Με τρία μέτρα επιχειρεί να βάλει τέλος στη γραφειοκρατία και να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ). Με το My EFKA Liveνα βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος το υπερταμείο ασφάλισης μπαίνει στην ψηφιακή εποχή και ετοιμάζεται να αλλάξει επίπεδο στην ενημέρωση των πολιτών. Η νέα πλατφόρμα θα ξεκινήσει από τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες και μέσω αυτής οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης από τους υπαλλήλους χωρίς να χρειαστεί να μετακινούνται σε άλλα νησιά. Ο ασφαλισμένος πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα για να κλείσει ραντεβού για την τηλεδιάσκεψη με τον αρμόδιο υπάλληλο:
· Εισέρχεται στο myefka.live.gov.gr η στο efka.gov.gr
· Επιλέγει το θέμα που τον απασχολεί ανάμεσα στα προτεινόμενα ( πχ παροχές, μητρώο και ασφαλιστικός βίος, συντάξεις- πληρωμές)
· Πληκτρολογεί τον ταχυδρομικό του κώδικα ώστε να δει το πλησιέστερο υποκατάστημα.
· Επιλέγει την ημέρα του ραντεβού που τον εξυπηρετεί και εισάγει στο σύστημα τα στοιχεία του
· Στη συνέχεια λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού με το link της τηλεδιάσκεψης.· Η υπηρεσία θα λειτουργεί στην αρχή πιλοτικά για 10-15 συγκεκριμένες συναλλαγές. Μέχρι τέλος του χρόνου το myEFKAlive θα επεκταθεί σε όλη τη νησιωτική χώρα και μέρος της ηπειρωτικής και εντός του 2022 σε όλη τη χώρα.