Ακροδεξιά, η βία στα ΑΕΙ κ.λπ. Οι μόνες τοποθετήσεις της, οι οποίες εκφεύγουν του βασικού πεδίου ενδιαφερόντων της (δηλαδή ομορφιά και αισθητική ιατρική, «μποτοξάκια», προϊόντα και υπηρεσίες καλλωπισμού, showbiz, σχέσεις και συνοικέσια) είναι του τύπου «την Ελλάδα δεν τη χτυπάνε οι τρομοκράτες γιατί είμαστε παραθαλάσσιο μέρος και το σέβονται», όπως είχε αποφανθεί το καλοκαίρι του 2018.
Αυτό που τις δένει
Πέρα από τα καθέκαστα, το κρίσιμο ερώτημα παραμένει: ποιος είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις δύο κυρίες; Από τη λύση του αινίγματος εξαρτάται η εκτίμηση της συνδυαστικής ισχύος της «Ομορφης Συμμαχίας» που συνήψαν οι δύο κυρίες. Μήπως, λοιπόν, το κοινό στοιχείο τους είναι η Νομική; Υπό την έννοια ότι η Λατινοπούλου είναι πτυχιούχος Νομικής, ενώ η Βατίδου, παρότι δεν αναφέρει μεν στο προσωπικό CV της φοίτηση σε κάποιο ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, υπήρξε σύζυγος του διακεκριμένου ποινικολόγου Αλέξη Κούγια επί μία εξαετία, ενώ είναι επίσης μητέρα δύο σπουδαστών Νομικής, εφόσον τα τέκνα της ακολούθησαν τα πατρικά χνάρια. Και αν η Νομική φαντάζει κάπως μακρινή ως σημείο επαφής με την Αφροδίτη Λατινοπούλου, τότε το κλειδί για την ένταξη της Εύης Βατίδου στην Πατρίδα είναι, ενδεχομένως, μια ιδιαίτερη αντίληψη περί ανοχής στη διαφορετικότητα και λεπτότητας στην κοινοποίηση αμφιλεγόμενων απόψεων, στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη δημόσια πολιτεία αμφοτέρων των κυριών. Ας μην ξεχνάμε ότι η Λατινοπούλου άρχισε να απασχολεί έντονα το εγχώριο κοινό με ένα διάπυρο μανιφέστο στο Instagram, έμπλεο κατηγορηματικής, οργίλης εναντίωσης στην «αισθητική του αξύριστου γυναικείου ποδιού». Ωστόσο, η καριέρα της ως επίδοξης πολιτεύτριας με τη Νέα ∆ημοκρατία διακόπηκε απότομα όταν απεβλήθη και διεγράφη από τις τάξεις του κυβερνώντος κόμματος ύστερα από προσβλητικά σχόλια (body shaming) που έκανε εις βάρος της τηλεπαρουσιάστριας ∆ανάης Μπάρκα, η οποία κατά την πρόεδρο της Πατρίδας συνιστά «λάθος πρότυπο υγείας», λόγω του ευτραφούς σωματοτύπου της, τον οποίο δεν εγκρίνει η ίδια. Αντιστοίχως, η Βατίδου έχει συγκρίνει με γαλακτοπαραγωγικό βοοειδές τη Γουίνι Χάρλοου, τοπ μόντελ παγκοσμίου φήμης, γνωστή περισσότερο ως «το μοντέλο με τη λεύκη», λόγω των εκ γενετής κηλίδων στη μελαψή επιδερμίδα της. Για την Εύη Βατίδου η Γουίνι Χάρλοου είναι «σαν αγελάδα».
Από τα πρώτα κιόλας 24ωρα που ακολούθησαν την αιφνιδιαστική ανακοίνωση περί καθόδου της στην πολιτική αρένα ως υποψήφιας βουλευτή με το κόμμα Πατρίδα -Αφροδίτη Λατινοπούλου, κυρίως η Εύη Βατίδου και δευτερευόντως η ιδρύτρια της νεοφυούς παράταξης βρέθηκαν στο κέντρο μιας θυελλώδους κυκλοφορίας σχολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό ήταν εύλογο και αναμενόμενο, δεδομένης της ευρύτατης αναγνωρισιμότητας που απολαύει η Βατίδου. Ωστόσο η ίδια εξανέστη, αντιδρώντας ακαριαίως με σχετικό Insta story, στο οποίο έθεσε ορθά κοφτά και κατά μέτωπον το αμείλικτο (ρητορικό) ερώτημα «συγγνώμη, επειδή έχω αναδειχθεί και βραβευτεί για την ομορφιά μου, αυτό σημαίνει ότι είμαι ανεγκέφαλη ή χαζή; ∆ηλαδή ρε παιδιά, όλες οι όμορφες δυναμικές γυναίκες είναι τούβλα. Και επειδή είναι τούβλα, δεν μπορούν να κατέβουν στην πολιτική». Η Εύη Βατίδου αναφέρεται προφανώς στον τίτλο της Μις Ελλάς, τον οποίο κατέκτησε στα Καλλιστεία του 1999. Και εξίσου προφανώς, ο συλλογισμός της δεν θα πρέπει να ερμηνευτεί κατά κυριολεξία, αλλά ως καθ’ υπερβολήν σαρκασμός, σαν δριμεία καταγγελία των στερεοτυπικών προκαταλήψεων εις βάρος της σωματικής καλλονής. Αρα, με την τελευταία πρόταση του συλλογισμού της δεν θέτει το ζήτημα για το εάν «τα τούβλα» -σύμφωνα με τη δική της ορολογία, ήτοι οι όμορφες δυναμικές γυναίκες, επίσης κατά τη δική της ορολογία- δικαιούνται ή όχι να αναμειγνύονται στην ενεργό πολιτική. Εννοεί ότι κακώς η εκάστοτε κυρία, η οποία τυγχάνει να θεωρείται ωραία βάσει των εμφανισιακών προσόντων της ακριβώς όπως η ίδια η Εύη Βατίδου, κρίνεται αυτομάτως ακατάλληλη για την πολιτική λόγω μιας υποτιθέμενης πνευματικής ανεπάρκειας, ασορτί με την εξωτερική ομορφιά της.
Κατ’ αρχάς η έντονη διαμαρτυρία της κας Βατίδου περί τούβλων και ωραίων, δυναμικών γυναικών είναι βάσιμη και δικαιολογημένη, εφόσον το στερεότυπο περί των αλληλοαποκλειόμενων στοιχείων ευφυΐας – κάλλους είναι παγιωμένο και κυρίαρχο, ιδιαίτερα για τις γυναίκες. Πόσο μάλλον όταν οι πολιτευόμενες και επίδοξες εκπρόσωποι των ψηφοφόρων τους στη Βουλή των Ελλήνων έχουν ως πρότερη επαγγελματική σταδιοδρομία το μόντελινγκ, την ενασχόληση με τη showbiz, την τηλεόραση κ.λπ. Ειδικά σε ό,τι αφορά την Εύη Βατίδου, η ίδια θα πρέπει μέχρι σήμερα να έχει έρθει αμέτρητες φορές αντιμέτωπη με αυτή την απορριπτική, ισοπεδωτική προκατάληψη, αυτόν τον ιδιότυπο «ρατσισμό κατά της ομορφιάς». Είναι ιδιαίτερα ευάλωτη από την άποψη αυτή, μια και ουδέποτε είχε συζητηθεί το όνομά της δημοσίως σε συνάρτηση με κάποιο πολιτικό ή κοινωνικό ζήτημα, της λεγόμενης «βαριάς» επικαιρότητας. Αλλωστε, ως δημόσιο πρόσωπο, η Εύη Βατίδου δεν διέγραψε πορεία πρωταγωνίστριας στα media, καθώς κατείχε περιστασιακά ρόλο guest συμπαρουσιάστριας σε διάφορες εκπομπές και μαγκαζίνο του ελαφρολαϊκού τηλεοπτικού ρεπερτορίου. Στη δε τελευταία τακτική συνεργασία της, σε σειρά εκπομπών, κατ’ ουσίαν για τη διαφημιστική προώθηση των γραφείων γνωριμιών και συνοικεσίων γάμου «Θάνος», η Εύη Βατίδου συνήθιζε να μοιράζεται με το κοινό το απόσταγμα των γνώσεών της για τις ανθρώπινες ερωτικές σχέσεις, εν είδει συμ- βουλών από μια έμπειρη ειδικό στο εν λόγω πεδίο. Ομως, επειδή το know how, η τεχνογνωσία πίσω από μια υγιή και μακροημερεύουσα αισθηματική σχέση, δεν είθισται να εκλαμβάνεται ως προπαρασκευή για μια πολιτική καριέρα, βρέθηκε εκτεθειμένη σε επικρίσεις, κατά το πλείστον κακεντρεχείς, για το κατά πόσον διαθέτει ή όχι τα απαιτούμενα προσόντα ως επίδοξη βουλευτής.
Μια χημεία
Παρ’ όλα αυτά, με απόλυτη εντιμότητα και με την ευθύτητα που τη διακρίνει, η Εύη Βατίδου παραδέχεται σε συνέντευξή της -ως υποψήφια της Πατρίδας πλέον- ότι «εγώ δεν έχω πολιτικό λόγο. Είμαι η Εύη που ήμουν πάντα και δεν θα αλλάξω για κανέναν. Είμαι ένας άνθρωπος με φιλελεύθερες απόψεις, έχω πάρει το διαζύγιό μου, έχω θάρρος και λέω τα πράγματα με το όνομά τους. Πιστεύω πολύ στους ανθρώπους που κάνουν το ίδιο και πιστεύω στις γυναίκες».
Από τη δική της πλευρά, η πρόεδρος Λατινοπούλου υποδέχεται με τη δέουσα θέρμη το νέο απόκτημα της Πατρίδας, λέγοντας «καλώς όρισες και επίσημα λοιπόν. Η Εύη Βατίδου είναι μία σύγχρονη, νέα γυναίκα. Έχει δώσει αγώνες, ξέρει να πατάει στα πόδια της. Είναι ο άνθρωπος που χρειαζόμαστε γιατί ξέρει την καθημερινότητα. ∆εν φοβάται να πει την άποψή της όπως πολύς κόσμος φοβάται στη σύγχρονη κοινωνία και βγαίνει μπροστά για να υπερασπιστεί τα ιδανικά της και τα πιστεύω της». Υπερθεματίζοντας, η Εύη Βατίδου αποκρίνεται στην Αφροδίτη Λατινοπούλου ανατρέχοντας στις απαρχές της σχέσης που έχει αναπτυχθεί μεταξύ τους: «Με το που γνώρισα την Αφροδίτη, κατάλαβα πως είχαμε μια χημεία μεταξύ μας. Είμαστε δύο νέες γυναίκες, ανταλλάσσουμε απόψεις, και πιστεύω πάρα πολύ στη θεωρία της, την ιδεολογία και τη σκέψη της. Κάνουμε μια προσπάθεια και απευθυνόμαστε στους νέους, όπως και σε αυτούς που δεν ξέρουν τι θα ψηφίσουν. ∆ηλαδή στο κοινό που είναι απογοητευμένο και τείνει να πάει προς την αποχή. Γιατί να πάει στην αποχή; Καλό θα είναι να ψηφίσει ένα κόμμα νέο, με γυναίκες -η πρόεδρός μας είναι γυναίκα- με σύγχρονες αντιλήψεις και απόψεις. Κάτι καινούριο, φρέσκο και διαφορετικό».
O συνωστισμός κάλλους και αφιλτράριστου λόγου στην Πατρίδα, στην τελική ευθεία προ των εκλογών, έδειξε προς στιγμήν να δημιουργεί ένα επιπλέον δίλημμα στους ψηφοφόρους, ιδιαίτερα στους εισέτι αναποφάσιστους του Βόρειου Τομέα της Αθήνας, όπου και θα διεκδικούσε σταυρό προτίμησης η Εύη Βατίδου. Δυστυχώς όμως, ο Άρειος Πάγος τοποθέτησε τα σχέδια και τις φιλοδοξίες της Πατρίδας στον… πάγο, απαγορεύοντας τη συμμετοχή του σχήματος Λατινοπούλου στις εκλογές της 21ης Μαΐου.
protothema.gr