Σημαντικές οικονομικές απώλειες για πολλές ιστοσελίδες λόγω περιορισμένων προβολών διαφημιστικού περιεχομένου.
Σύμφωνα με την PageFair, περίπου το 11% των συσκευών παγκοσμίως που έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, έχουν εγκατεστημένη κάποιου τύπου εφαρμογήad-blocking, η οποία διακόπτει την προβολή διαφημιστικού περιεχομένου.
Όταν όμως οι διαφημίσεις δεν φτάνουν σε σχεδόν 600 εκατομμύρια συσκευές, αρκετές εταιρείες και ιστοσελίδες έρχονται αντιμέτωπες με σημαντικές οικονομικές απώλειες, αφού αυτή είναι και η κύρια πηγή εσόδων τους.
Οι χρήστες έχουν στραφεί προς αυτή την πρακτική τελευταία, καθώς το online διαφημιστικό περιεχόμενο άρχισε να προωθείται περισσότερο επιθετικά, μέσω επίμονων pop-up παραθύρων και μεγάλων διαστάσεων banners, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις αποτέλεσε και «δούρειο ίππο» για την διάδοση κακόβουλου λογισμικού.
Οι αστροναύτες της NASA στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) έστειλαν ένα χαρούμενο, χριστουγεννιάτικο μήνυμα προς όλους τους κατοίκους της Γης, ενώ βρίσκονται σε τροχιά, περίπου...
Read more