Ε.Ε.Κ.Ε.: Πληθαίνουν ολοένα οι Καταγγελίες του Επιβατικού Κοινού που εξυπηρετείται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δήμητρα Γιωτίδου
By Δήμητρα Γιωτίδου Add a Comment
2 Min Read

Πληθαίνουν ολοένα οι καταγγελίες του επιβατικού κοινού που εξυπηρετείται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ιδίως αυτών που εξυπηρετούνται από το δρομολόγιο Χαλκίδα – Αθήνα και αντίστροφα και συγκεκριμένα οι καταγγελίες αφορούν στην περικοπή από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ των δρομολογίων.  Τα προβλήματα που αναφέρονται συνοψίζονται ειδικότερα στα εξής:

-Advertisement-

1) Περικοπή δρομολογίων στην γραμμή Χαλκίδα – Αθήνα και αντίστροφα, με το οποίο εξυπηρετείται κατεξοχήν κόσμος της εργασίας.

2) Συχνές και απροειδοποίητες καθυστερήσεις δρομολογίων λόγω έργων.

3) Συνωστισμός κόσμου στους συρμούς στις ώρες αιχμής λόγω περικοπής των δρομολογίων.

- Advertisement -

4) Έντονη δυσοσμία στους συρμούς των τρένων.

5) Έλλειψη αερισμού συρμών (μόνιμα χαλασμένοι εξαερισμοί).

-Advertisement-
=Advertisement=

6) Πλημμελείς καθαρισμοί των συρμών (βρώμικα βαγόνια).

7) Κλοπές προσωπικών αντικειμένων επιβατών.

8) Παντελής απουσία φύλαξης των συρμών από ειδικό προσωπικό φύλαξης που να μπορεί να λειτουργήσει  προστατευτικά για την ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

9) Ελλείψεις προσωπικού.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να γίνει μνεία της ειδικής αναφοράς των καταγγελλόντων στις υπεράνθρωπες και φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίες δυστυχώς δεν επαρκούν για την θεραπεία των προαναφερόμενων προβλημάτων.

Η Ε.Ε.Κ.Ε. εκφράζει την βαθιά δυσαρέσκειά της για την ονειδιστική εικόνα που περιγράφεται ανωτέρω και ζητά την δημόσια παρέμβαση του αρμοδίου Υπουργού και της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την αποκατάσταση των δικαιωμάτων των καταναλωτών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ανθρώπινη και αξιοπρεπή μεταφορά.

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *